فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش عوامل مؤثر بر محبوبیت برند در شکل‌گیری وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان با شواهدی از برندهای معتبر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش عوامل مؤثر بر محبوبیت برند در شکل‌گیری وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان با شواهدی از برندهای معتبر صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش عوامل مؤثر بر محبوبیت برند در شکل‌گیری وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان با شواهدی از برندهای معتبر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندها

فصل دوم: ادبیات تحقیق

۲-۲ مبانی نظری                                               ۱۴

۲- ۲-۱ برند و برند سازی.. ۱۴

۲-۲-۱-۱  برند.. ۱۴

۲-۱-۱-۲ مدیریت  برند.. ۱۵

۲-۲-۱-۳ شخصیت برند.. ۱۶

۲-۲-۱-۴ روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند.. ۱۷

۲-۲-۱-۵ تصویر برند.۱۸

۲-۲-۲ روابط بین برند و مصرف کننده.. ۲۰

۲-۲-۲-۱نقش برند در استحکام روابط مصرف کننده و برند.. ۲۰

۲-۲-۲-۲ قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده.. ۲۳

۲-۲-۳ محبوبیت برند.. ۲۸

۲-۲-۳-۱ وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند.. ۲۸

۲-۲- ۳-۲ تبیین نظری مفهوم محبوبیت برند (عشق برند).. ۲۹

۲-۲-۳-۳ عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان.. ۳۳

۲-۲-۴ تبلیغات دهان به دهان در مورد برند.. ۳۹

۲-۳  پیشینه مطالعاتی                                               ۴۱

  • مطالعات خارجی ۴۱

۲-۳-۲ مطالعات داخلی.. ۴۷

۲-۴  چارچوب نظری تحقیق                                               ۵۰

۲-۴-۱  تنوع طلبی مشتری.. ۵۱

۲-۴-۲ تصویر برند.. ۵۲

۲-۴-۳ خود اجتماعی تصور یافته توسط برند.. ۵۲

۲-۴-۴ تبلیغات دهان به دهان.. ۵۳

۲-۵ جمع بندی فصل دوم                                               ۵۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.