فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور

فصل دوم: ادبیات پژوهش

بخش اول:

سیستم یکپارچه ارتباطات بازاریابی ۲۰

الگوهای فرایند ارتباطات ۲۱

ارتباطات بازاریابی ۳۰

فرآیند یکپارچه ارتباطات بازاریابی ۳۳

پیشبرد فروش ۳۷

فروشندگی شخصی ۴۰

روابط عمومی ۴۱

بخش دوم:

تبلیغات از دیدگاه بازاریابی ۴۶

تاریخچه تبلیغات بازرگانی ۴۷

تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران ۵۸

تدوین یک برنامه تبلیغاتی ۶۵

استراتژی بازاریابی ۶۶

تعیین بازار هدف ۶۶

اهداف تبلیغ ۶۸

بودجه تبلیغات ۷۲

روش قابل تحمل ۷۴

روش درصدی از فروش ۷۵

روش رتبه­بندی ۷۶

روش برابری با رقبا ۷۶

روش هدف و انجام کار ۷۷

پیام تبلیغات ۷۸

تهیه پیام ۷۹

انواع جاذبه­ها در پیام تبلیغاتی ۸۱

تکنیک­های اجرایی تبلیغ ۸۹

برشی از زندگی روزمره ۹۳

مصاحبه با مشتری ۹۳

سایر عناصر موجود در پیام تبلیغاتی ۹۵

شعار تبلیغاتی ۹۷

وسایل ارتباطی در تبلیغات ۹۹

تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام، نحوه تأثیر ۱۰۱

انتخاب در میان انواع رسانه­های مختلف ۱۰۲

وسایل تبلیغاتی ۱۰۳

بازار هدف ۱۱۰

نتیجه­گیری فصل دوم ۱۱۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.