فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل ساختاری مجموعه «گنجشکها در بالکن» اثر مجید دانشآراسته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل ساختاری مجموعه «گنجشکها در بالکن» اثر مجید دانشآراسته صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل ساختاری مجموعه «گنجشکها در بالکن» اثر مجید دانشآراسته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی ساختاری ((مجموعه گنجشک ها در بالکن)) مجید دانش آراسته
۱-۵ پیشینه تحقیق ۶
فصل دوم: بنیاد نظری (عناصرداستان)
۲-۱ طرح ۹
۲-۱-۱ انواع پیرنگ ۹
۲-۱-۲ خصوصیات طرح ۱۰
۲-۱-۳ تفاوت داستان و طرح ۱۱
۲-۲ عناصر ساختاری طرح ۱۱
۲-۲-۱ شروع ۱۲
۲-۲-۲ ناپایداری ۱۲
۲-۲-۳ گسترش ۱۲
۲-۲-۴ تعلیق ۱۳
۲-۲-۵ بحران ۱۴
۲-۲-۶ اوج یا بزنگاه ۱۴
۲-۲-۷ گره گشایی ۱۴
۲-۲-۸ پایان ۱۵
۲-۳ موضوع ۱۵
۲-۳-۱ انواع موضوع داستان ۱۶
۲-۳-۲ تفاوت موضوع یا درونمایه ۱۶
۲-۴ شخصیت ۱۶
۲-۴-۱ تعریف و پیشینه ۱۶
۲-۴-۲ ویژگی های شخصیت ۱۸
۲-۴-۳ طبقه بندی شخصیت ۱۹
۲-۴-۳-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۹
۲-۴-۳-۲ شخصیت از جهت تحویل پذیری یا تحویل ناپذیری ۱۹
۲-۴-۳-۳ شخصیت از نظر میزان گستردگی و کمال ۲۰
۲-۴-۳-۴ شحصیت از جهت نوع کاربرد ۲۱
۲-۴-۳-۵ شخصیت از نظر نقش داستانی ۲۳
۲-۴-۴ شیوه های شخصیت سازی ۲۴
۲-۵ گفت و گو ۲۵
۲-۵-۱ ویژگی های «گفت و گو» در شاهکارهای ادبی ۲۶
۲-۵-۲ کارکردهای گفت و گو ۲۶
۲-۵-۳ سیاق گفت و گو ۲۷
۲-۵-۴ انواع گفت و گو ۲۷
۲-۵-۴-۱ گفت و گوی دو طرفه و تک گویی ۲۷
۲-۵-۴-۲ انواع تک گویی ۲۷
۲-۶ لحن / نواخت ۲۸
۲-۶-۱ تعریف ۲۸
۲-۶-۲ انواع لحن ۲۸
۲-۶-۳ عناصر سازنده لحن ۲۹
۲-۷ زاویه دید ۲۹
۲-۷-۱ تعریف ۲۹
۲-۷-۲ انواع زوایه ی دید ۳۰
۲-۷-۲-۱ زاویه دید بیرونی ۳۰
۲-۷-۲-۲ زاویه ی دید درونی ۳۱
۲-۷-۳ زاویه دید متغیر و جا به جا شونده ۳۱
۲-۸ صحنه ۳۱
۲-۸-۱ اجزای صحنه ۳۲
۲-۸-۲ شیوه ی صحنه پردازی ۳۲
۲-۸-۳ وظیفه صحنه ۳۳
۲-۹ زبان ۳۳
۲-۹-۱ زیان از دیدگاه ادبیات داستانی ۳۳
۲-۹-۲ عناصر هویت دهنده ی زبان ۳۳
۲-۱۰ درونمایه و مضمون ۳۴
۲-۱۰-۱ انواع درونمایه ۳۴
۲-۱۰-۲ نحوه ی ارائه درونمایه ۳۵
فصل سوم: آثار و احوال مجید دانش آراسته
۳-۱ معرفی مولف و متن ۳۷
فصل چهارم: بررسی ساختاری مجموعه
۴-۱ داستان اول «احضار» ۴۶
۴-۱-۱ موضوع ۴۶
۴-۱-۲ طرح ۴۶
۴-۱-۳ ساختار طرح ۴۶
۴-۱-۳-۱ شروع ۴۶
۴-۱-۳-۲ ناپایداری ۴۷
۴-۱-۳-۳ گسترش. ۴۷
۴-۱-۳-۴ تعلیق ۴۸
۴-۱-۳-۵ بحران ۴۸
۴-۱-۳-۶ نقطه ی اوج ۴۸
۴-۱-۳-۷ گره گشایی ۴۹
۴-۱-۳-۸ پایان ۴۹
۴-۱-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۵۰
۴-۱-۵ شخصیت ۵۰
۴-۱-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۵۰
۴-۱-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۵۰
۴-۱-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۵۱
۴-۱-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۵۱
۴-۱-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۵۲
۴-۱-۶ شیوه شخصیت پردازی ۵۲
