فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی (۴P) بر رشد فروش و توسعه سهم بازار خارجی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی (۴P) بر رشد فروش و توسعه سهم بازار خارجی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی (۴P) بر رشد فروش و توسعه سهم بازار خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی

فصل دوم : مبانی نظریتحقیق.. ۹

مقدمه .. ۱۰

۲-۱- بازاریابی چیست ؟ .. ۱۰

۲-۲-بازاریابی بین المللی ۱۱

۲-۳-تعریف محصول ۱۲

۲-۴-عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون. ۱۳

۲-۵-برنامه ریزی ۱۶

۲-۶-کاربردها ۱۷

۲-۷- بسته بندی ۱۷

۲-۸-سیاستهای ضمانت و خدمت.. ۲۰

۲-۹-ضمانت کالا.. ۲۰

۲-۱۰- خدمات کالا .. ۲۱

۲-۱۱-منحنی عمر کالا ۲۲

۲-۱۲-استرانژیهای طراحی و ساخت. ۲۴

۲-۱۳-طراحی و ساخت. ۲۵

۲-۱۴-قیمت ۲۷

۲-۱۵-استراتژیهای قیمت گذاری ۳۳

۲-۱۶-تعیین قیمت ۳۴

۲-۱۷- مفهوم تبلیغات . ۳۵

۲-۱۸-استراتژیهای تبلیغات بین المللی. ۳۹

۲-۱۹-فروش شخصی. ۴۱

۲-۲۰-توزیع.. ۴۲

۲-۲۱-واسطه های بین المللی.. ۴۵

۲-۲۲-توزیع فیزیکی. ۴۶

۲-۲۳-انبار کردن ۴۷

۲-۲۴- کنترل موجودی .. ۴۷

۲-۲۵-نظام اطلاعاتی. ۴۸

۲-۲۶- تحقیقایت بازاریابی .. ۴۸

۲-۲۷-سهم بازار. ۴۹

۲-۲۸-فروش در بازارهای خارجی ۵۱

۲-۲۹-برنامه بازاریابی ۵۲

۲-۳۰- سازمان دهی بازاریابی بین المللی . ۵۲

۲-۳۱-بخش دوم : شرکت پگاه گلپایگان ۵۳

۲-۳۲-پیشینه تحقیق. ۵۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.