فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر ساختار رقابتی محصولات بر محافظه‌کاری مشروط در گزارشگری مالی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر ساختار رقابتی محصولات بر محافظه‌کاری مشروط در گزارشگری مالی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر ساختار رقابتی محصولات بر محافظه‌کاری مشروط در گزارشگری مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیرات ساختار رقابتی محصولات بر محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی

فصل دوم (مبانی نظری و ادبیات تحقیق). ۱۲

۲-۲ مفید بودن اطلاعات مالی. ۱۴

۲-۳ مفهوم محافظه کاری. ۱۵

۲-۴ . معارهای محافظه کاری. ۱۹

۲-۵ . رابطه محافظه کاری و هزنه سرماه. ۱۹

۲-۶ . پامد های محافظه کاری. ۱۹

۲-۷ دیدگاههای  محافظه کاری. ۲۰

۲-۷-۱ دیدگاه قراردادی. ۲۱

۲-۷-۲ دیدگاه دعاوی حقوقی. ۲۲

۲-۷-۳ دیدگاه تقاضای منظم محافظه کاری. ۲۳

۲-۷-۴ دیدگاه مالیاتی. ۲۳

۲-۷-۵ دیدگاه هزینه های سیاسی. ۲۴

۲-۷-۶ رقابت در بازار. ۲۵

۲-۸انواع محافظه کاری. ۲۵

۲-۸-۱ محافظه کاری نامشروط. ۲۶

۲-۸-۲ محافظه کاری مشروط. ۲۶

۲-۹ اندازهگیری محافظه کاری. ۲۸

۲-۹-۱ معیار عدم تقارن زمانی در شناسایی سود و زیان. ۲۹

۲-۹-۲ معیار محافظه کاری مبتنی بر ارزشهای بازار. ۳۰

۲-۹-۳ معیارهای محافظه کاری مبتنی بر اقلام تعهدی. ۳۰

۲-۹-۴ معیار چولگی منفی توزیع سود و جریانهای نقدی. ۳۲

۲-۱۰ عوامل موثر بر محافظه کاری. ۳۲

۲-۱۱ رقابت در بازار. ۳۳

۲-۱۲ محافظه کاری حسابداری و ساختارهای رقابتی محصولات. ۳۴

۲-۱۳ انواع رقابت و محافظه کاری حسابداری. ۳۶

۲-۱۳-۱ محافظه کاری حسابداری و رقابت برای جلوگیری از ورد رقبای جدید (بالقوه). ۳۷

۲-۱۳-۲ محافظه کاری حسابداری و رقابت با  شرکای (رقبای) حاضر در صنعت (بالفعل). ۳۸

۲-۱۴ اندازهگیری رقابت. ۳۹

۲-۱۵ تامین مالی و محافظه کاری حسابداری. ۴۱

۲-۱۶ پیشینه تحقیق. ۴۳

۲-۱۶-۱ تحقیقات خارجی. ۴۳

۲-۱۶-۲ تحقیقات داخلی. ۴۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.