۴-۱-۷ گفت و گو ۵۲
۴-۱-۸ لحن ۵۳
۴-۱-۸-۱ لحن کلی داستان ۵۳
۴-۱-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۵۳
۴-۱-۹ زاویه دید ۵۴
۴-۱-۱۰ صحنه ۵۵
۴-۱-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۵۵
۴-۱-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۵۵
۴-۱-۱۰-۳ زمان ۵۵
۴-۱-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۵۵
۴-۱-۱۱ زبان داستان ۵۶
۴-۱-۱۱-۱ استفاده از زبان توصیف ۵۶
۴-۱-۱۱-۲ استفاده از اطناب ۵۶
۴-۱-۱۲ درونمایه ۵۶
۴-۲ قصه ی دوم (تقویم دیواری) ۵۶
۴-۲-۱ موضوع ۵۶
۴-۲-۲ طرح ۵۷
۴-۲-۳ ساختار طرح ۵۷
۴-۲-۳-۱ شروع ۵۷
۴-۲-۳-۲ ناپایداری ۵۷
۴-۲-۳-۳ گسترش ۵۷
۴-۲-۳-۴ تعلیق ۵۸
۴-۲-۳-۵ بحران ۵۸
۴-۲-۳-۶ اوج ۵۸
۴-۲-۳-۷ گره گشایی ۵۸
۴-۲-۳-۸ پایان ۵۹
۴-۲-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۵۹
۴-۲-۵ شخصیت ۵۹
۴-۲-۵-۱ شخصیت از جهت اهمیت ۵۹
۴-۲-۵-۲ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۶۰
۴-۲-۵-۳ شخصیت از جهت نوع کاربرد. ۶۰
۴-۲-۶ شیوه شخصیت پردازی ۶۱
۴-۲-۷ گفت گو ۶۱
۴-۲-۸ لحن ۶۱
۴-۲-۸-۱ لحن کلی داستان ۶۱
۴-۲-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۶۱
۴-۲-۹ زاویه دید ۶۲
۴-۲-۱۰ اجزای صحنه ۶۲
۴-۲-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۶۲
۴-۲-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۶۲
۴-۲-۱۰-۳ زمان ۶۳
۴-۲-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۶۳
۴-۲-۱۱ زبان داستان ۶۳
۴-۲-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۶۳
۴-۲-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل (مثل سایر) ۶۳
۴-۲-۱۱-۳ به کارگیری کلمات و ترکیبات خارجی ۶۴
۴-۲-۱۲ درون مایه ۶۴
۴-۳ داستان پنجم: سالن تابستانی ۶۴
۴-۳-۱ موضوع داستان پنجم ۶۴
۴-۳-۲ طرح ۶۴
۴-۳-۳ ساختار طرح ۶۵
۴-۳-۳-۱ شروع ۶۵
۴-۳-۳-۲ ناپایداری ۶۵
۴-۳-۳-۳ گسترش ۶۵
۴-۳-۳-۴ تعلیق ۶۶
۴-۳-۳-۵ بحران ۶۶
۴-۳-۳-۶ نقطه اوج ۶۶
۴-۳-۳-۷ گره گشایی ۶۷
۴-۳-۳-۸ پایان ۶۷
۴-۳-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۶۷
۴-۳-۵ شخصیت ۶۷
۴-۳-۵-۱ از نظر ماهیت ۶۷
۴-۳-۵-۲ شخصیت از نظر ماهیت ۶۸
۴-۳-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۶۸
۴-۳-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی کمال ۶۸
۴-۳-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۶۸
۴-۳-۶ شیوه شخصیت پردازی ۶۹
۴-۳-۷ گفت و گو ۶۹
۴-۳-۸ لحن ۷۰
۴-۳-۸-۱ لحن کلی داستان ۷۰
۴-۳-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۷۰
۴-۳-۹ زاویه دید ۷۰
۴-۳-۱۰ صحنه ۷۱
۴-۳-۱۰-۱ کار و پیشه ی شخصیت ها ۷۱
۴-۳-۱۰-۲ زمان ۷۱
۴-۳-۱۰-۳ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۷۱
۴-۳-۱۱ زبان داستان ۷۱
۴-۳-۱۱-۱ توصیف ۷۲
۴-۳-۱۱-۲ به کارگیری کلمات و ترکیبات عامیانه ۷۲
۴-۳-۱۱-۳ استفاده از ضرب المثل (مثل سایر) ۷۲
۴-۳-۱۲ درونمایه ۷۲
۴-۳-۱۳ موضوع ۷۳
۴-۳-۱۴ طرح ۷۳
۴-۳-۱۵ ساختار طرح ۷۳
۴-۳-۱۵-۱ شروع ۷۳
۴-۳-۱۵-۲ ناپایداری ۷۳
