فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی با استفاده از روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۸
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی با استفاده از روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۸ صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی با استفاده از روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۸ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (۸۸-۱۳۸۷)
فصل دوم. ۱۳
ادبیات و پیشینه تحقیق. ۱۳
مقدمه : ۱۴
شیوه های ارائه محتوای کتاب های درسی. ۱۷
طراحی برنامه های درسی فعال از دیدگاه صاحب نظران. ۱۸
ژان ژاک روسو ( ۱۷۷۸ ـ ۱۷۱۲ ) میلادی.. ۱۸
۱-کاربرد نظریات روسو در طراحی برنامه های درسی فعال. ۱۹
۲ ـ جان دیویی ( ۱۹۵۲ ـ ۱۸۵۹ ) میلادی.. ۲۱
۳ ـ جروم ـ اس ـ برونر ۱۹۵۱ میلادی.. ۲۳
دیدگاه ویلیام رومی وارتباط آن با یادگیری فعال: ۲۶
سیر تحول برنامه های درسی آموزش علوم در جهان : ۲۹
۱ ـ تا آغاز قرن شانزدهم میلادی.. ۳۰
۲ ـ از آغاز قرن شانزدهم تا سال ۱۸۵۰ میلادی.. ۳۰
۳ ـ از ۱۸۵۰ تا ۱۹۱۶ میلادی.. ۳۱
۱-۳-هدف از آموزش : ۳۲
۲-۳-محتوای کتاب های درسی : ۳۲
۳-۳-روش آموزش : ۳۲
۴-۳-شیوه ارزشیابی : ۳۲
۴ ـ از ۱۹۱۶ تا ۱۹۵۰ میلادی.. ۳۳
۱-۴-هدف از آموزش: ۳۴
۲-۴- محتوای برنامه ها : ۳۴
۳-۴-روش آموزش : ۳۴
۴-۴- شیوه ی ارزشیابی : ۳۴
۵ ـ از ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ میلادی.. ۳۴
۱-۵-هدف از آموزش : ۳۷
۲-۵-محتوای برنامه ها : ۳۷
۳-۵-روش آموزش : ۳۸
۴-۵-شیوه ارزشیابی : ۳۸
۶ ـ از ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ میلادی.. ۳۸
۱-۶-هدف از آموزش : ۳۸
۲-۶- محتوای برنامه های درسی : ۳۸
۳-۶-روش آموزش : ۳۹
۴-۶- شیوه ارزشیابی : ۳۹
۷ ـ از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون. ۳۹
۱-۷- هدف از آموزش : ۴۰
۲-۷-محتوای برنامه های درسی. ۴۰
۳-۷-شیوه آموزش : ۴۰
۴-۷-شیوه ارزشیابی : ۴۰
۵-۷-دانش آموزان علوم را به عنوان موضوعی تلفیقی مطالعه می کنند ۴۱
سیر تحول برنامه های درسی آموزش علوم در ایران. ۴۱
۱ ـ سال ۱۲۶۸ هجری شمسی. ۴۱
ـ سال ۱۲۸۹ هجری شمسی. ۴۲
۳ ـ سال ۱۲۹۰ هجری شمسی. ۴۲
۴ ـ سال ۱۳۰۷ هجری شمسی. ۴۲
۵ ـ سال ۱۳۰۸ هجری شمسی. ۴۲
۶ ـ سال ۱۳۱۲ هجری شمسی. ۴۲
۷ ـ سال ۱۳۱۷ هجری شمسی. ۴۳
۸ ـ سال ۱۳۳۵ هجری شمسی. ۴۳
۹ ـ سال ۱۳۳۷ هجری شمسی. ۴۳
۱۰ـ سال ۱۳۴۲ هجری شمسی. ۴۳
۱۱ ـ سال ۱۳۴۵ هجری شمسی. ۴۴
۱۲ ـ سال ۱۳۷۰ هجری شمسی. ۴۴
۱۳ ـ سال ۱۳۷۳ هجری شمسی تاکنون. ۴۴
اهمیت و نقش آموزش علوم در دوره ابتدایی در ایران و جهان. ۴۵
اهداف آموزش علوم در دوره ابتدایی در ایران و جهان. ۴۷
تعریف و مفهوم محتوا : ۵۱
تعریف تحلیل محتوا ۵۲
ویژگی های تحلیل محتوا : ۵۳
اهداف تحلیل محتوا ۵۴
نقش و اهمیت تحلیل و محتوا : ۵۴
لذا تحلیل محتوا فقط ابزار است و بس ( کریپندوزف،نایبی ۱۳۷۸ ، ص ۲۶ ) ۵۵
تحقیقات انجام شده: ۵۵
۱ ـ ارزشیابی شیوه ارائه محتوای کتابهای فرهنگ اسلامی و تعلیمات دینی سال تحصیلی (۶۹ـ ۱۳۶۸ ) به روش ویلیام رومی که توسط موسی پور انجام شده است . ۵۶
۲ ـ تجزیه و تحلیل کمی بخش جغرافیایی کتابهای تعلیمات اجتماعی پایه های چهارم و پنجم دبستان و کتابهای جغرافیای دوره راهنمایی در سال تحصیلی ( ۷۳ ـ ۱۳۷۲ ) با استفاده از. ۵۶
۳ـ ارزشیابی شیوه ارائه محتوای کتابهای علوم تجربی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ( ۷۳ـ ۱۳۷۲ ) ۵۷
۴ ـ ارزشیابی شیوه ارائه محتوای کتاب های علوم تجربی پایه اول ، دوم و سوم ابتدایی با استفاده از روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ( ۷۶ ـ ۱۳۷۵ ) توسط صداقت انجام شده است. ۵۷
۵ ـ ارزشیابی شیوه ی ارائه محتوای کتاب های علوم تجربی دوره راهنمایی در سال تحصیلی ( ۷۶ـ ۱۳۷۵ ) با استفاده از رو ویلیام رومی که توسط پوربافرانی انجام شده است.. ۵۸
۷-تحلیل محتوای کتابهای علوم تجربی پایه های سوم و چهارم ابتدایی که در سال تحصیلی ( ۷۷ ـ ۱۳۷۶ ) توسط امام جمعه انجام شده است . ۵۹
ج ) پژوهش های انجام شده در سایر کشورهای جهان : ۵۹
۱-لیندا فور شوور ۱۹۹۳ میلادی : ۵۹
۲-سنتاایزن و همکارانش ۱۹۹۴ میلادی : ۵۹
۳-جی کاری و دیگران ۱۹۹۶ میلادی : ۶۰
۴-جن پارکرو اسپینیک ۱۹۹۷ میلادی : ۶۰
۵-مارلوادیگر ۲۰۰۱ میلادی : ۶۰
نتیجه گیری : ۶۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 