فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه سبکشناسی اشعار سه شاعر شرق گیلان؛ بیژن نجدی، محمدحسین مهدوی (م. مؤید) و فرامرز محمدیپور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه سبکشناسی اشعار سه شاعر شرق گیلان؛ بیژن نجدی، محمدحسین مهدوی (م. مؤید) و فرامرز محمدیپور صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه سبکشناسی اشعار سه شاعر شرق گیلان؛ بیژن نجدی، محمدحسین مهدوی (م. مؤید) و فرامرز محمدیپور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی سبک شناختی اشعار سه تن از شاعران شرق گیلان (بیژن نجدی، محمّد حسین مهدوی(م.مؤیّد)، فرامرز محمّدی پور)
۱-۵ – پیشینهی تحقیق.. ۶
فصل دوم: مبانی نظری و تعریفها (سبکشناسی ساختارگرا)
۲-۱- درآمدی بر سبک و رویکردهای سبک شناسی.. ۱۰
۲-۲- تعاریف سبک ۱۰
۲-۳- بررسی نوین سبک.. ۱۱
۲-۴- سبکِ هنر آفرین ۱۲
۲-۵- سبک ادبی.. ۱۲
۲-۶- سبک شناسی. ۱۳
۲-۷- تحلیل سبک شناسیک ۱۴
۲-۸- سبک در ادبیات ۱۴
۲-۹- معنی و اهمیت نظریه سبک ۱۴
۲-۱۰- کار سبک شناسی.. ۱۵
۲-۱۱- نگاهی به برخی نظریات گذشتگان درباره ی سبک.. ۱۶
۲-۱۲- سبک سنجی زبان شناختی. ۱۶
۲-۱۳- گونه شناسی (تیپولوژی) سبکها ۱۷
۲-۱۴- جایگاهِ سبک پژوهی.. ۱۸
۲-۱۵- تعاریف سبک از دیدگاه سبک شناسان.. ۱۸
۲-۱۶- نام گذاری سبک ها.. ۱۹
۲-۱۷- مفاهیم سبک . ۱۹
۲-۱۷-۱- سبک دوره ۱۹
۲-۱۷-۱-۱- سبک عراقی. ۱۹
۲-۱۷-۱-۲- سبک هندی.. ۲۰
۲-۱۷-۲- سبک شخصی ۲۰
۲-۱۷-۳- سبک ادبی ۲۱
۲-۱۸- اهداف سبک شناسی ۲۱
۲-۱۹- مکاتب سبک شناسی ۲۱
۲-۱۹-۱- سبک شناسی توصیفی. ۲۱
۲-۱۹-۲- سبک شناسی تکوینی. ۲۱
۲-۱۹-۳- سبک شناسی ساخت گرا.. ۲۲
۲-۲۰- جریان های مهم در سبک شناسی جدید . ۲۲
۲-۲۱- سبک و سبک شناسی در ایران ۲۲
۲-۲۲- مفهوم سبک در آثار قدما.. ۲۳
۲-۲۳- معاصران.. ۲۳
۲-۲۴- ادوار شعر فارسی ۲۳
۲-۲۵- سبک نیمایی . ۲۴
۲-۲۶- شیوه های شعر نو .. ۲۴
۲-۲۷- مکتب های ادبی اروپایی ۲۵
۲-۲۷-۱- رئالیست یا واقع گرایی. ۲۵
۲-۲۷-۲- سوررئالیسمlisme Surrea 25