۴-۳-۱۵-۳ گسترش ۷۴
۴-۳-۱۵-۴ تعلیق ۷۴
۴-۳-۱۵-۵ بحران ۷۴
۴-۳-۱۵-۶ اوج ۷۵
۴-۳-۱۵-۷ گره گشایی ۷۵
۴-۳-۱۵-۸ پایان ۷۵
۴-۳-۱۶ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۷۶
۴-۳-۱۷ شخصیت ۷۶
۴-۳-۱۷-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۷۶
۴-۳-۱۷-۲ شخصی از جهت اهمیت ۷۶
۴-۳-۱۷-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۷۷
۴-۳-۱۷-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۷۷
۴-۳-۱۷-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۷۸
۴-۳-۱۸ شیوه شخصیت پردازی ۷۸
۴-۳-۱۹ گفت و گو ۷۹
۴-۳-۲۰ لحن ۷۹
۴-۳-۲۰-۱ لحن کلی داستان ۷۹
۴-۳-۲۰-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۷۹
۴-۳-۲۱ زاویه ی دید ۸۰
۴-۳-۲۲ اجزای صحنه ۸۰
۴-۳-۲۲-۱ محل جغرافیایی ۸۰
۴-۳-۲۲-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۸۱
۴-۳-۲۲-۳ زمان ۸۱
۴-۳-۲۲-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۸۱
۴-۳-۲۳ زبان داستان ۸۱
۴-۳-۲۳-۱ توصیف ۸۱
۴-۳-۲۳-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سائر ۸۱
۴-۳-۲۳-۳ استفاده از کلمات عامیانه ۸۲
۴-۳-۲۴ درون مایه ۸۲
۴-۴ داستان هفتم: خط حایل بین شما ۸۳
۴-۴-۱ موضوع ۸۳
۴-۴-۲ طرح ۸۳
۴-۴-۳ ساختار طرح ۸۳
۴-۴-۳-۱ شروع ۸۳
۴-۴-۳-۲ ناپایداری ۸۳
۴-۴-۳-۳ گسترش ۸۴
۴-۴-۳-۴ تعلیق ۸۴
۴-۴-۳-۵ بحران ۸۴
۴-۴-۳-۶ نقطه ی اوج ۸۴
۴-۴-۳-۷ گره گشایی ۸۵
۴-۴-۳-۸ پایان ۸۵
۴-۴-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۸۵
۴-۴-۵ شخصیت ۸۵
۴-۴-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۸۵
۴-۴-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۸۵
۴-۴-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۸۶
۴-۴-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۸۶
۴-۴-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۸۶
۴-۴-۶ شیوه شخصیت پردازی ۸۶
۴-۴-۷ گفت و گو ۸۷
۴-۴-۷-۱ کارکرد گفت و گو ۸۷
۴-۴-۸ لحن ۸۷
۴-۴-۸-۱ لحن کلی داستان ۸۷
۴-۴-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۸۷
۴-۴-۹ زاویه دید ۸۸
۴-۴-۱۰ اجزای صحنه ۸۸
۴-۴-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۸۸
۴-۴-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۸۸
۴-۴-۱۰-۳ زمان ۸۸
۴-۴-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۸۹
۴-۴-۱۱ زبان داستان ۸۹
۴-۴-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۸۹
۴-۴-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل/ مثل سائر ۸۹
۴-۴-۱۱-۳ استفاده از کلمات عامیانه ۸۹
۴-۴-۱۲ درون مایه ۹۰
۴-۵ قصه ی هشتم: گنجشک ها در بالکن ۹۰
۴-۵-۱ موضوع ۹۰
۴-۵-۲ طرح ۹۰
۴-۵-۳ ساختار طرح ۹۱
۴-۵-۳-۱ شروع ۹۱
۴-۵-۳-۲ ناپایداری ۹۱
۴-۵-۳-۳ گسترش ۹۱
۴-۵-۳-۴ تعلیق ۹۱
۴-۵-۳-۵ بحران ۹۲
۴-۵-۳-۶ نقطه ی اوج ۹۲
۴-۵-۳-۷ گره گشایی ۹۲
۴-۵-۳-۸ پایان ۹۳
۴-۵-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۹۳
۴-۵-۵ شخصیت ۹۳
