فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسیزبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسیزبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی تأثیر تماشای شبکههای ماهوارهای فارسیزبان بر میزان پایبندی زنان به هویت فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر تماشای تلویزیون ماهوارهای فارسی زبان بر پایبندی زنان به هویت فرهنگی
فصل دوم: ادبیات تحقیق.. ۱۰
۲-۲- پیشینه تحقیق: ۱۲
۲-۲-۱- مطالعات داخلی.. ۱۲
۲-۲-۲- مطالعات خارجی: ۱۲
۲-۳- بخش دوم: چیستی و مفهوم هویت.. ۲۱
۲-۳-۱-چیستی هویت.. ۲۱
۲-۳-۲-انواع و سطوح هویت: ۲۸
۲-۳-۲-۱-هویت فردی.. ۲۹
۲-۳-۲-۲-هویت جمعی یا اجتماعی.. ۳۱
۲-۳-۳-بررسی سیر تحول مفهوم هویت در بستر تحول تاریخی آن (پیشمدرن – مدرن- پستمدرن). ۳۶
۲-۳-۳-۱- هویت پیشمدرن. ۳۷
۲-۳-۳-۲- هویت مدرن. ۳۷
۲-۳-۳-۳-هویت پست مدرن. ۳۸
۲-۳-۴-ابعاد هویت.. ۳۹
۲-۴-بخش سوم: فرهنگ و هویت فرهنگی.. ۴۲
۲-۴-۱- مفهوم فرهنگ و هویت فرهنگی.. ۴۲
۲-۴-۲-هویت فرهنگی ایرانیان.. ۴۴
۲-۴-۳-مؤلف ههای هویت فرهنگی ایرانیان.. ۴۵
۲-۴-۳-۱-مؤلفه های پیشامدرن یا سنتی.. ۴۶
۲-۴-۳-۲- منبع دوم هویت ایرانی.. ۵۱
۲-۴-۳-۳- مؤلفههای مدرن. ۵۶
۲-۴-۴-ویژگیهای فرهنگ ایرانی.. ۶۱
۲-۴-۴-۱- دینی بودن ایران. ۶۱
۲-۴-۴-۲- جهانی شدن فرهنگ ایرانی.. ۶۲
۲-۴-۴-۳- نو خواهی ایرانیان. ۶۲
۲-۴-۴-۴- خانواده مداری.. ۶۲
۲-۴-۵- تاریخ و حافظه فرهنگی.. ۶۲
۲-۴-۶- جغرافیای فرهنگی.. ۶۴
۲-۵- بخش چهارم: رویکردهای نظری هویت(تئوریهای هویت). ۶۸
۲-۵-۱- نظری کنش متقابل نمادین.. ۶۸
۲-۵-۲- ریچارد جنگینز و دیالکتیک درونی – بیرونی هویت.. ۶۹
۲-۵-۳- آنتونی گیدنز و هویت بازاندیشانه. ۷۱
۲-۵-۴- تئوری هویت تاجفل )شناختی– احساسی – رفتاری). ۷۲
۲-۷- بخش پنجم: چیستی رسانه ها و اثرات آنها ۷۴
۲-۷-۱- تعریف رسانههای جمعی و کارکردهای آن.. ۷۴
۲-۶-۲-مصرف رسانهای.. ۷۹
۲-۶-۳- سرمایه فرهنگی.. ۸۱
۲-۶-۴- تلویزیونهای ماهواره ای.. ۸۴
۲-۶-۵- سنخ شناسی تلویزیونهای ماهوارهای در ایران.. ۸۸
۲-۶-۶- تلویزیونهای ماهواره ای و ارزشها ۸۹
۲-۶-۷- نظریهها و دیدگاهها راجع به تأثیر رسانهها برارزشها و باورهای انسان.. ۹۰
۲-۶-۷-۱- نظریه جرج گربنر(کاشت). ۹۱
۲-۶-۷-۲- نظریه آنتونی گیدنز(تئوری ساخت). ۹۴
۲-۶-۷-۳- نظریه استفاده و خشنودی.. ۹۷
۲-۶-۷-۴- نظریه لرنر. ۹۹
۲-۶-۷-۵- ژان بوردریار (نظریه فراواقعیت و وانمایی). ۱۰۰
۲-۶-۷-۶- دانیل بورشتاین و گی دبور: تصور و نمایش ۱۰۳
۲-۶-۷-۷- جامع شبکهای مانوئل کاستلز. ۱۰۵
۲-۶-۷-۸- نظری فمینیستیِ رسانه: رسانه و جنسیت، خیال پردازیهای تولید شد جمعی به وسیل زنان. ۱۰۷
۲-۶-۷-۹- پیربوردیو: نظری منش و میدان. ۱۰۸
۲-۶-۷-۱۰- جنسیت مخاطب: ۱۱۱
۲-۷- بخش ششم: رسانه ها و هویت سازی.. ۱۱۳
۲-۷-۱- برساختن هویت.. ۱۱۵
۲-۷-۲-اجتماعات فرهنگی عصر اطلاعات.. ۱۱۸
۲-۷-۳- نگرش خوشبینانه و بدبینانه به رسانه ها ۱۲۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 