فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آنها در افزایش وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آنها در افزایش وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل مؤثر در بانکداری اینترنتی و نقش آنها در افزایش وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بانکداری اینترنتی بر وفاداری مشتریان
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق
ادبیات تحقیق .. ۱۲
۲-۱) بانکداری اینترنتی .. ۱۲
۲-۱-۱ ) تاریخچه بانکداری اینترنتی .. ۱۲
۲- ۱-۲ ) مفاهیم و تعاریف ۱۸
۲-۱-۲-۱ ) بانکداری اینترنتی .. ۱۸
۲-۱-۲-۲)محیط الکترونیکی و ابعاد و سازه های آن..۲۲
۲-۱-۲-۳) چگونگی پیدایش بانکداری الکترونیک در جهان . ۲۲
۲-۱-۳) بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری) .. ۲۳
۲-۱-۳-۱) ماشین خودپرداز (ATM) . 23
۲-۱-۳-۲) ماشین های نقطه فرو ش (EFTPOS) .. 23
۲-۱-۳-۳) بانکداری تلفنی .. ۲۴
۲-۱-۳-۴) بانکداری اینترنتی . ۲۴
۲-۱-۴) مزایای بانکداری الکترونیک ۲۴
۲-۱-۵) نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیک .. ۲۵
۲-۱-۶) ضرورت بکارگیری فناوری اطلاعات در ارائه خدمات بانکی .. ۲۶
۲-۱-۷) سامانه های بانکداری مجازی ۳۰
۲-۱-۷-۱) سامانه موبایل بانک ۳۰
۲-۱-۷-۲) سامانه تلفن بانک .. ۳۱
۲-۱-۷-۳) سامانه اینترنت بانک ۳۲
۲-۱-۷-۴) درگاه پیامک SMS .. ۳۳
۲-۱-۷-۵) درگاه پرداخت الکترونیکی (اینترنتی) ۳۴
۲-۱-۸) مزایای بانکداری الکترونیکی . ۳۵
۲-۱-۸-۱) دسترسی یا دستیابی فارغ از مکان و زمان به خدمات ارائه شده بانک ها .. ۳۵
۲-۱-۸-۲) حذف موانع افتتاح حساب .. ۳۵
۲-۱-۸-۳) سهولت در پرداخت قبوض . ۳۵
۲-۱-۹) چالش های پیاده سازی بانکداری اینترنتی .. ۳۶
۲-۲) : وفاداری مشتریان . ۳۷
۲-۲-۱) مقدمه . ۳۷
۲-۲-۲) رضایت و وفاداری .. ۳۸
۲-۲-۳) جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری . ۳۹
۲-۲-۴) عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری . ۴۳
۲-۲-۴-۱) هزینه های تغییر (switching costs) . ۴۳
۲-۲-۴-۲) عوامل دموگرافیک .. ۴۳
۲-۲-۴-۳) رضایت کلی (Overal satistaction) . ۴۴
۲-۲-۴-۴) اثر سازگاری Compatibility effect ۴۵
۲-۲-۵) انواع وفاداری . ۴۶
۲-۲-۶) وفاداری الکترونیکی ۴۷
۲-۳) رابطه بین وفاداری مشتریان و بانکداری الکترونیک ۴۸
۲-۳-۱) رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری بانکی ۴۸
۲-۳-۱-۱) سودآوری حاصل از خرید بیشتر ..۴۸
۲-۳-۱-۲) سودآوری حاصل از کاهش هزینه های عملیاتی . ۴۸
۲-۳-۱-۳) سودآوری حاصل از جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان وفادار . ۴۸
۲-۳-۱-۴) سودآوری حاصل از افزایش قیمت فروش ۴۹
۲-۴ استنتاج از مباحث نظری و چارچوب تئوریک تحقیق..۴۹
بخش دوم : پیشینه تحقیق ۵۱
۲-۳-۱) مقدمه ۵۱
۲-۳-۲) تحقیقات انجام شده .. ۵۱
۲-۳-۲-۱) تحقیقات انجام شده در خارج کشور . ۵۱
۲-۳-۲-۲) تحقیقات انجام شده در داخل کشور .. ۵۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 