۴-۵-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۹۳
۴-۵-۵-۲ شخصیت از جهت ماهیت ۹۳
۴-۵-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۹۴
۴-۵-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۹۴
۴-۵-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۹۴
۴-۵-۶ شیوه شخصیت پردازی ۹۴
۴-۵-۷ گفت و گو ۹۴
۴-۵-۸ لحن ۹۵
۴-۵-۸-۱ لحن کلی داستان ۹۵
۴-۵-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۹۵
۴-۵-۹ زاویه ی دید ۹۶
۴-۵-۱۰ صحنه ۹۶
۴-۵-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۹۶
۴-۵-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۹۶
۴-۵-۱۰-۳ زمان ۹۶
۴-۵-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۹۶
۴-۵-۱۱ زبان داستان ۹۷
۴-۵-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۹۷
۴-۵-۱۱-۲ استفاده از کلمات عامیانه ۹۷
۴-۵-۱۲ درون مایه ۹۷
۴-۶ داستان نهم: آبشار ۹۷
۴-۶-۱ موضوع ۹۷
۴-۶-۲ طرح ۹۷
۴-۶-۳ ساختار طرح ۹۸
۴-۶-۳-۱ شروع ۹۸
۴-۶-۳-۲ ناپایداری ۹۸
۴-۶-۳-۳ گسترش ۹۸
۴-۶-۳-۴ تعلیق ۹۸
۴-۶-۳-۵ بحران ۹۹
۴-۶-۳-۶ نقطه ی اوج ۹۹
۴-۶-۳-۷ گره گشایی ۹۹
۴-۶-۳-۸ پایان ۹۹
۴-۶-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۰۰
۴-۶-۵ شخصیت ۱۰۰
۴-۶-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۰۰
۴-۶-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۰۰
۴-۶-۵-۳ شخصت از جهت تحول پذیری ۱۰۰
۴-۶-۵-۴ شخصیت از جهت گسترگی و کمال ۱۰۰
۴-۶-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۱۰۱
۴-۶-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۰۱
۴-۶-۷ لحن ۱۰۱
۴-۶-۷-۱ لحن کلی داستان ۱۰۱
۴-۶-۷-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۰۲
۴-۶-۸ زاویه ی دید ۱۰۲
۴-۶-۹ صحنه ۱۰۲
۴-۶-۹-۱ محل جغرافیایی ۱۰۲
۴-۶-۹-۲ کار و پیشه شخصیت ها ۱۰۲
۴-۶-۹-۳ زمان ۱۰۲
۴-۶-۹-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۰۲
۴-۶-۱۰ زبان داستان ۱۰۳
۴-۶-۱۰-۱ استفاده از توصیف ۱۰۳
۴-۶-۱۱ درون مایه ۱۰۳
۴-۷ داستان دهم: یکی از هزار ۱۰۳
۴-۷-۱ موضوع ۱۰۳
۴-۷-۲ طرح ۱۰۳
۴-۷-۳ ساختار طرح ۱۰۴
۴-۷-۳-۱ ساختار طرح ۱۰۴
۴-۷-۳-۲ ناپایداری ۱۰۴
۴-۷-۳-۳ گسترش ۱۰۴
۴-۷-۳-۴ تعلیق ۱۰۴
۴-۷-۳-۵ بحران ۱۰۵
۴-۷-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۰۵
۴-۷-۳-۷ گره گشایی ۱۰۵
۴-۷-۳-۸ پایان ۱۰۵
۴-۷-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۰۶
۴-۷-۵ شخصیت ۱۰۶
۴-۷-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۰۶
۴-۷-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۰۶
۴-۷-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۰۶
۴-۷-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۰۶
۴-۷-۵-۵ شخصیت از نظر نوع کاربرد ۱۰۷
۴-۷-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۰۷
۴-۷-۷ گفت و گو ۱۰۷
۴-۷-۸ لحن ۱۰۸
۴-۷-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۰۸
۴-۷-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۰۸
