فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانش‌آموزان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانش‌آموزان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر ارتقای سطح یادگیری و تثبیت یادداری دانش‌آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر روش تدریس فعال فناورانه (TEAL) بر یادگیری و یادداری

فصل دوم  « ادبیات و پیشینه پژوهش » ۱۲

۲-۲- مبانی نظری ۱۴

۲-۲-۱- تعریف یادگیری ۱۴

۲-۲-۲ – ویژگی های تعریف یادگیری ۱۴

۲-۲-۳- نقش حافظه در یادگیری و یادداری ۱۵

۲-۲-۴- نظریه های یادگیری ۱۶

۲-۲-۴- ۱- رفتارگرایی ۱۶

۲-۲-۴-۲- شناخت گرایی ۱۷

۲-۲-۴- ۳- ساختن گرایی ۱۸

۲-۲-۵- قوانین یادگیری ۱۸

۲-۲-۶-  شرایط مؤثر در یادگیری ۱۹

۲-۲-۷- جایگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی شیمی ۲۰

۲-۲-۸- یادگیری الکترونیکی چیست؟ ۲۲

۲-۲-۹- برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی ۲۲

۲-۲-۱۰- عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی ۲۳

۲-۲-۱۱- ویژگی های محیط یادگیری الکترونیکی ۲۳

۲-۲-۱۲- انواع یادگیری الکترونیکی ۲۵

۲-۲-۱۳- یادگیری الکترونیکی با حضور فیزیکی و بدون ارتباط الکترونیکی ۲۶

۲-۲-۱۴- یادگیری های الکترونیکی با برحسب فناوری مورد استفاده ۲۶

۲-۲-۱۵- منابع آموزشی مورد استفاده برای یادگیری الکترونیکی ۲۷

۲-۲-۱۶- چند رسانه ای های آموزشی ۲۷

۲-۲-۱۷- عناصر سیستم های چند رسانه ای ۲۸

۲-۲-۱۷-۱- متن ۲۸

۲-۲-۱۷-۲- صوت ۲۸

۲-۲-۱۷-۳- تصاویر گرافیکی ۲۸

۲-۲-۱۷-۴- انیمیشن ۲۹

۲-۲-۱۷-۵- ویدیو ۲۹

۲-۲-۱۸- مزایای استفاده از چند رسانه ای ها در آموزش ۲۹

۲-۲-۱۹- نظریه شناختی یادگیری چند رسانه ای ۳۰

۲-۲-۲۰- اصول طراحی مبتنی بر چند رسانه ای ۳۱

۲-۲-۲۱- تدریس چیست؟ ۳۲

۲-۲-۲۲- روش تدریس چیست؟ ۳۳

۲-۲-۲۳- الگوهای تدریس ۳۳

۲-۲-۲۳-۱- الگوی تدریس چیست؟ ۳۳

۲-۲-۲۳-۲- الگوهای مکانیستی و الگوهای ارگانیستی ۳۴

۲-۲-۲۳-۳- انواع الگوهای تدریس ۳۴

۲-۲-۲۳-۳- ۱- خانواده الگوهای پردازش اطلاعات ۳۵

۲-۲-۲۳-۳- ۲- خانواده الگوهای اجتماعی یادگیری ۳۵

۲-۲-۲۳-۳- ۳- خانواده الگوهای انفرادی ۳۵

۲-۲-۲۳-۳- ۴- خانواده الگوهای رفتاری ۳۶

۲-۲-۲۴- روش های فعال تدریس ۳۶

۲-۲-۲۵- روش تدریس کاوشگری ۳۷

۲-۲-۲۶- مراحل روش تدریس کاوشگری ۳۸

۲-۲-۲۷- کاوشگری گروهی ۳۸

۲-۲-۲۸- تدریس به روش شبیه سازی ۳۹

۲-۲-۲۹- موارد استفاده از شبیه سازی ۴۰

۲-۲-۳۰- دلایل استفاده از شبیه سازی ۴۱

۲-۲-۳۱- اهداف و مقاصد شبیه سازی ۴۱

۲-۲-۳۲- مزایای شبیه سازی ۴۲

۲-۲-۳۳- الگوهای مشارکتی ۴۳

۲-۲-۳۴- روش تدریس سخنرانی ۴۴

۲-۲-۳۵- ترکیب روش های تدریس ۴۵

۲-۲-۳۶- رسانه های رایج در آموزش ترکیبی ۴۵

۲-۲-۳۷- مزایای یادگیری ترکیبی ۴۶

۲-۲-۳۸- یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه ۴۷

۲-۲-۳۹- روش تدریس فعال فناورانه ۴۸

۲-۲-۴۰- نظریه ساختن گرا اساس یادگیری در روش تدریس فعال فناورانه ۵۰

۲-۲-۴۱- رابطه روش تدریس و یادگیری ۵۲

۲ -۳- مرور پیشینه پژوهش ۵۳

۲-۳-۱-پژوهش های انجام شده در داخل کشور ۵۳

۲-۳-۲-تحقیق های انجام شده در خارج از کشور ۵۴

..

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.