فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهرهگیری از مدل تعالی EFQM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهرهگیری از مدل تعالی EFQM صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه ارزیابی سطح رضایتمندی سازمانی با بهرهگیری از مدل تعالی EFQM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سطح رضایتمندی با استفاده از الگوی تعالی سازمانی EFQM
فصل دوم) چارچوب نظری و پیشینه تحقیق.. ۱۴
۲-۱) بخش اول: رضایت مصرف کننده (مشتری ) ۱۵
۲-۱-۲) مشتری (مصرف کننده).. ۱۵
۲-۱-۳) تعریف رضایت مصرف کننده (مشتری ). ۱۶
۲-۱-۴) تاریخچه رضایت مشتری. ۱۸
۲-۱-۴-۱) سیرتکاملی ارتباط با مشتری.. ۱۸
۲-۱-۴-۱-۱) تولید انبوه.. ۱۸
۲-۱-۴-۱-۲) دیدگاه تمرکز بر محصول. ۱۸
۲-۱-۴-۱-۳) دیدگاه مبتنی بر فروش.. ۱۹
۲-۱-۴-۱-۴) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی ۱۹
۲-۱-۴-۱-۵) دیدگاه مبتنی بر مشتری. ۱۹
۲-۱-۴-۲) تاریخچه شاخص های ملی رضایت مصرف کننده (مشتری). ۲۱
۲-۱-۵) اهمیت رضایت مصرف کننده. ۲۳
۲-۱-۶) راهکارهای رضایت مصرف کننده (مشتری) در بازار ۲۳
۲-۱-۷) نیازها ، انتظارات و رضایت مصرف کنندگان. ۲۴
۲-۱-۷-۱) نیازها. ۲۴
۲-۱-۷-۲)خواسته ها ۲۵
۲-۱-۷-۳)رضایت مصرف کننده.. ۲۵
۲-۱-۸) رقابت تنگاتنگ برای جلب حداکثری رضایت مصرف کننده ۲۶
۲-۱-۹) تولید کیفی ، رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده (مشتری ). ۲۷
۲-۱-۱۰) رویکرد اصولی برای رضایت مصرف کننده در ایران ۲۸
۲-۱-۱۱) تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مصرف کننده ( مشتری ).. ۲۹
۲-۱-۱۲) پیامدهای رضایت وعدم رضایت مصرف کننده.. ۳۰
۲-۱-۱۳) نقش اندازه گیری رضایمندی مصرف کننده (مشتری ) ۳۰
۲-۱-۱۴) روش های اندازه گیری رضایت مصرف کننده (مشتری ) ۳۱
۲-۱-۱۵) اندازه گیری رضایتمندی مصرف کننده (مشتری ) ۳۲
۲-۱-۱۵-۱) مدل رضایتمندی مشتری کانو . ۳۴
۲-۱-۱۵-۲) مدل فورنل.. ۳۵
۲-۱-۱۵-۳) مدل اسکمپر. ۳۶.
۲-۱-۱۵-۴) مدل سروکوال (مدل کیفیت خدمات) ۳۷
۲-۱-۱۶) مدل های اندازه گیری شاخص رضایتمندی ۳۸
۲-۱-۱۶-۱) مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSL).. 39
۲-۱-۱۶-۲) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSL).. 41
۲-۱-۱۶-۳) معرفی مدل شاخص ملی رضایت شغلی سوئیس (SWLCS). 43
۲-۱-۱۶-۴) شاخص ملی رضایت مشتری مالزی (MCSI) 45
۲-۱-۱۷) رابطه بین رضایت مشتری (مصرف کننده) و کیفیت خدمات ۴۶
۲-۱-۱۸) سیستم جلب رضایت مشتری (مصرف کننده) شرکت مک دونالد ۴۷
۲-۲بخش دوم) مدل تعالی سازمان EFQM. 49
۲-۲-۲) ارزیابی تعالی سازمان از گذشته تاکنون.. ۴۹
۲-۲-۳) بررسی تاریخچه EFQM. 51
۲-۲-۴) فواید استفاده از مدل EFQM 53
۲-۲-۵) ماموریت مدل EFQM 54
۲-۲-۶) عوامل شکست مدل EFQM در برخی از سازمانها ۵۴
۲-۲-۷) EFQM در ا یران.. ۵۶
۲-۲-۸) بررسی معیار مشتری محوری مدل بومی شده EFQM در نهاد تعلیم و تربیت ۵۶.
۲-۳) پیشینه تحقیق .. ۵۷
۲-۳-۱) منابع داخلی ۵۷
۲-۳-۲) منابع خارجی ۶۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 