فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر بر قصد مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری موبایلی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر بر قصد مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری موبایلی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر بر قصد مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری موبایلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیرعوامل مؤثر برقصد مشتریان در استفاده از بانکداری موبایلی

بخش اول:بانکداری الکترونیکی

۲-۱-۱) بانکداری الکترونیکی ۱۵

۲-۱-۲) انواع بانکداری الکترونیکی ۱۵

۲-۱-۳)خدمات بانکداری الکترونیکی ۱۶

۲-۱-۴) سطوح بانکداری الکترونیکی ۱۸

۲-۱-۵ )زیرساخت های مورد نیاز تکنولوژی بانکداری الکترونیکی ۱۹

۲-۱-۶)مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی ۲۲

۲-۱-۷)بانکداری الکترونیکی در ایران.. ۲۳

بخش دوم :بانکداری موبایلی

۲-۲-۱)مقدمه ۲۵

۲-۲-۲)بانکداری موبایلی ۲۶

۲-۲-۳)استانداردهای و پروتکل های مورد استفاده در بانکداری موبایلی ۲۶

۲-۲-۴)  خدمات  ارائه شده در بانکداری موبایلی ۲۸

۲-۲-۵) فناوری موبایل ۲۹

۲-۲-۶ )روش های ارائه خدمات بانکداری موبایلی ۳۰

۲-۲- ۶-۱) بانکداری  SMS 31

۲-۲-۶-۲) بانکداری WAP 31

۲-۲-۶-۳  ) بانکداری موبایلی PDA 32

۲-۲- ۶-۴) بانکداری موبایلی با کیت ابزار – SIM 32

۲-۲- ۶-۵ )بانکداری موبایلی با جاوا ۳۲

۲-۲- ۷) مزایای بانکداری موبایلی ۳۳

۲-۲-۸) معایب بانکداری موبایلی ۳۴

۲-۲-۹)چالش‌های بانکداری موبایلی ۳۵

۲-۲ -۱۰ ) مدیریت امنیت اطلاعات ضرورت حیاتی بانکداری موبایلی ۳۸

۲-۲- ۱۱ ) حفاظت سه بعدی از اطلاعات سازمان ۳۹

۲-۲ -۱۲ ) تمرکز بر امنیت ۳۹

۲-۲ -۱۳ ) تأیید اعتبار مشتری در بانکداری موبایلی ۴۰

۲-۲-  ۱۴ ) نظارت برتداوم ارائه خدمات ۴۰

۲-۲-۱۵) قصد رفتاری در بانکداری موبایلی ۴۰

۲-۲-۱۶) سودمندی ادراک شده ۴۱

۲-۲-۱۷)سهولت استفاده ادراک شده ۴۱

۲-۲-۱۸) ریسک ۴۲

۲-۲-۱۹) ریسک پذیری ۴۲

۲-۲-۲۰) منابع ریسک ۴۴

۲-۲- ۲۱) ابعاد ریسک ۴۴

بخش سوم:مدل وپیشینه تحقیق

۲-۳-۱) مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) 49

۲-۳-۲)پیشینه تحقیق ۵۰

 .

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.