۲-۲۷-۳- پست مدرنیسم و یا فرانوگرایی ۲۶
۲-۲۸- روش بررسی سبک شناسی متون ۲۶
فصل سوم: معرفی بیژن نجدی، محمدحسین مهدوی(م، مؤیّد) و فرامرز محمّدی پور
۳-۱- زندگینامه ی بیژن نجدی. ۲۹
۳-۱-۱- ویژگی داستان ها و اشعار نجدی ۳۰
۳-۱-۲- وفات نجدی.. ۳۱
۳-۱-۳- آثار بیژن نجدی .. ۳۱
۳-۲- زندگینامه محمدحسین مهدوی (م.موید) ۳۲
۳-۲-۱- تحصیلات م. مؤید در ایران ۳۳
۳-۲-۲- ویژگی شعری م. مؤید.. ۳۳
۳-۲-۳- سبک شعری م.مؤید . ۳۵
۳-۲-۴- آثار مؤید.. ۳۵
۳-۲-۵- ویژگی های چندمجموعه شعر مؤید. ۳۵
۳-۳- زندگینامه ی فرامرز محمّدی پور .. ۳۷
۳-۳-۱- مسئولیت های محمّدی پور . ۳۷
۳-۳-۲- سبک شعری محمّدی پور . ۳۸
۳-۳-۳- ویژگی های شعری محمدی پور . ۳۸
۳-۳-۴- آثار محمدی پور .. ۳۸
۳-۳-۵- دیگر آثار.. ۳۹
فصل چهارم: بررسی سبکشناختی اشعار بیژن نجدی، محمّد حسین مهدوی(م.مؤیّد) و فرامرز محمّدیپور
۴-۱ سبک شناسی اشعار بیژن نجدی. ۴۱
۴-۱-۱ روش بررسی سبک شناختی متون. ۴۱
۴-۱-۱-۱ سطح زبانی (Literally Level) 43
۴-۱-۱-۱-۱ سطح آوایی یا سبک شناسی آواها(Phonostylistics).. 43
۴-۱-۱-۱-۱-۱ انواع موسیقی شعر. ۴۳
۴-۱-۱-۱-۱-۲ انتخاب کارکردهای زبانی زیبا و منحصر.. ۴۴
۴-۱-۱-۱-۱-۳ واج آرایی.. ۴۵
۴-۱-۱-۱-۱-۴ جناس. ۴۷
۴-۱-۱-۱-۱-۵ تکرار ۴۹
۴-۱-۱-۱-۱-۶ طرد و عکس.. ۵۱
۴-۱-۱-۱-۲ سطح لغوی (Lexical) یا سبکشناسی واژهها ۵۱
۴-۱-۱-۱-۲ -۱ ریشه شناسی لغات و مفردات اشعار نجدی. ۵۱
۴-۱-۱-۱-۲ -۲ واژگان عربی به کار رفته در اشعار نجدی. ۵۲
۴-۱-۱-۱-۲ -۳ رویکرد نجدی به واژگان کهن سنّت ادبی ۵۲
۴-۱-۱-۱-۲ -۴ واژگان کهن سنّت ادبی در اشعار بیژن نجدی.. ۵۳
۴-۱-۱-۱-۲ -۵ ساخت واژ( واژه های بسیط و غیربسیط) ۵۳
۴-۱-۱-۱-۲ -۶ واژگان پربسامد اشعار بیژن نجدی. ۵۵
۴-۱-۱-۱-۳ سطح نحوی(Syntactical) یا سبک شناسی جمله.. ۵۶
۴-۱-۱-۱-۳ -۱ ترکیب سازی واژگانی. ۵۷
۴-۱-۱-۱-۳ -۲ ترکیبات خلّاق و تازه ۵۷
۴-۱-۱-۱-۳ -۳ ترکیبات اضافی.. ۵۸
۴-۱-۱-۱-۳ -۴ ترکیبات وصفی ۵۸
۴-۱-۱-۱-۳ -۵ ساختار نامتعارف جمله. ۵۸
۴-۱-۱-۱-۳ -۶ فعل ۶۰
