فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر تماشای تلویزیون ماهواره‌ای فارسی زبان بر پایبندی زنان به هویت فرهنگی

فصل دوم: ادبیات تحقیق.. ۱۰

۲-۲- پیشینه تحقیق: ۱۲

۲-۲-۱- مطالعات داخلی.. ۱۲

۲-۲-۲- مطالعات خارجی: ۱۲

۲-۳- بخش دوم: چیستی و مفهوم هویت.. ۲۱

۲-۳-۱-چیستی هویت.. ۲۱

۲-۳-۲-انواع و سطوح هویت: ۲۸

۲-۳-۲-۱-هویت فردی.. ۲۹

۲-۳-۲-۲-هویت جمعی یا اجتماعی.. ۳۱

۲-۳-۳-بررسی سیر تحول مفهوم هویت در بستر تحول تاریخی آن (پیشمدرن – مدرن- پستمدرن). ۳۶

۲-۳-۳-۱- هویت پیشمدرن. ۳۷

۲-۳-۳-۲- هویت مدرن. ۳۷

۲-۳-۳-۳-هویت پست مدرن. ۳۸

۲-۳-۴-ابعاد هویت.. ۳۹

۲-۴-بخش سوم: فرهنگ و هویت فرهنگی.. ۴۲

۲-۴-۱- مفهوم فرهنگ و هویت فرهنگی.. ۴۲

۲-۴-۲-هویت فرهنگی ایرانیان.. ۴۴

۲-۴-۳-مؤلف ههای هویت فرهنگی ایرانیان.. ۴۵

۲-۴-۳-۱-مؤلفه های پیشامدرن یا سنتی.. ۴۶

۲-۴-۳-۲- منبع دوم هویت ایرانی.. ۵۱

۲-۴-۳-۳- مؤلفه‌های مدرن. ۵۶

۲-۴-۴-ویژگیهای فرهنگ ایرانی.. ۶۱

۲-۴-۴-۱- دینی بودن ایران. ۶۱

۲-۴-۴-۲- جهانی شدن فرهنگ ایرانی.. ۶۲

۲-۴-۴-۳- نو خواهی ایرانیان. ۶۲

۲-۴-۴-۴- خانواده مداری.. ۶۲

۲-۴-۵- تاریخ و حافظه فرهنگی.. ۶۲

۲-۴-۶- جغرافیای فرهنگی.. ۶۴

۲-۵- بخش چهارم: رویکردهای نظری هویت(تئوریهای هویت). ۶۸

۲-۵-۱- نظری کنش متقابل نمادین.. ۶۸

۲-۵-۲- ریچارد جنگینز و دیالکتیک درونی – بیرونی هویت.. ۶۹

۲-۵-۳- آنتونی گیدنز و هویت بازاندیشانه. ۷۱

۲-۵-۴- تئوری هویت تاجفل )شناختی– احساسی – رفتاری). ۷۲

۲-۷- بخش پنجم: چیستی رسانه ها و اثرات آن‌ها ۷۴

۲-۷-۱- تعریف رسانه‌های جمعی و کارکردهای آن.. ۷۴

۲-۶-۲-مصرف رسانه‌ای.. ۷۹

۲-۶-۳- سرمایه فرهنگی.. ۸۱

۲-۶-۴- تلویزیون‌های ماهواره ای.. ۸۴

۲-۶-۵- سنخ شناسی تلویزیون‌های ماهواره‌ای در ایران.. ۸۸

۲-۶-۶- تلویزیون‌های ماهواره ای و ارزش‌ها ۸۹

۲-۶-۷- نظریه‌ها و دیدگاه‌ها راجع به تأثیر رسانه‌ها برارزشها و باورهای انسان.. ۹۰

۲-۶-۷-۱- نظریه جرج گربنر(کاشت). ۹۱

۲-۶-۷-۲- نظریه آنتونی گیدنز(تئوری ساخت). ۹۴

۲-۶-۷-۳- نظریه استفاده و خشنودی.. ۹۷

۲-۶-۷-۴- نظریه لرنر. ۹۹

۲-۶-۷-۵- ژان بوردریار (نظریه فراواقعیت و وانمایی). ۱۰۰

۲-۶-۷-۶- دانیل بورشتاین و گی دبور: تصور و نمایش ۱۰۳

۲-۶-۷-۷- جامع شبکهای مانوئل کاستلز. ۱۰۵

۲-۶-۷-۸- نظری فمینیستیِ رسانه: رسانه و جنسیت، خیال پردازیهای تولید شد جمعی به وسیل زنان. ۱۰۷

۲-۶-۷-۹- پیربوردیو: نظری منش و میدان. ۱۰۸

۲-۶-۷-۱۰- جنسیت مخاطب: ۱۱۱

۲-۷- بخش ششم: رسانه ها و هویت سازی.. ۱۱۳

۲-۷-۱- برساختن هویت.. ۱۱۵

۲-۷-۲-اجتماعات فرهنگی عصر اطلاعات.. ۱۱۸

۲-۷-۳- نگرش خوشبینانه و بدبینانه به رسانه ها ۱۲۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.