فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر ارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
۱-۸-پیشینه تحقیق. . .. ۸
۱-۸-۱-پیشینه داخلی ۸
۲-۱-بازاریابی چیست؟.. ۲۰
۲-۲-مبنای اجتماعی بازاریابی. . ۲۰
۲-۳-فلسفه بازاریابی .. ۲۰
۲-۴-مفهوم بازاریابی اجتماعی . ۲۱
۲-۵-تعاریف کلیدی بازاریابی اجتماعی.. ۲۱
۲-۶-تاریخچه بازاریابی اجتماعی.. ۲۱
۲-۷-تفاوت بازاریابی تجاری با بازاریابی اجتماعی.. ۲۳
۲-۸-ابعاد بازاریابی اجتماعی. ۲۴
۲-۹- دیدگاه بازاریابی اجتماعی.. ۲۵
۲-۱۰-بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت. ۲۷
۲-۱۱-کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت اهدا کننده…………………………………… .۲۸
۱۲-۲-تاریخچه نام تجاری.. ۲۹
۲-۱۳-تعریف نام تجاری. ۳۰
-۱۴-علت علاقه مصرف کنندگان به نام های تجاری……………….……………. ۳۱
۲-۱۵-چرا نام های تجاری مهم هستند ۳۲
۲-۱۶-مزایای نام تجاری. ۳۲
۲-۱۷-استعاره های مختلف از نام تجاری ۳۲
۲-۱۸- ابعاد کارکردی نام تجاری. ۳۲
۲-۱۹-درک نام تجاری ۳۵
۲-۲۰-تجربه نام تجاری.. ۳۶
۲-۲۱-راههای افزایش ارزش نام تجاری۳۸
۲-۲۲- ارزش ویژه نام تجاری.. ۳۸
۲-۲۲-۱-ارزش ویژه نام تجاری و ابعاد آن.. ۳۸
۲-۲۳-رویکردهای ارزش نام تجاری.. ۴۰
۲-۲۳-۱-رویکرد مالی ارزش نام تجاری ۴۰
۲-۲۳-۲رویکرد مشتری (مدل های ارزش گذاری رفتار گرایانه یاروانشناختی) ۴۰
۲-۲۴-وفاداری به نام تجاری. ۴۰
۲-۲۵-آگاهی از برند ۴۱
۲-۲۶-کیفیت درک شده.. ۴۱
۲-۲۷-تداعی، همخوانی برند .. ۴۲
۲-۲۸-شخصیت نام تجاری ۴۲
۲-۲۹-شخصیت مشتری . ۴۳
۲-۳۰-نقش برند در حوزه خدمات .۴۴
۲-۳۱-مشتریان و کیفیت خدمات. ۴۵
۲-۳۲-مزیت رقابتی و استراتژی.. ۴۶
۲-۳۲-۱-استراتژی توسعه نام تجاری.. ۴۶
۲-۳۳-مدل مفهومی تحقیق ۴۶
۲-۳۴-مهارتهای نیروی انسانی ۴۸
۲-۳۵-تنوع خدمات بانکی ۴۸
۲-۳۶-رضایت مشتریان ازکارکنان بانکها و مؤسسات مالی .۴۸
۲-۳۶-۱-مطلوبیت محل استقرارمکانی بانکها و مؤسسات مالی . ۴۹
۲-۲۹-فضاسازی یک نام و نشان تجاری ۴۹
۲-۳۰-رضایت.. ۵۰
۲-۳۱-۱-اثرات رضایت مشتری.. ۵۰
۲-۳۲-مفهوم خدمات ۵۰
۲-۳۲-۱-خصوصیات خدمات. ۵۱
۲-۳۳-مفهوم کیفیت. .. ۵۱
۲-۳۴-کیفیت خدمات.. .. ۵۲
۲-۳۶-مشتری،یعنی چه؟.. ..۵۲
۲-۳۶-۳-اهمیت مشتری.. . ۵۲
۲-۳۷-تعریف مشتریمداری .. ۵۳
۲-۳۷-۱-فلسفه مشتریگرایی.. . ۵۴
۲-۳۷-۲-ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری. ۵۴
۲-۳۸-بانک چیست. . ۵۵
۲-۳۹-تاریخچه بانکداری .. ۵۵
۲-۴۰-بانک ملی ایران.. ۵۶
۲-۴۰-۱-آرم بانک ملی. .. ۵۶
۲-۴۱-پیشینه تحقیق .. ۵۷
۲-۴۱-۱پیشینه تحقیق در منابع فارسی.. .. ۵۷
۲-۴۱-۲-پیشینه تحقیق در منابع خارجی ۵۸
۲-۴۲-خلاصه فصل . ۵۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 