فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

فصل دوم :مروری بر ادبیات پژوهش

۲-۲- تجارت الکترونیک۲۰

۲-۲-۱- تعریف تجارت الکترونیک .۲۰

۲-۲-۲-مدل های تجارت الکترونیک.۲۲

۲-۲-۳-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان.۲۳

۲-۳-بلوغ الکترونیک۲۵    

۲-۳-۱- تعریف بلوغ الکترونیک..۲۵

۲-۳-۲-روش شناسی آمادگی الکترونیکی..۲۶

۲- ۴-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..۲۹

۲-۴-۱-مدل های نظری. ..۲۹

۲-۴-۱-۱- مدل کا پی ام جی..۲۹

۲-۴-۱- ۲-مدل شرکت مشاوره امیساری..۳۰

۲-۴-۱- ۳-مدل لوی و پاول..۳۰

۲-۴-۱- ۴-مدل شورای بهره وری هنک کنگ۳۱

۲-۴-۱- ۵-مدل مارتین و ماتلای.۳۱

۲-۴-۱-۶- مدل کوپر و برگس.۳۲

   ۲ -۴-۱-۷-مدل کاندال۳۲

۲-۴-۱-۸-مدل گروه گارتنر..۳۳

۲-۴-۱-۹-مدل میسرا و دینگرا..۳۴

۲-۴-۱- ۱۰-مدل دلویت و تاچ..۳۵

۲-۴-۱-۱۱مدل دموکراسی الکترونیک..۳۶

۲-۴-۱-۱۲مدل سازمان ملل۳۶

۲-۴-۲-مدل های عملی.۴۱

۲-۴-۲-۱-تجارب خارجی.۴۱

۲-۴-۲- ۱-۱-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور.۴۱

۲-۴-۲-۱-۲-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا…۴۲

۲-۴-۲-۱-۳-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا..۴۲

۲-۴-۲-۲   تجربه داخلی۴۳

۲-۴-۲-۲-۱- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما.۴۳

۲-۵- شرکت های کوچک و متوسط.۴۴

۲ -۵-۱- تعریف شرکت های کوچک و متوسط.۴۴

۲ -۵ -۲-  مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی.۴۹

۲-۵-۳-  بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط۵۰

۲-۵-۴-  مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط.۵۱

۲ -۵-۶ – تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط۵۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.