۴-۱-۱-۱-۳ -۷ حذف فعل.. ۶۱
۴-۱-۱-۲ سطح ادبی (Literary Level) 61
۴-۱-۱-۲-۱ تضاد(مطابقه یا طباق) ۶۲
۴-۱-۱-۲-۲ مراعات نظیر(تناسب).. ۶۲
۴-۱-۱-۲-۳ تلمیح ۶۳
۴-۱-۱-۲-۴ تضمین ۶۴
۴-۱-۱-۲-۵ حسّامیزی. ۶۴
۴-۱-۱-۲-۶ متناقض نما(پارادوکس) Paradox 64
۴-۱-۱-۲-۷ تشبیه ۶۵
۴-۱-۱-۲-۷-۱ انواع تشبیهات به کار رفته در اشعار نجدی. ۶۵
۴-۱-۱-۲-۷-۲ تشبیه مرسل ۶۵
۴-۱-۱-۲-۷-۳ تشبیه بلیغ (فشرده). ۶۶
۴-۱-۱-۲-۸ استعاره. ۶۷
۴-۱-۱-۲-۸-۱ استعاره مصرّحه ۶۷
۴-۱-۱-۲-۸-۲ استعاره مکنیه (کنایی).. ۶۸
۴-۱-۱-۳ سطح فکری (Philosophical Level). 69
۴-۱-۱-۳-۱ جهان بینی اشعار نجدی ۶۹
۴-۱-۱-۳-۲ زمان و جلوه های آن در اشعار نجدی.. ۷۰
۴-۱-۱-۳-۳ برون گرایی. ۷۳
۴-۱-۱-۳-۴ انزوا طلبی نجدی ۷۳
۴-۱-۱-۳-۵ عقل ستیزی و عشق خواهی در اشعار بیژن نجدی ۷۴
۴-۲ سبک شناسی اشعار م.مؤیّد. ۷۵
۴-۲-۱ سطح زبانی (Literally Level). 75
۴-۲-۱-۱ سطح آوایی. ۷۵
۴-۲-۱-۱-۱ انواع جناس در اشعار م.مؤیّد ۷۵
۴-۲-۱-۱-۲ واج آرایی ۷۸
۴-۲-۱-۱-۳ تکرار. ۷۹
۴-۲-۱-۱-۴ طرد و عکس ۸۰
۴-۲-۱-۲ سطح لغوی.. ۸۰
۴-۲-۱-۲-۱ تبارشناسی لغات و مفردات اشعار م.مؤیّد ۸۱
۴-۲-۱-۲-۲ برخی از واژگان عربی اشعار م.مؤیّد ۸۱
۴-۲-۱-۲-۳ کاربرد برخی لغات و اصطلاحات عربی در اشعار م.مؤیّد. ۸۱
۴-۲-۱-۲-۴ رویکرد م.مؤیّد به واژگان کهن سنّت ادبی. ۸۲
۴-۲-۱-۲-۴ -۱ واژگان کهن سنّت ادبی در اشعار م.مؤیّد.. ۸۲
۴-۲-۱-۲-۵ ذهنیت و عینیت گرایی واژگان در اشعار م.مؤیّد ۸۲
۴-۲-۱-۲-۶ ساخت واژ (واژه های بسیط و غیر بسیط). ۸۳
۴-۲-۱-۲-۷ دایره ی واژگان و روابط مفهومی آن. ۸۴
۴-۲-۱-۲-۸ واژگان پربسامد اشعار م.مؤیّد ۸۴
۴-۲-۱-۲-۸ -۱ نمونه هایی از واژگان پربسامد اشعار م.مؤیّد ۸۴
۴-۲-۱-۲-۹ عمر و حباب. ۸۵
۴-۲-۱-۲-۱۰ نمونه هایی از واژگان سکر و مستی در اشعار م.مؤیّد. ۸۵
۳-۲-۱-۳ سطح نحوی.. ۸۶
۴-۲-۱-۳-۱ ترکیب سازی واژگانی.. ۸۶
۴-۲-۱-۳-۲ ترکیبات کهن سنّت ادبی ۸۶
۴-۲-۱-۳-۳ ترکیبات اضافی. ۸۶
۴-۲-۱-۳-۴ ترکیبات وصفی.. ۸۷
۴-۲-۱-۳-۵ ساختار غیرمتعارف جمله.. ۸۷
