فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل عوامل مؤثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری‌محور


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل عوامل مؤثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری‌محور صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل عوامل مؤثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری‌محور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور

فصل دوم .. ۳۸

مبانی نظری تحقیق ۳۸

تاریخچه بانکداری در ایران ۳۹

مدیریت موثر برند . ۴۱

تعریف ارزش ویژه برند . ۴۲

ارزش ویژه برند و مولفه های آن .. ۴۶

مقیاس Aaker از ارزش ویژه برند . ۴۶

معیار ارزش ویژه برند Keller 47

آگاهی برند . ۴۸

تداعی های برند . ۵۲

تعریف و بعددار بودن تداعی های برند ۵۳

تداعی های برند بر تصمیم گیری مشتری تاثیر می گذارند ۵۸

سنجش تداعی های برند . ۶۰

کیفیت ادراک شده .. ۶۲

وفاداری برند . ۶۴

بحث مولفه های ارزش ویژه برند . ۶۵

رویکرد مالی .. ۶۷

مدل ارزش ویژه برند مشتری محور Keller .. 69

مفهوم سازی ارزش ویژه برند برای خدمات بانکی .. ۷۱

مسائل مربوط به اندازه گیری (سنجش) ۷۴

برتری برند .. ۷۵

تعریف نگرش برند ۷۶

اهداف نگرش های برند ۷۷

اندازه گیری پیشین نگرش های برند  .. ۷۹

مسائل مربوط به اندازه گیری نگرش برند . ۸۰

تاثیر برند . ۸۱

تعاریف تاثیر برند .. ۸۱

اهمیت تاثیر برند برای خدمات بانکی .. ۸۳

اندازه گیری پیشین تاثیر برند ۸۴

مسائل مربوط به اندازاه گیری برای تاثیر برند ۸۶

ادبیات نتیجه ارزش ویژه نام و نشان تجاری ۸۷

تعریف هم نوایی با برند ۸۸

ابعاد هم نوایی با برند . ۸۹

وفاداری رفتاری .. ۸۹

حس تعلق به انجمن .. ۸۹

آمیختگی فعالانه با برند .. ۹۲

مسائل مربوط به اندازه گیری برای هم نوایی با برند ۹۳

مسائل مربوط به اندازه گیری برای آگاهی برند ۹۴

مسائل مربوط به اندازه گیری تداعی های برند . ۹۵

پیشینه تحقیق ۹۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.