۴-۷-۹ زاویه ی دید ۱۰۹
۴-۷-۱۰ اجزای صحنه ۱۰۹
۴-۷-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۰۹
۴-۷-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۱۰۹
۴-۷-۱۰-۳ زمان ۱۰۹
۴-۷-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۰۹
۴-۷-۱۱ زبان داستان ۱۱۰
۴-۷-۱۲ درون مایه ۱۱۰
۴-۸ داستان یازدهم: مشایعت کنندگان ۱۱۰
۴-۸-۱ موضوع ۱۱۰
۴-۸-۲ طرح ۱۱۰
۴-۸-۳ ساختار طرح ۱۱۱
۴-۸-۳-۱ شروع ۱۱۱
۴-۸-۳-۲ ناپایداری ۱۱۱
۴-۸-۳-۳ گسترش ۱۱۱
۴-۸-۳-۴ تعلیق ۱۱۱
۴-۸-۳-۵ بحران ۱۱۲
۴-۸-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۱۲
۴-۸-۳-۷ گره گشایی ۱۱۲
۴-۸-۳-۸ پایان ۱۱۲
۴-۸-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۱۳
۴-۸-۵ شخصیت ۱۱۳
۴-۸-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۱۳
۴-۸-۵-۲ شخصیت غیر انسان ۱۱۳
۴-۸-۵-۳ شخصیت از جهت اهمیت ۱۱۳
۴-۸-۵-۴ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۱۳
۴-۸-۵-۵ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۱۳
۴-۸-۵-۶ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۱۱۴
۴-۸-۶ شخصیت پردازی ۱۱۴
۴-۸-۷ گفت و گو ۱۱۴
۴-۸-۸ لحن ۱۱۵
۴-۸-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۱۵
۴-۸-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۱۵
۴-۸-۹ زاویه دید ۱۱۵
۴-۸-۱۰اجزای صحنه ۱۱۵
۴-۸-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۱۵
۴-۸-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ۱۱۵
۴-۸-۱۰-۳ زمان ۱۱۶
۴-۸-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۱۶
۴-۸-۱۱ زبان داستان ۱۱۶
۴-۸-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۱۶
۴-۸-۱۱-۲ استفاده از ابیات شاعر ۱۱۶
۴-۸-۱۱-۳ استفاده از تشبیه ۱۱۶
۴-۸-۱۲ درون مایه ۱۱۷
۴-۹ داستان دوازدهم : عشق فقیر من ۱۱۷
۴-۹-۱ موضوع ۱۱۷
۴-۹-۲ طرح ۱۱۷
۴-۹-۳ ساختار طرح ۱۱۷
۴-۹-۳-۱ شروع ۱۱۷
۴-۹-۳-۲ ناپایداری ۱۱۷
۴-۹-۳-۳ گسترش ۱۱۸
۴-۹-۳-۴ تعلیق ۱۱۸
۴-۹-۳-۵ بحران ۱۱۸
۴-۹-۳-۶ نقطه اوج ۱۱۸
۴-۹-۳-۷ گره گشایی ۱۱۹
۴-۹-۳-۸ پایان ۱۱۹
۴-۹-۴ پیرنگ باز یا پیرنگ بسته ۱۱۹
۴-۹-۵ شخصیت ۱۱۹
۴-۹-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۱۹
۴-۹-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۱۹
۴-۹-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۲۰
۴-۹-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۲۰
۴-۹-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۱۲۰
۴-۹-۶ شیوه ی شخصیت پردازی ۱۲۰
۴-۹-۷ گفت و گو ۱۲۰
۴-۹-۸ لحن ۱۲۱
۴-۹-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۲۱
۴-۹-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۲۱
۴-۹-۹ زاویه دید ۱۲۱
۴-۹-۱۰ اجزای صحنه ۱۲۲
۴-۹-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۲۲
۴-۹-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۱۲۲
۴-۹-۱۰-۳ زمان ۱۲۲