۴-۲-۱-۳-۶ فعل.. ۸۹
۴-۲-۱-۳-۷ حذف فعل. ۸۹
۴-۲-۲ سطح ادبی (Literary Level) 90
۴-۲-۲ -۱ انواع تشبیه. ۹۰
۴-۲-۲ – ۱-۱ تشبیه گسترده. ۹۰
۴-۲-۲– ۱-۲ تشبیه فشرده (بلیغ).. ۹۱
۴-۲-۲-۱-۳ تشبیهات اشعار م.مویّد به اعتبار طرفین تشبیه ۹۲
۴-۲-۲-۲ عناصر طبیعت در تشبیهات م.مؤیّد.. ۹۴
۴-۲-۲-۳ استعاره. ۹۴
۴-۲-۲-۳-۱ استعاره مصرّحه.. ۹۴
۴-۲-۲-۳-۲ استعاره ی مکنیه ۹۵
۴-۲-۲-۳-۳ اضافه ی استعاری ۹۵
۴-۲-۲-۴ کنایه ۹۷
۴-۲-۲-۵ صنایع معنوی ۹۷
۴-۲-۲-۶ متناقض نما یا پارادوکس. ۹۸
۴-۲-۲-۷ حسّامیزی ۹۸
۴-۲-۲-۸ مراعات نظیر(تناسب).. ۹۹
۴-۲-۲- ۹ تضاد ۹۹
۴-۲-۲-۱۰ تلمیح. ۱۰۰
۴-۲-۲-۱۱ اقتباس ۱۰۱
۴-۲-۳ سطح فکری (Philosophical Level) 102
۴-۲-۳-۱ اشعار م.مؤیّد و نوع نگرش او به جهان ۱۰۳
۴-۲-۳-۲ برون گرایی. ۱۰۴
۴-۲-۳-۳ تقدیر و جبرگرایی. ۱۰۴
۴-۲-۳-۴ عقل ستیزی و عشق خواهی در اشعار م.مؤیّد. ۱۰۵
۴-۳ بررسی سبک شناختی اشعار فرامرز محمدیپور. ۱۰۷
الف- اشعار مجموعهی «دلم را بخشیدم به دریا». ۱۰۷
۴-۳-۱ سطح زبانی (Literally Level). 113
۴-۳-۱-۱ سطح آوایی یا سبک شناسی آواها(Phonostylistics). 113
۴-۳-۱-۱-۲ انواع جناس در اشعار محمّدی پور ۱۱۳
۴-۳-۱-۱-۳ واج آرایی.. ۱۱۴
۴-۳-۱-۱-۴ تکرار واژه. ۱۱۴
۴-۳-۱-۲ سطح لغوی (Lexical) یا سبکشناسی واژهها.. ۱۱۵
۴-۳-۱-۲-۱ رویکرد محمّدی پور به واژگان عربی.. ۱۱۵
۴-۳-۱-۲-۲ ساخت واژ( واژه های بسیط و غیربسیط). ۱۱۵
۴-۳-۱-۲-۳ واژگان پربسامد اشعار محمّدی پور ۱۱۶
۴-۳-۱-۲-۴ نمونه هایی از واژگان پربسامد اشعار محمّدی پور ۱۱۷
۴-۳-۱-۳ سطح نحوی(Syntactical) یا سبک شناسی جمله ۱۱۷
۴-۳-۱-۳-۱ ترکیب سازی واژگانی. ۱۱۷
۴-۳-۱-۳-۲ ساختار غیرمتعارف جمله. ۱۱۸
۴-۳-۱-۳-۳ انواع فعل. ۱۱۸
۴-۳-۱-۳-۴ حذف فعل. ۱۱۸
۴-۳-۲ سطح ادبی (Literary Level). 119
۴-۳-۲-۱ انواع تشبیه. ۱۲۰
۴-۳-۲-۱ -۱ تشبیه گسترده. ۱۲۰
۴-۳-۲-۱ -۲ تشبیه بلیغ (فشرده). ۱۲۰
۴-۳-۲-۱ -۳ تشبیه بلیغ اضافی ۱۲۰
۴-۳-۲-۲ استعاره. ۱۲۱
۴-۳-۲-۲-۱ استعارهی مصرّحه.. ۱۲۱
