فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانشآموزان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر یادگیری و یادداری
فصل دوم « ادبیات و پیشینه پژوهش » ۱۲
۲-۲- مبانی نظری ۱۴
۲-۲-۱- تعریف یادگیری ۱۴
۲-۲-۲ – ویژگی های تعریف یادگیری ۱۴
۲-۲-۳- نقش حافظه در یادگیری و یادداری ۱۵
۲-۲-۴- نظریه های یادگیری ۱۶
۲-۲-۴- ۱- رفتارگرایی ۱۶
۲-۲-۴-۲- شناخت گرایی ۱۷
۲-۲-۴- ۳- ساختن گرایی ۱۸
۲-۲-۵- قوانین یادگیری ۱۸
۲-۲-۶- شرایط مؤثر در یادگیری ۱۹
۲-۲-۷- جایگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی شیمی ۲۰
۲-۲-۸- یادگیری الکترونیکی چیست؟ ۲۲
۲-۲-۹- برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی ۲۲
۲-۲-۱۰- عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی ۲۳
۲-۲-۱۱- ویژگی های محیط یادگیری الکترونیکی ۲۳
۲-۲-۱۲- انواع یادگیری الکترونیکی ۲۵
۲-۲-۱۳- یادگیری الکترونیکی با حضور فیزیکی و بدون ارتباط الکترونیکی ۲۶
۲-۲-۱۴- یادگیری های الکترونیکی با برحسب فناوری مورد استفاده ۲۶
۲-۲-۱۵- منابع آموزشی مورد استفاده برای یادگیری الکترونیکی ۲۷
۲-۲-۱۶- چند رسانه ای های آموزشی ۲۷
۲-۲-۱۷- عناصر سیستم های چند رسانه ای ۲۸
۲-۲-۱۷-۱- متن ۲۸
۲-۲-۱۷-۲- صوت ۲۸
۲-۲-۱۷-۳- تصاویر گرافیکی ۲۸
۲-۲-۱۷-۴- انیمیشن ۲۹
۲-۲-۱۷-۵- ویدیو ۲۹
۲-۲-۱۸- مزایای استفاده از چند رسانه ای ها در آموزش ۲۹
۲-۲-۱۹- نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای ۳۰
۲-۲-۲۰- اصول طراحی مبتنی بر چند رسانه ای ۳۱
۲-۲-۲۱- تدریس چیست؟ ۳۲
۲-۲-۲۲- روش تدریس چیست؟ ۳۳
۲-۲-۲۳- الگوهای تدریس ۳۳
۲-۲-۲۳-۱- الگوی تدریس چیست؟ ۳۳
۲-۲-۲۳-۲- الگوهای مکانیستی و الگوهای ارگانیستی ۳۴
۲-۲-۲۳-۳- انواع الگوهای تدریس ۳۴
۲-۲-۲۳-۳- ۱- خانواده الگوهای پردازش اطلاعات ۳۵
۲-۲-۲۳-۳- ۲- خانواده الگوهای اجتماعی یادگیری ۳۵
۲-۲-۲۳-۳- ۳- خانواده الگوهای انفرادی ۳۵
۲-۲-۲۳-۳- ۴- خانواده الگوهای رفتاری ۳۶
۲-۲-۲۴- روش های فعال تدریس ۳۶
۲-۲-۲۵- روش تدریس کاوشگری ۳۷
۲-۲-۲۶- مراحل روش تدریس کاوشگری ۳۸
۲-۲-۲۷- کاوشگری گروهی ۳۸
۲-۲-۲۸- تدریس به روش شبیه سازی ۳۹
۲-۲-۲۹- موارد استفاده از شبیه سازی ۴۰
۲-۲-۳۰- دلایل استفاده از شبیه سازی ۴۱
۲-۲-۳۱- اهداف و مقاصد شبیه سازی ۴۱
۲-۲-۳۲- مزایای شبیه سازی ۴۲
۲-۲-۳۳- الگوهای مشارکتی ۴۳
۲-۲-۳۴- روش تدریس سخنرانی ۴۴
۲-۲-۳۵- ترکیب روش های تدریس ۴۵
۲-۲-۳۶- رسانه های رایج در آموزش ترکیبی ۴۵
۲-۲-۳۷- مزایای یادگیری ترکیبی ۴۶
۲-۲-۳۸- یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه ۴۷
۲-۲-۳۹- روش تدریس فعال فناورانه ۴۸
۲-۲-۴۰- نظریه ساختن گرا اساس یادگیری در روش تدریس فعال فناورانه ۵۰
۲-۲-۴۱- رابطه روش تدریس و یادگیری ۵۲
۲ -۳- مرور پیشینه پژوهش ۵۳
۲-۳-۱-پژوهش های انجام شده در داخل کشور ۵۳
۲-۳-۲-تحقیق های انجام شده در خارج از کشور ۵۴
..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 