۴-۹-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۲۲
۴-۹-۱۱ زبان داستان ۱۲۲
۴-۹-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۲۲
۴-۹-۱۲ درون مایه ۱۲۳
۴-۱۰ داستان سیزدهم: اعلیحضرت ۱۲۳
۴-۱۰-۱ موضوع ۱۲۳
۴-۱۰-۲ طرح ۱۲۳
۴-۱۰-۳ ساختار طرح ۱۲۳
۴-۱۰-۳-۱ شروع ۱۲۳
۴-۱۰-۳-۲ ناپایداری ۱۲۴
۴-۱۰-۳-۳ گسترش ۱۲۴
۴-۱۰-۳-۴ تعلیق ۱۲۴
۴-۱۰-۳-۵ بحران ۱۲۵
۴-۱۰-۳-۶ نقطه اوج ۱۲۵
۴-۱۰-۳-۷ گره گشایی ۱۲۵
۴-۱۰-۴-۸ پایان ۱۲۵
۴-۱۰-۵ پیرنگ بسته تا پیرنگ باز ۱۲۵
۴-۱۰-۶ شخصیت ۱۲۶
۴-۱۰-۶-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۲۶
۴-۱۰-۶-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۲۶
۴-۱۰-۶-۳ شخصیت از جهت تحویل پذیری ۱۲۶
۴-۱۰-۶-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۲۶
۴-۱۰-۶-۵ شخصیت از جهت نوع کارکرد ۱۲۶
۴-۱۰-۷ شیوه ی شخصیت پردازی ۱۲۷
۴-۱۰-۸ گفت و گو ۱۲۷
۴-۱۰-۹ لحن ۱۲۸
۴-۱۰-۹-۱ لحن گفت شخصیت ها ۱۲۸
۴-۱۰-۱۰ زاویه دید ۱۲۹
۴-۱۰-۱۱ اجزای صحنه ۱۲۹
۴-۱۰-۱۱-۱ محل جغرافیایی ۱۲۹
۴-۱۰-۱۱-۲ کار و پیشه ی شخصیت ۱۲۹
۴-۱۰-۱۱-۳ زمان ۱۲۹
۴-۱۰-۱۱-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲ زبان داستان ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲-۱ استفاده از توصیف ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲-۲ استفاده از ضرب المثل (مثل سائر) ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲-۳ استفاده از اشعار و ابیات شاعران ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲-۴ ذکر نام بعضی از شاعران و اشخاص ۱۳۰
۴-۱۰-۱۲-۵ استفاده از کلمات عامیانه و بی ادبانه ۱۳۱
۴-۱۰-۱۳ درون مایه ۱۳۱
۴-۱۱ داستان چهاردهم: اجرای مردمی ۱۳۱
۱۴-۱۱-۱ موضوع ۱۳۱
۴-۱۱-۲ طرح ۱۳۱
۱۴-۱۱-۳ ساختار طرح ۱۳۱
۴-۱۱-۳-۱ شروع ۱۳۲
۴-۱۱-۳-۲ ناپایداری ۱۳۲
۴-۱۱-۳-۳ گسترش ۱۳۲
۴-۱۱-۳-۴ تعلیق ۱۳۲
۴-۱۱-۳-۵ بحران ۱۳۳
۴-۱۱-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۳۳
۴-۱۱-۳-۷ پایان ۱۳۳
۴-۱۱-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۳۳
۴-۱۱-۵ شخصیت ۱۳۴
۴-۱۱-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت هستند. ۱۳۴
۴-۱۱-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۳۴
۴-۱۱-۵-۳ شخصیت از جهت تحویل پذیری ۱۳۴
۴-۱۱-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۳۴
۴-۱۱-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۱۳۴
۴-۱۱-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۳۵
۴-۱۱-۷ گفت و گو ۱۳۵
۴-۱۱-۸ لحن ۱۳۶
۴-۱۱-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۳۶
۴-۱۱-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۳۶
۴-۱۱-۹ زاویه دید ۱۳۶
۴-۱۱-۱۰ اجزای صحنه ۱۳۷
۴-۱۱-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۳۷
۴-۱۱-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۱۳۷
۴-۱۱-۱۰-۳ زمان ۱۳۷
۴-۱۱-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۳۷
۴-۱۱-۱۱ زبان داستان ۱۳۷