۴-۳-۲-۲-۲ اضافه ی استعاری. ۱۲۱
۴-۳-۲-۲-۳ استعاره مکنیه (کنایی). ۱۲۲
۴-۳-۲-۲-۴ کنایه.. ۱۲۳
۴-۳-۲-۲-۵ صنایع معنوی.. ۱۲۴
۴-۳-۲-۲-۵-۱ پارادوکس یا متناقض نما ۱۲۵
۴-۳-۲-۲-۵-۲ حسّامیزی ۱۲۵
۴-۳-۲-۲-۵-۳ مراعات نظیر.. ۱۲۵
۴-۳-۲-۲-۵-۴ تضاد یا طباق. ۱۲۵
۴-۳-۲-۲-۵-۵ تلمیح.. ۱۲۵
۴-۳-۲-۲-۵-۶ اقتباس. ۱۲۶
ب- اشعار مجموعهی «پیشانی بهار». ۱۲۶
۴-۳-۱ سطح زبانی (Literally Level). 131
۴-۳-۱ -۱ سطح آوایی یا سبک شناسی آواها (Phonostylistic) 131
۴-۳-۱ -۱-۱ قافیه.. ۱۳۱
۴-۳-۱ -۱-۲ ردیف ۱۳۱
۴-۳-۱ -۱-۳ واج آرایی در اشعار محمّدی پور ۱۳۲
۴-۳-۱ -۱-۴ تکرار.. ۱۳۲
۴-۳-۱-۲ سطح لغوی (Lexical) یا سبک شناسی واژه ها.. ۱۳۲
۴-۳-۱-۲ -۱ تبارشناسی لغات و مفردات اشعار محمّدی پور ۱۳۲
۴-۳-۱-۲ -۲ برخی اصطلاحات در اشعار محمّدی پور ۱۳۳
۴-۳-۱-۲ -۳ ساخت واژ (واژه های بسیط و غیر بسیط). ۱۳۳
۴-۳-۱-۲ -۴ مظاهر طبیعت در اشعار محمّدی پور ۱۳۳
۴-۳-۱-۲ -۵ نمونه هایی از مظاهر طبیعت در اشعار محمّدی پور ۱۳۴
۴-۳-۱-۳ سطح نحوی(Syntactical) یا سبک شناسی جمله ۱۳۴
۴-۳-۱-۳-۱ ترکیب سازی واژگانی.. ۱۳۴
۴-۳-۱-۳-۲ ترکیبات وصفی.. ۱۳۴
۴-۳-۱-۳-۳ ساختار غیرمتعارف جمله.. ۱۳۵
۴-۳-۱-۳-۴ حذف فعل. ۱۳۶
۴-۳-۱-۳-۵ فعل.. ۱۳۷
۴-۳-۲ سطح ادبی (Literary Level).. 137
۴-۳-۲-۱ انواع تشبیه. ۱۳۷
۴-۳-۲-۱-۱ تشبیه گسترده.. ۱۳۷
۴-۳-۲-۱-۲ تشبیه بلیغ (فشرده).. ۱۳۸
۴-۳-۲-۱-۳ تشبیهات اشعار محمدی پور براساس طرفین تشبیه ۱۳۹
۴-۳-۲-۲ استعاره.. ۱۳۹
۴-۳-۲-۲ -۱ استعاره مصرّحه(آشکار).. ۱۳۹
۴-۳-۲-۲ -۲ اضافهی استعاری.. ۱۴۰
۴-۳-۲-۲ -۳ استعاره ی مکنیه. ۱۴۰
۴-۳-۲-۳ کنایه. ۱۴۱
۴-۳-۲-۴ صنایع معنوی. ۱۴۲
۴-۳-۲-۴-۱ مراعات نظیر(تناسب).. ۱۴۲
۴-۳-۲-۴-۲ اقتباس.. ۱۴۲
۴-۳-۲-۴-۳ نماد. ۱۴۳
۴-۳-۳ سطح فکری (Philosophical Level). 144
۴-۳-۳ -۱ اشعار محمّدی پور و نوع نگرش او به جهان.. ۱۴۴
۴-۳-۳-۲ اشعار محمّدی پور و جلوه های زمان ۱۴۵
۴-۳-۳-۳ درون گرایی ۱۴۵
۴-۳-۳-۴ غم گرایی.. ۱۴۶
.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 