فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمان‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمان‌ها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکردکارکنان

فصل دوم مبانی نظری تحقیق

بخش اول مدیریت دانش

۲-۱-۱)مقدمه۱۲

۲-۱-۲)تعریف دانش۱۲

۲-۱-۳)مفهوم ارزش دانش.۱۳

۲-۱-۴)انواع دانش..۱۳

۲-۱-۵)انواع ایجاد دانش.۱۵

۲-۱-۶)چرخه دانش.۱۶

۲-۱-۷)مدیریت دانش..۱۶

۲-۱-۸)تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش..۱۸

۲-۱-۹)چهارعامل عمده در پیدایش مدیریت دانش۱۹

۲-۱-۱۰)ضرورت و اهمیت مدیریت دانش..۱۹

۲-۱-۱۱)اجزای مدیریت دانش۲۰

۲-۱-۱۲)اجزاء سازمانی تشکیل دهنده مدیریت دانش..۲۲

۲-۱-۱۳)چرخه حیات مدیریت دانش.۲۲

۲-۱-۱۴)اصول مدیریت دانش۲۴

۲-۱-۱۵)هدف های مدیریت دانش.۲۴

۲-۱-۱۶)تئوری های مدیریت دانش..۲۴

۲-۱-۱۶-۱)تئوری مدیریت دانش جامع.۲۴

۲-۱-۱۶-۲)تئوری مدیریت دانش تیمی..۲۵

۲-۱-۱۶-۳)تئوری مدیریت دانش جامعه نگر۲۶

۲-۱-۱۷)مدل های مدیریت دانش۲۶

۲-۱-۱۷-۱)مدل عمومی دانش در سازمان۲۷

۲-۱-۱۷-۲)مدل معماری در مدیریت دانش..۲۸

۲-۱-۱۷-۳)مدل های ساختار اجتماعی..۲۸

۲-۱-۱۷-۴)مدل بویست..۳۰

۲-۱-۱۷-۵)مدل نونوکا۳۰

۲-۱-۱۷-۶)مدل شش بعدی مدیریت دانش.۳۴

۲-۱-۱۷-۷)مدل رن جانسون..۳۵

۲-۱-۱۷-۸)مدل  ادل وگراسیون.۳۶

۲-۱-۱۷-۹)مدل استیو هالس..۳۸

۲-۱-۱۷-۱۰)مدل مفهومی چند مرحله ای.۳۹

۲-۱-۱۸)استراتژی های مدیریت دانش..۴۰

۲-۱-۱۹)نیاز به چهارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی..۴۲

۲-۱-۲۰)عناصر مهم در چهاچوب مدیریت دانش در بخش دولتی..۴۳

۲-۱-۲۱)عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش..۴۶

۲-۱-۲۲)موانع مدیریت دانش.۴۷

۲-۱-۲۳)موانع زیر ساختی اعمال مدیریت دانش در ایران.۵۰

بخش دوم:عملکرد

۲-۲-۱)مقدمه۵۲

۲-۲-۲)ارزیابی عملکرد.۵۲

۲-۲-۳)تشریح مفهوم عملکرد سازمانی.۵۶

۲-۲-۴)مدیریت عملکرد..۵۷

۲-۲-۵)یکپارچگی  مدیریت عملکرد.۵۷

۲-۲-۶)هدف ازمدیریت عملکرد.۵۸

۲-۲-۷)ماهیت مدیریت عملکرد..۵۸

۲-۲-۸)حیطه مدیریت عملکرد۵۸

۲-۲-۹)سیرتحول و تطور ارزیابی عملکرد..۵۹

۲-۲-۱۰)ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد۵۹

۲-۲-۱۱) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد.۶۰

۲-۲-۱۲)دیدگاه های بررسی عملکرد۶۲

۲-۲-۱۳)مولفه های مدیریت عملکرد۶۳

۲-۲-۱۴)مراحل طراحی نظام ارزیابی عملکرد..۶۴

۲-۲-۱۵)دلایل نیاز سازمان ها به انجام ارزیابی عملکرد۶۸

۲-۲-۱۶)معیارهایی برای سنجش عملکرد۶۸

۲-۲-۱۷)انواع ارزیابی..۶۹

۲-۲-۱۸)عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی۷۱

۲-۲-۱۹)فنون و روش های ارز یابی۷۲

۲-۲-۲۰)فرایند ارزیابی عملکرد۷۹

۲-۲-۲۱)زمانبندی ارزیابی عملکرد.۸۲

۲-۲-۲۲)رده های ارزیابی مختلف یک سازمان.۸۲

۲-۲-۲۳)ویژگی های سیستم ارزیابیعملکرد مناسب۸۳

۲-۲-۲۴)مشکلات مربوط به اندازه گیری عملکرد.۸۵

۲-۲-۲۵)ده اشتباه مدیران هنگام ارزیابی عملکرد..۸۵

۲-۲-۲۶)هفت اشتباهی که کارکنان هنگام ارزیابی عملکرد به با آن دچار می شوند۸۶

۲-۲-۲۷)فرایند بهبود عملکرد۸۷

۲-۲-۲۸)ارزیابی کارآمد۸۷

۲-۲-۲۹)کاربرد های ارزیابی عملکرد.۸۸

۲-۲-۳۰)معرفی نرم افزارها.۸۹

 بخش سوم:پیشینه تحقیق

۳-۲-۱)تحقیقات صورت گرفته در ایران.۹۱

۳-۲-۲)تحقیقات صورت گرفته در خارج.۹۳

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.