فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر دستکاری اقلام تعهدی اختیاری و فعالیت‌های واقعی شرکت‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر دستکاری اقلام تعهدی اختیاری و فعالیت‌های واقعی شرکت‌ها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر دستکاری اقلام تعهدی اختیاری و فعالیت‌های واقعی شرکت‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر روی دستکاری اقلام تعهدی اختیاری و فعالیت های واقعی

فصل دوم)مروری بر ادبیات موضوع(             ۱۶

۲-۲ عدم­تقارن اطلاعاتی                       ۱۸

۲-۲-۱ تعریف عدم­تقارن اطلاعاتی               ۱۸

۲-۲-۲ اهمیت موضوع عدم­تقارن اطلاعاتی         ۱۹

۲-۲-۳ عوامل موثر بر عدم تقارن اطلاعاتی      ۲۰

۲-۲-۳-۱ کیفیت افشا و عدم­تقارن اطلاعاتی      ۲۰

۲-۲-۳-۲ سایر عوامل موثر بر عدم­تقارن اطلاعاتی ۲۰

۲-۲-۳-۲-۱ اندازه شرکت                      ۲۱

۲-۲-۳-۲-۲ میزان مخارج تحقیق و توسعه        ۲۱

۲-۲-۳-۲-۳ فرصت­های رشد                      ۲۲

۲-۲-۳-۲-۴ تعداد تحلیل­گران پی­گیر شرکت       ۲۳

۲-۲-۳-۲-۵ تعداد سهام­داران شرکت             ۲۴

۲-۲-۴ معیارهای سنجش عدم­تقارن اطلاعاتی       ۲۴

۲-۲-۴-۱ معیارهای مبتنی بر فرصت رشد         ۲۵

۲-۲-۴-۲ معیارهای مبتنی پیش­بینی سود تحلیل­گران                                          ۲۵

۲-۲-۴-۲-۱ پراکندگی پیش­بینی سود تحلیل­گران   ۲۶

۲-۲-۴-۲-۲ دقت پیش­بینی سود هر سهم تحلیل­گران ۲۶

۲-۲-۴-۳ معیارهای مبتنی بر ساختار خرد بازار ۲۷

۲-۲-۴-۳-۱ دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام                                      ۲۷

۲-۲-۴-۳-۲ دفعات گردش سهام                  ۲۹

۲-۳ مدیریت سود                             ۳۰

۲-۳-۱ تعریف مدیریت سود                     ۳۰

۲-۳-۲ اهمیت موضوع تحقیق                    ۳۲

۲-۳-۳ انگیزه مدیریت سود                    ۳۳

۲-۳-۴ ابزارهای مدیریت سود                  ۳۴

۲-۳-۴-۱ مدیریت اقلام تعهدی و اهمیت آن       ۳۶

۲-۳-۴-۱-۱ طبقه­بندی اقلام تعهدی              ۳۷

۲-۳-۴-۱-۱-۱ اقلام تعهدی اختیاری             ۳۸

۲-۳-۴-۱-۱-۲ اقلام تعهدی غیراختیاری          ۳۸

۲-۳-۴-۱-۲ اندازه­گیری اقلام تعهدی اختیاری    ۳۹

۲-۳-۴-۲ دستکاری فعالیت­های واقعی            ۴۰

۲-۳-۴-۲-۱ طبقه­بندی دستکاری فعالیت­های واقعی ۴۱

۲-۳-۵ مدیریت سود واقعی در مقابل مدیریت سود از طریق ارقام حسابداری                    ۴۳

۲-۳-۶ عوامل موثر بر مدیریت سود             ۴۵

۲-۳-۶-۱ اندازه شرکت                        ۴۵

۲-۳-۶-۲ عملکرد شرکت                        ۴۵

۲-۳-۶-۳ پیش­بینی سود­های آینده شرکت          ۴۶

۲-۴ عدم­تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود          ۴۶

۲-۵ پیشینه تحقیق                           ۴۸

۲-۵-۱ تحقیق­های داخلی                       ۴۸

۲-۵-۲ تحقیق­های خارجی                       ۵۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.