فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی درون‌گروهی و برون‌گروهی در فضای مجازی با تأکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی درون‌گروهی و برون‌گروهی در فضای مجازی با تأکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی درون‌گروهی و برون‌گروهی در فضای مجازی با تأکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی با تاکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری

۲-۲    مروری بر ادبیات                                                   ۱۱

۳-۲    مبانی نظری                                                        ۲۲

۱-۳-۲     الگوی جامعه شناختی سیاسی                                           ۲۳

۲-۳-۲       دیدگاه کارکردگرایی                                           ۲۴

۱-۲-۳-۲        کارکرد                                                   ۲۵

۲-۲-۳-۲        ساخت                                                 ۲۷

۳-۲-۳-۲        یکپارچگی                                             ۲۸

۴-۲-۳-۲        تعادل                                                 ۲۸

۵-۲-۳-۲     ارزش ها                                                  ۲۹

۳-۳-۲    دیدگاه مبادله                                                   ۳۰

۱-۳-۳-۲   پاداش                                                ۳۰

۲-۳-۳-۲   انگیزش                                                ۳۱

۳-۳-۳-۲   سود                                                   ۳۱

۴-۳-۳-۲  اراده گرایی                                                  ۳۲

۵-۳-۳-۲  تایید اجتماعی                                                ۳۲

۴-۳-۲     الگوی اقتصاد سیاسی                                             ۳۳

۱-۴-۳-۲   دیدگاه انتخاب عاقلانه                                             ۳۳

۲-۴-۳-۲   دیدگاه انتخاب عاقلانه اصلاح شده                                     ۳۴

۵-۳-۲      الگوی روان شناسی سیاسی                                             ۳۴

۱ -۵-۳-۲   دیدگاه روانی سیاسی تحلیل رفتار انتخاباتی مکتب مطالعاتی شیکاگو                ۳۴

۲-۵-۳-۲  دیدگاه شناختی(طراحواره افراد)                                        ۳۵

۳-۵-۳-۲   دیدگاه رونالد اینگلهارت                                             ۳۵

۶-۳-۲     دیدگاه رابرت پاتنام                                                 ۳۷

۷-۳-۲    دیدگاه فرانسیس فوکویاما                                              ۳۹

۸-۳-۲   دیدگاه جیمز کلمن                                                 ۴۰

۹-۳-۲   دیدگاه پیر بوردیو                                                ۴۲

۱۰-۳-۲  دیدگاه تاجبخش                                              ۴۳

۱۱-۳-۲  دیدگاه فیلد                                                ۴۴

۱۲-۳-۲  بانک جهانی(ولکاک و نارایان)                                      ۴۴

۱۳-۳-۲  دیدگاه باس                                                 ۴۵

۱۴-۳-۲  دیدگاه لین                                                 ۴۵

۱۵-۳-۲  دیدگاه افه و فوش                                                 ۴۶

۱۶-۳-۲   دیدگاه لور                                                ۴۶

۱۷-۳-۲   دیدگاه برگر- اشمیت                                              ۴۶

۱۸-۳-۲   دیدگاه ایمرفال                                                  ۴۶

۱۹-۳-۲   دیدگاه استون                                              ۴۷

۴-۲     چارچوب نظری                                                ۴۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.