فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل پیامدهای دزدی دریایی در بیمههای باربری و ارائه راهکارهای مقابله با آن با بهرهگیری از تجارب کشورهای پیشرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل پیامدهای دزدی دریایی در بیمههای باربری و ارائه راهکارهای مقابله با آن با بهرهگیری از تجارب کشورهای پیشرو صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل پیامدهای دزدی دریایی در بیمههای باربری و ارائه راهکارهای مقابله با آن با بهرهگیری از تجارب کشورهای پیشرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر دزدی دریایی در بیمه های باربری و راهکار های مقابله با آن با توجه به تجارب کشور های پیشرو
۲-۱ بخش اول : اصول بیمه ۱۵
۲-۱-۱ اصل ( حد اعلای ) حسن نیت ۱۵
۲-۱-۲ اصل غرامت یا اصل زیان ۱۵
۲-۱-۳ اصل نفع بیمه پذیر ( اصل نفع بیمه ای ) ۱۶
۲-۱- ۴ اصل نفع بیمه پذیر در رشته های مختلف بیمه ۱۷
۲-۱-۵ اصل جانشینی ( حق رجوع بیمه گر به مسئول خسارت) ۱۷
۲-۱-۶ اصل تعدد بیمه ۱۷
۲-۱-۷ اصل داوری ۱۸
۲-۱-۸ اصل علت نزدیک ۱۸
۲-۱-۹ اصل اتکایی ۱۹
۲-۲ بخش دوم : تاریخچه بیمه های باربری ۱۹
۲-۲-۱ تاریخچه پیدایش بیمه و بیمه باربری در ایران ۲۳
۲-۳ بخش سوم : شرایط بیمه های باربری و انواع آن ۲۵
۲-۳-۱شرایط عمومی بیمه باربری ۲۵
۲-۳-۲مجموعه شرایط A و B و C ( شرایط پیوست ) ۳۰
۲-۳-۲-۱ شرایط بیمهگران کالا مجموعه شرایط (A) 30
۲-۳-۲-۲ شرایط بیمهگران کالا مجموعه شرایط (B) 35
۲-۳-۲-۳ شرایط بیمهگران کالا مجموعه شرایط (C) 36
۲-۳-۳- شرایط خصوصی ۳۶
۲-۴ بخش چهارم ۳۶
۲-۴-۱ چشم اندازتاریخی دزدی دریایی ۳۶
۲-۴-۲ تعاریف دزدی دریایی از دیدگاه های مختلف ۳۸
۲-۴-۲-۱ تعریف لغوی دزدی دریایی ۳۸
۲-۴-۲-۲ تعریف دزدی دریایی ازدیدگاه عرف ۳۹
۲-۴-۲-۳ تعریف دزدی دریایی از دیدگاه کنوانسیون ملل متحد درمورد حقوق دریاها مصوب ۱۹۸۲ و کنوانسیون ژنو در مورد دریاها آزاد مصوب ۱۹۵۸ ۳۹
۲-۴-۲-۴ تعریف دزدی دریایی از دیدگاه سازمان دریایی بین المللی(IMO) 40
۲-۴-۲-۵ تعریف دزدی دریایی از دیدگاه دفتر دریانوردی بین المللی(IMB) 41
۲-۴-۲-۶ سایر تعاریف دزدی دریایی ۴۱
۲-۴-۳ تفاوت دزدی دریایی(piracy) و دزدی دریایی دولتی(privateering) 41
۲-۴-۴مفهوم بکار رفته از دزدی دریایی در این پژوهش ۴۲
۲-۴-۵کشورهای پیشرو ۴۲
۲-۵بخش پنجم ۴۳
۲-۵-۱ پراکندگی جغرافیایی دزدی دریایی در سراسر جهان ۴۳
۲-۵-۲ انواع حملات دزدی دریایی بر اساس میزان موفقیت و نوع حملات ۴۳
