فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمانها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمانها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل رابطه میان ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در سازمانها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکردکارکنان
فصل دوم مبانی نظری تحقیق
بخش اول مدیریت دانش
۲-۱-۱)مقدمه۱۲
۲-۱-۲)تعریف دانش۱۲
۲-۱-۳)مفهوم ارزش دانش.۱۳
۲-۱-۴)انواع دانش..۱۳
۲-۱-۵)انواع ایجاد دانش.۱۵
۲-۱-۶)چرخه دانش.۱۶
۲-۱-۷)مدیریت دانش..۱۶
۲-۱-۸)تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش..۱۸
۲-۱-۹)چهارعامل عمده در پیدایش مدیریت دانش۱۹
۲-۱-۱۰)ضرورت و اهمیت مدیریت دانش..۱۹
۲-۱-۱۱)اجزای مدیریت دانش۲۰
۲-۱-۱۲)اجزاء سازمانی تشکیل دهنده مدیریت دانش..۲۲
۲-۱-۱۳)چرخه حیات مدیریت دانش.۲۲
۲-۱-۱۴)اصول مدیریت دانش۲۴
۲-۱-۱۵)هدف های مدیریت دانش.۲۴
۲-۱-۱۶)تئوری های مدیریت دانش..۲۴
۲-۱-۱۶-۱)تئوری مدیریت دانش جامع.۲۴
۲-۱-۱۶-۲)تئوری مدیریت دانش تیمی..۲۵
۲-۱-۱۶-۳)تئوری مدیریت دانش جامعه نگر۲۶
۲-۱-۱۷)مدل های مدیریت دانش۲۶
۲-۱-۱۷-۱)مدل عمومی دانش در سازمان۲۷
۲-۱-۱۷-۲)مدل معماری در مدیریت دانش..۲۸
۲-۱-۱۷-۳)مدل های ساختار اجتماعی..۲۸
۲-۱-۱۷-۴)مدل بویست..۳۰
۲-۱-۱۷-۵)مدل نونوکا۳۰
۲-۱-۱۷-۶)مدل شش بعدی مدیریت دانش.۳۴
۲-۱-۱۷-۷)مدل رن جانسون..۳۵
۲-۱-۱۷-۸)مدل ادل وگراسیون.۳۶
۲-۱-۱۷-۹)مدل استیو هالس..۳۸
۲-۱-۱۷-۱۰)مدل مفهومی چند مرحله ای.۳۹
۲-۱-۱۸)استراتژی های مدیریت دانش..۴۰
۲-۱-۱۹)نیاز به چهارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی..۴۲
۲-۱-۲۰)عناصر مهم در چهاچوب مدیریت دانش در بخش دولتی..۴۳
۲-۱-۲۱)عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش..۴۶
۲-۱-۲۲)موانع مدیریت دانش.۴۷
۲-۱-۲۳)موانع زیر ساختی اعمال مدیریت دانش در ایران.۵۰
بخش دوم:عملکرد
۲-۲-۱)مقدمه۵۲
۲-۲-۲)ارزیابی عملکرد.۵۲
۲-۲-۳)تشریح مفهوم عملکرد سازمانی.۵۶
۲-۲-۴)مدیریت عملکرد..۵۷
۲-۲-۵)یکپارچگی مدیریت عملکرد.۵۷
۲-۲-۶)هدف ازمدیریت عملکرد.۵۸
۲-۲-۷)ماهیت مدیریت عملکرد..۵۸
۲-۲-۸)حیطه مدیریت عملکرد۵۸
۲-۲-۹)سیرتحول و تطور ارزیابی عملکرد..۵۹
۲-۲-۱۰)ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد۵۹
۲-۲-۱۱) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد.۶۰
۲-۲-۱۲)دیدگاه های بررسی عملکرد۶۲
۲-۲-۱۳)مولفه های مدیریت عملکرد۶۳
۲-۲-۱۴)مراحل طراحی نظام ارزیابی عملکرد..۶۴
۲-۲-۱۵)دلایل نیاز سازمان ها به انجام ارزیابی عملکرد۶۸
۲-۲-۱۶)معیارهایی برای سنجش عملکرد۶۸
۲-۲-۱۷)انواع ارزیابی..۶۹
۲-۲-۱۸)عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی۷۱
۲-۲-۱۹)فنون و روش های ارز یابی۷۲
۲-۲-۲۰)فرایند ارزیابی عملکرد۷۹
۲-۲-۲۱)زمانبندی ارزیابی عملکرد.۸۲
۲-۲-۲۲)رده های ارزیابی مختلف یک سازمان.۸۲
۲-۲-۲۳)ویژگی های سیستم ارزیابیعملکرد مناسب۸۳
۲-۲-۲۴)مشکلات مربوط به اندازه گیری عملکرد.۸۵
۲-۲-۲۵)ده اشتباه مدیران هنگام ارزیابی عملکرد..۸۵
۲-۲-۲۶)هفت اشتباهی که کارکنان هنگام ارزیابی عملکرد به با آن دچار می شوند۸۶
۲-۲-۲۷)فرایند بهبود عملکرد۸۷
۲-۲-۲۸)ارزیابی کارآمد۸۷
۲-۲-۲۹)کاربرد های ارزیابی عملکرد.۸۸
۲-۲-۳۰)معرفی نرم افزارها.۸۹
بخش سوم:پیشینه تحقیق
۳-۲-۱)تحقیقات صورت گرفته در ایران.۹۱
۳-۲-۲)تحقیقات صورت گرفته در خارج.۹۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 