فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهره‌گیری از مدل تعالی EFQM


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهره‌گیری از مدل تعالی EFQM صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهره‌گیری از مدل تعالی EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سطح رضایتمندی با استفاده از الگوی تعالی سازمانی EFQM

فصل دوم)  چارچوب نظری و پیشینه تحقیق.. ۱۴

۲-۱) بخش اول: رضایت مصرف کننده (مشتری ) ۱۵

۲-۱-۲) مشتری (مصرف کننده).. ۱۵

۲-۱-۳) تعریف رضایت مصرف کننده (مشتری ). ۱۶

۲-۱-۴) تاریخچه رضایت مشتری. ۱۸

۲-۱-۴-۱) سیرتکاملی ارتباط با مشتری.. ۱۸

۲-۱-۴-۱-۱) تولید انبوه.. ۱۸

۲-۱-۴-۱-۲) دیدگاه تمرکز بر محصول. ۱۸

۲-۱-۴-۱-۳) دیدگاه مبتنی بر فروش.. ۱۹

۲-۱-۴-۱-۴) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی ۱۹

۲-۱-۴-۱-۵) دیدگاه مبتنی بر مشتری. ۱۹

۲-۱-۴-۲) تاریخچه شاخص های ملی رضایت مصرف کننده (مشتری). ۲۱

۲-۱-۵) اهمیت رضایت مصرف کننده. ۲۳

۲-۱-۶) راهکارهای رضایت مصرف کننده (مشتری)  در بازار ۲۳

۲-۱-۷) نیازها ، انتظارات و رضایت مصرف کنندگان. ۲۴

۲-۱-۷-۱)  نیازها. ۲۴

۲-۱-۷-۲)خواسته ها ۲۵

۲-۱-۷-۳)رضایت مصرف کننده.. ۲۵

۲-۱-۸) رقابت تنگاتنگ برای جلب حداکثری رضایت مصرف کننده ۲۶

۲-۱-۹) تولید کیفی ، رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده (مشتری ). ۲۷

۲-۱-۱۰) رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده در ایران ۲۸

۲-۱-۱۱) تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مصرف کننده ( مشتری ).. ۲۹

۲-۱-۱۲) پیامدهای رضایت وعدم رضایت مصرف کننده.. ۳۰

۲-۱-۱۳) نقش اندازه گیری رضایمندی مصرف کننده (مشتری ) ۳۰

۲-۱-۱۴) روش های اندازه گیری رضایت مصرف کننده (مشتری ) ۳۱

۲-۱-۱۵) اندازه گیری رضایتمندی مصرف کننده (مشتری ) ۳۲

۲-۱-۱۵-۱) مدل رضایتمندی مشتری کانو . ۳۴

۲-۱-۱۵-۲) مدل فورنل.. ۳۵

۲-۱-۱۵-۳) مدل اسکمپر. ۳۶.

۲-۱-۱۵-۴) مدل سروکوال (مدل کیفیت خدمات) ۳۷

۲-۱-۱۶) مدل های اندازه گیری شاخص رضایتمندی ۳۸

۲-۱-۱۶-۱) مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSL).. 39

۲-۱-۱۶-۲) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSL).. 41

۲-۱-۱۶-۳) معرفی مدل شاخص ملی رضایت شغلی سوئیس (SWLCS). 43

۲-۱-۱۶-۴) شاخص ملی رضایت مشتری مالزی (MCSI) 45

۲-۱-۱۷) رابطه بین رضایت مشتری (مصرف کننده) و کیفیت خدمات ۴۶

۲-۱-۱۸) سیستم جلب رضایت مشتری (مصرف کننده) شرکت مک دونالد ۴۷

۲-۲بخش دوم) مدل تعالی سازمان  EFQM. 49

۲-۲-۲) ارزیابی تعالی سازمان از گذشته تاکنون.. ۴۹

۲-۲-۳) بررسی تاریخچه EFQM. 51

۲-۲-۴) فواید استفاده از مدل EFQM 53

۲-۲-۵) ماموریت مدل EFQM 54

۲-۲-۶) عوامل شکست مدل EFQM در برخی از سازمانها ۵۴

۲-۲-۷) EFQM  در ا یران.. ۵۶

۲-۲-۸) بررسی معیار مشتری محوری مدل بومی شده EFQM در نهاد تعلیم و تربیت ۵۶.

۲-۳) پیشینه تحقیق .. ۵۷

۲-۳-۱) منابع داخلی ۵۷

۲-۳-۲) منابع خارجی ۶۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.