۲-۵-۳آمار مناطق مورد حمله ۴۳
۲-۵-۴ کشتی های مورد حمله دزدی دریایی در سال ۲۰۱۳ ۴۶
۲-۵-۵مسیر ها و مناطق در معرض دزدی دریایی ۵۰
۲-۵-۵-۱ شبه قاره هند و آسیای جنوب شرقی ۵۱
۲-۵-۵-۲ آفریقا و دریای سرخ ۵۱
۲-۵-۵-۳ مرکز و جنوب آمریکا و آب های جزایر کارائیب ۵۶
۲-۵-۵-۴ بقیه مناطق جهان ۵۷
۲-۶ بخش ششم : راهکار های کشور های پیشرو در مقابله با دزدی دریایی ۵۷
۲-۶-۱مقابله از طریق برخود نظامی و ایجاد قوانین جهت تعقیب و بر خورد قانونی و نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد در صدور قطعنامه با استفاده از نیرو های چند ملیتی در مقابله با دزدی دریایی ۵۷
۲-۶-۱- ۱ فراخوان جهانی از سوی سازمان ملل برای مبارزه با دزدی دریایی ۵۷
۲-۶-۱-۲آمریکا و عملیات CTF-151 59
۲-۶-۱-۳ استفاده از شرکت های خصوصی در تامین امنیت منطقه در مقابله با دزدی دریایی برای حمایت از حمل محمولات ۶۱
۲-۶-۱-۴گروه ثابت دریایی ناتو ۶۱
۲-۶-۱-۵نیروی وظیفه ۱۵۰ تحت فرماندهی فرانسه ۶۲
۲-۶-۱-۶نقش اتحادیه اروپا ۶۲
۲-۷نقش سایر کشور ها و موافقت نامه های منطقه ای ۶۴
۲-۷-۱ شبه قاره هند و آسیای جنوب شرقی ۶۵
۲-۷-۱-۱ اندونزی ۶۵
۲-۷-۱-۲ تنگه مالاکا ۶۵
۲-۷-۱-۳ تنگه سنگاپور ۶۶
۲-۸ مقابله با دزدی دریایی در آفریقا منطقه خلیج عدن و دریای سرخ و آبراهه تردد بین المللی توصیه شده ۶۶
۲-۸-۱دریانوردی الکترونیکی و آبراهه بین المللی تردد توصیه شده ۶۸
۲-۸-۲محدوه ” آبراهه بین المللی تردد توصیه شده ” (IRTC) درخلیج عدن ۶۹
۲-۹ سایر راهکار ها ۷۲
۲-۹-۱ مقابله انفرادی کشور ها و دفاع از محمولات بدون کمک نیرو های چند ملیتی و یا کشور های دیگر ۷۲
۲-۹-۲ حرکت با چراغ خاموش ۷۳
۲-۹-۳ تغییر مسیر حرکت بعنوان یک راهکار ۷۳
۲-۱۰ بخش هفتم : وضعیت دزدی دریایی در حال حاضر ۷۳
۲-۱۰-۱دلایل فراوان زیرمی بایست اقدام به دستگیری دزدان دریایی شود ۷۴
۲-۱۱ بخش هشتم : دزدی دریایی و شرکت های بیمه و کشتیرانی ۷۵
۲-۱۱-۱بیمه و دزدی دریایی ۷۶
۲-۱۱-۱-۱ ریسک های خطرات دریایی که تحت پوشش شرکت های بیمه و یا کلوپ های حمایت و غرامت قرار می گیرند ۷۸
۲-۱۱-۱-۱-۱ بیمه بدنه کشتی ۷۸
۲-۱۱-۱-۱-۲ بیمه باربری (کالا). ۷۹
۲-۱۱-۱-۱-۳ پوشش حمایت و غرامت ۷۹
۲-۱۱-۱-۱-۴ بیمه آدم ربایی و غرامت آزادسازی ۸۰
۲-۱۱-۱-۱-۵ بیمه جنگ ۸۰
۲-۱۱-۱-۱-۶ بیمه از دست دادن کرایه حمل یا درآمد (عدم النفع) ۸۱
۲-۱۱-۱-۲ زیان همگانی ۸۱
..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 