فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهانبهدهان بر نیتهای رفتاری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهانبهدهان بر نیتهای رفتاری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهانبهدهان بر نیتهای رفتاری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیرکیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان
- کسب و کار الکترونیک ۱۳
- تجارت الکترونیک ۱۴
- بانکداری الکترونیکی .۱۵
۲-۴-۱) مزایای بانکداری الکترونیک ..۱۶
۲-۴-۲) یک فرصت، یک تهدید .۱۷
- خدمات الکترونیک .۱۸
۲-۵-۱) تعاریف خدمات الکترونیکی .۱۹
۲-۵-۲) ویژگیهای خدماتالکترونیکی ۲۰
۲-۵-۳) کیفیت خدمات الکترونیکی .۲۰
۲-۵-۳-۱) تعاریف کیفیت خدمات الکترونیکی ..۲۰
۲-۵-۳-۲) مدلهای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک ..۲۲
۲-۵-۳-۲-۱) ای اسکوال ۲۳
۲-۵-۳-۲-۲) ای رس کوال .۲۴
۲-۵-۳-۲-۳) ایکوال ..۲۵
- تبلیغات دهان به دهان ۲۶
۲-۶-۱) بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته ۲۷
۲-۶-۲) بازاریابی دهان به دهان قدرتمندترین منبع در بازار ۲۹
۲-۶-۳) بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان وهزینه ۲۹
۲-۶-۴) سطوح بازاریابی دهان به دهان ..۳۰
۲-۶-۵) روشهای اجرایی بازاریابی دهان به دهان ۳۲
۲-۶-۵-۱)T5 بازاریابی دهان به دهان .۳۲
۲-۶-۶) اثربخشی تبلیغات دهان به دهان .۳۵
۲-۶-۶-۱) عوامل فردی ..۳۵
۲-۶-۶-۲) عوامل بین فردی ۳۶
۲-۶-۶-۳) عوامل موقعیتی ..۳۷
۲-۶-۶-۴) خصوصیات مربوط به پیام ..۳۸
۲-۶-۷) نتایج تبلیغات دهان به دهان .۳۹
- رفتار مصرف کننده ۴۰
۲-۷-۱) انتخاب یا ترجیح یک برند .۴۱
۲-۷-۲) وفاداری به یک نام تجاری .۴۱
۲-۷-۳) تصمیم گیری درباره خرید ۴۵
۲-۷-۳-۱) آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی ..۴۵
۲-۷-۳-۲) آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری ..۴۷
۲-۷-۴) درگیری در خرید ..۴۸
- نیات رفتاری ..۵۰
۲-۸-۱) موقعیتهای سه گانه نیات رفتاری خرید ..۵۲
۲-۸-۱-۱) مدل تصمیمگیری شناختی ..۵۳
۲-۸-۱-۲)مدل تصمیمگیری تجربی ۵۴
۲-۸-۱-۳)مدل تصمیمگیری عادی-تکراری .۵۴
- تجربه .۵۶
- مدل مفهومی تحقیق .۵۷
- پیشینه تحقیق ..۵۸
- جمع بندی فصل ۶۶
.
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 