فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهان‌به‌دهان بر نیت‌های رفتاری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهان‌به‌دهان بر نیت‌های رفتاری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و کارآمدی تبلیغات دهان‌به‌دهان بر نیت‌های رفتاری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیرکیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان 

  • کسب و کار الکترونیک ۱۳
  • تجارت الکترونیک ۱۴
  • بانکداری الکترونیکی .۱۵

۲-۴-۱) مزایای بانکداری الکترونیک  ..۱۶

۲-۴-۲) یک فرصت، یک تهدید  .۱۷

  • خدمات الکترونیک .۱۸

۲-۵-۱) تعاریف خدمات الکترونیکی  .۱۹

۲-۵-۲) ویژگیهای خدماتالکترونیکی  ۲۰

۲-۵-۳) کیفیت خدمات الکترونیکی  .۲۰

۲-۵-۳-۱) تعاریف کیفیت خدمات الکترونیکی  ..۲۰

۲-۵-۳-۲) مدلهای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک  ..۲۲

۲-۵-۳-۲-۱) ای اسکوال  ۲۳

۲-۵-۳-۲-۲) ای رس کوال  .۲۴

۲-۵-۳-۲-۳) ایکوال  ..۲۵

  • تبلیغات دهان به دهان ۲۶

۲-۶-۱) بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته  ۲۷

۲-۶-۲) بازاریابی دهان به دهان قدرتمندترین منبع در بازار  ۲۹

۲-۶-۳) بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان وهزینه ۲۹

۲-۶-۴) سطوح بازاریابی دهان به دهان  ..۳۰

۲-۶-۵) روشهای اجرایی بازاریابی دهان به دهان  ۳۲

۲-۶-۵-۱)T5 بازاریابی دهان به دهان .۳۲

۲-۶-۶) اثربخشی تبلیغات دهان به دهان  .۳۵

۲-۶-۶-۱) عوامل فردی ..۳۵

۲-۶-۶-۲) عوامل بین فردی ۳۶

۲-۶-۶-۳) عوامل موقعیتی  ..۳۷

۲-۶-۶-۴) خصوصیات مربوط به پیام ..۳۸

۲-۶-۷) نتایج تبلیغات دهان به دهان .۳۹

  • رفتار مصرف کننده ۴۰

۲-۷-۱) انتخاب یا ترجیح یک برند  .۴۱

۲-۷-۲) وفاداری به یک نام تجاری  .۴۱

۲-۷-۳) تصمیم گیری درباره خرید  ۴۵

۲-۷-۳-۱) آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی ..۴۵

۲-۷-۳-۲) آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری ..۴۷

۲-۷-۴) درگیری در خرید ..۴۸

  • نیات رفتاری ..۵۰

۲-۸-۱) موقعیتهای سه گانه نیات رفتاری خرید ..۵۲

۲-۸-۱-۱) مدل تصمیمگیری شناختی ..۵۳

۲-۸-۱-۲)مدل تصمیمگیری تجربی ۵۴

۲-۸-۱-۳)مدل تصمیمگیری عادی-تکراری .۵۴

  • تجربه .۵۶
  • مدل مفهومی تحقیق .۵۷
  • پیشینه تحقیق ..۵۸
  • جمع بندی فصل ۶۶

 .

..

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.