۴-۱۱-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۳۷
۴-۱۱-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل/ مثل سائر ۱۳۸
۴-۱۱-۱۱-۳ ذکر نام شاعران ۱۳۸
۴-۱۱-۱۲ درونمایه ۱۳۸
۴-۱۲ داستان پانزدهم: شهر کوران ۱۳۸
۴-۱۲-۱ موضوع ۱۳۸
۴-۱۲-۲ طرح ۱۳۸
۴-۱۲-۳ ساختار طرح ۱۳۸
۴-۱۲-۳-۱ شروع ۱۳۹
۴-۱۲-۳-۲ ناپایداری ۱۳۹
۴-۱۲-۳-۳ گسترش ۱۳۹
۴-۱۲-۳-۴ تعلیق ۱۳۹
۴-۱۲-۳-۵ بحران ۱۳۹
۴-۱۲-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۴۰
۴-۱۲-۳-۷ پایان ۱۴۰
۴-۱۲-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۴۰
۴-۱۲-۵ شخصیت ۱۴۱
۴-۱۲-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۴۱
۴-۱۲-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۴۱
۴-۱۲-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۴۱
۴-۱۲-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۴۱
۴-۱۲-۵-۵ شخصیت از نطر نوع کاربرد ۱۴۲
۴-۱۲-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۴۲
۴-۱۲-۷ گفت و گو ۱۴۲
۴-۱۲-۸ لحن ۱۴۳
۴-۱۲-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۴۳
۴-۱۲-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۴۳
۴-۱۲-۹ زاویه دید ۱۴۳
۴-۱۲-۱۰ اجزای صحنه ۱۴۴
۴-۱۲-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۴۴
۴-۱۲-۱۰-۲ کار پیشه ی شخصیت ها ۱۴۴
۴-۱۲-۱۰-۳ زمان ۱۴۴
۴-۱۲-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۴۴
۴-۱۲-۱۱ زبان داستان ۱۴۵
۴-۱۲-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۴۵
۴-۱۲-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / (مثل سائر) ۱۴۵
۴-۱۲-۱۱-۳ استفاده از اشعار و ابیات شاعران ۱۴۵
۴-۱۲-۱۱-۴ استفاده از کلمات عامیانه ۱۴۵
۴-۱۲-۱۲ درون مایه ۱۴۶
۴-۱۳ داستان شانزدهم کوچه های پیر ۱۴۶
۴-۱۳-۱ موضوع ۱۴۶
۴-۱۳-۲ طرح ۱۴۶
۴-۱۳-۳ ساختار طرح ۱۴۶
۴-۱۳-۳-۱ شروع ۱۴۶
۴-۱۳-۳-۲ ناپایداری ۱۴۷
۴-۱۳-۳-۳ گسترش ۱۴۷
۴-۱۳-۳-۴ تعلیق ۱۴۷
۴-۱۳-۳-۵ بحران ۱۴۸
۴-۱۳-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۴۸
۴-۱۳-۳-۷ گره گشایی ۱۴۸
۴-۱۳-۳-۸ پایان ۱۴۹
۴-۱۳-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۴۹
۴-۱۳-۵ شخصیت ۱۴۹
۴-۱۳-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۴۹
۴-۱۳-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۵۰
۴-۱۳-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۵۰
۴-۱۳-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۵۰
۴-۱۳-۵-۵ شخصیت از جهت از نوع کاربرد ۱۵۱
۴-۱۳-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۵۱
۴-۱۳-۷ گفت و گو ۱۵۱
۴-۱۳-۸ لحن داستان ۱۵۲
۴-۱۳-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۵۲
۴-۱۳-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۵۲
۴-۱۳-۹ زاویه ی دید ۱۵۳
۴-۱۳-۱۰ صحنه ۱۵۳
۴-۱۳-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۵۳
۴-۱۳-۱۰-۲ زمان ۱۵۴
۴-۱۳-۱۰-۳ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۵۴
