فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
۲-۱-۲- تعریف۱۴
۲-۱-۳- ارزش نام و نشان تجاری..۱۶
۲-۱- ۴- دلایل اطمینان مصرف کننده به نام و نشان تجاری .۱۷
۲-۱- ۵- ویژگیهای مطلوب هر نام تجاری۱۸
۲-۱- ۶- جنبه های کیفی خوشایند در انتخاب نام و نشان تجاری.۱۹
۲-۱- ۷- استراتژی های مربوط به نام و نشان تجاری ..۲۰
۲-۱-۸- گسترش دامنه محصول ۲۰
۲-۱-۹- نام و نشان تجاری چندگانه ۲۱
۲-۱-۱۹- نام ها و نشان های تجاری جدید ۲۱
۲-۱-۱۱- سنجش اندازه های نام و نشان تجاری ۲۲
۲-۱- ۱۲- تمرکز فکری بر نام و نشان تجاری ۲۲
۲-۱-۱۳- اندازه های متمرکز بر نام و نشان تجاری ۲۳
۲-۱-۱۴- ساختن نام و نشان تجاری ۲۴
۲-۱-۱۵- قدرت نام ها ونشان های تجاری تخصصی ۲۴
۲-۱-۱۶- تبدیل نام های تجاری به نمادها ۲۵
۲-۱-۱۷- قوانین تثبیت نام های تجاری ۲۶
۲-۱-۱۸- شخصیت نام و نشان تجاری ۲۸
۲-۱-۱۹- تجربه نام و نشان تجاری ۳۰
۲-۱-۲۰- جامعیت تجربه نام و نشان تجاری خلق شده ۳۳
۲-۱-۲۱- رنگ بندی آوایی تجربه نام و نشان تجاری ۳۳
۲-۱- ۲۳- ارتباطات نام و نشان تجاری ۳۵
۲-۱-۲۴- ارتباطات یکپارچه نام و نشان تجاری ..۳۷
۲-۱- ۲۵- خدمت ۴۰
۲-۱-۲۶- کیفیت خدمات ۴۱
۲-۱-۲۶- ۱-مفهوم کیفیت خدمات ۴۱
۲-۱-۲۶-۲- ابعاد کیفیت خدمات ۴۲
۲-۱-۲۶-۳- دلایل تلاش سازمانها برای ارائه خدمات با کیفیت ۴۳
۲-۱-۲۶-۴- اجزای اصلی کیفیت ۴۵
۲-۱-۲۶-۵- تئوری عدم تایید کیفیت خدمات ۴۵
۲-۱- ۲۷- اعتماد به نام و نشان تجاری ۴۶
۲-۱-۲۷- ۱- نقش اعتماد به نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ۴۷
۲-۱-۲۷- ۲- طبقه بندی اعتماد ۴۸
۲-۱-۲۸- رضایتمندی مصرف کننده ۵۴
۲-۱-۲۸-۱- ابعاد رضایتمندی مشتری ۵۶
۲-۱-۲۸- ۲- مدل های شکل گیری رضایتمندی مشتری ۵۷
۲-۱-۲۸-۳- تأمین رضایتمندی مصرف کننده گان و مزایای آن ۵۸
۲-۱-۲۸-۴- مسیر مستقیم از رضایتمندی به نام و نشان تجاری به اعتماد به نام و نشان تجاری ۵۹
۲-۱-۲۸-۵- مسیر غیر مستقیم از رضایتمندی به نام ونشان تجاری به اعتماد از طریقUebv 59
۲-۱-۲۹- وفاداری به نام و نشان تجاری ۵۹
۲-۱-۲۹-۱- بررسی وفاداری ۶۲
۲-۱-۲۹- ۲- وفاداری به نشان تجاری ۶۵
۲-۱-۲۹-۳- رویکردهای وفاداری به نام و نشان تجاری ۶۶
۲-۱-۲۹- ۴- طبقه بندی وفاداری براساس دومتغیر نگرش ورفتار ۶۷
۲-۱-۳۰- ارزش مشتری ۷۰
۲-۱-۳۰-۱- شناسایی مصرف کننده گان وفادار به نشان تجاری ۷۰
۲-۱-۳۱- رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری به نام و نشان تجاری ۷۲
۲-۱-۳۲- رابطه بین نگرش و رفتار با وفاداری به نام و نشان تجاری ۷۲
۲-۱-۳۳- خودانگاره ۷۲
۲-۱- ۳۴- تعلق و دلبستگی به نام و نشان تجاری ۷۴
۲-۱- ۳۵- شناخت مصرف کنندگان از نام و نشان تجاری و رفتار خرید ۷۷
۲-۲- پیشینه تحقیق ۷۹
۲-۲-۱- تحقیقات انجام شده ۸۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 