۴-۱۳-۱۱ زبان داستان ۱۵۴
۴-۱۳-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۵۴
۴-۱۳-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سائر ۱۵۴
۴-۱۳-۱۱-۳ استفاده از کلمات عامیانه و محلی ۱۵۵
۴-۱۳-۱۱-۴ ذکر اسامی نویسندگان و اشخاص ۱۵۵
۴-۱۳-۱۲ درون مایه ۱۵۵
۴-۱۴داستان هیجدهم: فردا چه روزی است ۱۵۶
۴-۱۴-۱ موضوع ۱۵۶
۴-۱۴-۲ طرح ۱۵۶
۴-۱۴-۳ ساختار طرح ۱۵۶
۴-۱۴-۳-۱ شروع ۱۵۶
۴-۱۴-۳-۲ ناپایداری ۱۵۷
۴-۱۴-۳-۳ گسترش ۱۵۷
۴-۱۴-۳-۴ تعلیق ۱۵۷
۴-۱۴-۳-۵ بحران ۱۵۷
۴-۱۴-۳-۶ نقطه ی اوج ۱۵۸
۴-۱۴-۳-۷ گره گشایی ۱۵۸
۴-۱۴-۳-۸ پایان ۱۵۸
۴-۱۴-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۵۸
۴-۱۴-۵ شخصیت ۱۵۸
۴-۱۴-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت ۱۵۸
۴-۱۴-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت ۱۵۹
۴-۱۴-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۵۹
۴-۱۴-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال ۱۵۹
۴-۱۴-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد ۱۵۹
۴-۱۴-۶ شیوه ی شخصیت پردازی ۱۶۰
۴-۱۴-۷ گفت و گو ۱۶۰
۴-۱۴-۸ لحن ۱۶۱
۴-۱۴-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۶۱
۴-۱۴-۹ زاویه دید ۱۶۱
۴-۱۴-۱۰ اجزای صحنه ۱۶۱
۴-۱۴-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۶۱
۴-۱۴-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها ۱۶۲
۴-۱۴-۱۰-۳ زمان ۱۶۲
۴-۱۴-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها ۱۶۲
۴-۱۴-۱۱ زبان داستان ۱۶۲
۴-۱۸-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۶۲
۴-۱۴-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سایر ۱۶۲
۴-۱۴-۱۱-۳ ذکر نام بعضی از نویسندگان ۱۶۳
۴-۱۴-۱۲ درون مایه ۱۶۳
۴-۱۵ داستان نوزدهم: پرسه ای در قاب عکس کلاس پنجم ابتدایی ۱۶۳
۴-۱۵-۱ موضوع ۱۶۳
۴-۱۵-۲ طرح ۱۶۳
۴-۱۵-۳ ساختار طرح ۱۶۳
۴-۱۵-۳-۱ شروع ۱۶۳
۴-۱۵-۳-۲ ناپایداری ۱۶۴
۴-۱۵-۳-۳ گسترش ۱۶۴
۴-۱۵-۳-۴ تعلیق ۱۶۴
۴-۱۵-۳-۵ بحران ۱۶۴
۴-۱۵-۳-۶ نقطه اوج ۱۶۴
۴-۱۵-۳-۷ گره گشایی ۱۶۵
۴-۱۵-۳-۸ پایان ۱۶۵
۴-۱۵-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز ۱۶۵
۴-۱۵-۵ شخصیت ۱۶۵
۴-۱۵-۵-۱ شخصیت از جهت اهمیت ۱۶۵
۴-۱۵-۵-۲ شخصیت از جهت تحول پذیری ۱۶۶
۴-۱۵-۵-۳ شخصیت از لحاظ گستردگی و کمال ۱۶۶
۴-۱۵-۵-۴ شخصیت از نظر نوع کاربرد ۱۶۶
۴-۱۵-۶ شیوه شخصیت پردازی ۱۶۷
۴-۱۵-۷ گفت و گو ۱۶۷
۴-۱۵-۸ لحن ۱۶۸
۴-۱۵-۸-۱ لحن کلی داستان ۱۶۸
۴-۱۵-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها ۱۶۸
۴-۱۵-۹ زاویه دید ۱۶۹
۴-۱۵-۱۰ اجزای صحنه ۱۶۹
۴-۱۵-۱۰-۱ محل جغرافیایی ۱۶۹
۴-۱۵-۱۰-۲ کارو پیشه ی شخصیت ها ۱۶۹
۴-۱۵-۱۰-۳ زمان ۱۷۰
۴-۱۵-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی داستان ۱۷۰
۴-۱۵-۱۱ زبان داستان ۱۷۰
۴-۱۵-۱۱-۱ استفاده از توصیف ۱۷۰
۴-۱۵-۱۱-۲ استفاده از کلمات عامیانه ۱۷۰
۴-۱۵-۱۲ درون مایه ۱۷۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 