فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تداعی‌های برند در شکل‌گیری اعتماد و افزایش وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تداعی‌های برند در شکل‌گیری اعتماد و افزایش وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تداعی‌های برند در شکل‌گیری اعتماد و افزایش وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر تداعی های برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

۲-۲ تداعی برند ۱۱

۲-۲-۱ مروری بر تحولات تاریخی برند ۱۱

۲-۲-۲ مفاهیم برند ۱۳

۲-۲-۳  تعاریف برند و معنای برند ۱۴

۲-۲-۴ چندین وجه یک نام تجاری موفق. ۱۵

۲-۲-۵ دیدگاه های شناسایی برند ۱۵

۲-۲-۶ تفاوت لوگو و برند ۱۶

۲-۲-۷ اهمیت یک برند ۱۶

۲-۲-۸ مدیریت برند ۱۷

۲-۲-۹ دانش برند از دید گاه کلر. ۱۸

۲-۲-۱۰ برند از نظر آکر. ۲۰

۲-۲-۱۰-۱ ارزش ویژه برند ۲۴

۲-۲-۱۰-۱-۱ دیدگاههای مطالعه ارزش ویژه برند ۲۴

۲-۲-۱۰-۱-۲ ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر. ۲۵

۲-۲-۱۰-۲ آگاهی از برند ۲۶

۲-۲-۱۰-۳  کیفیت ادراک شده ۲۶

۲-۲-۱۰-۴ وفاداری به برند ۲۷

۲-۲-۱۰-۵ تداعی برند  یا برداشت از برند با همخوانی با برند ۲۷

۲-۲-۱۰-۶ دیگر دارایی های برند ۳۰

۲-۲-۱۱ عوامل تداعی برند ۳۰

۲-۲-۱۲ تصویر برند بر اساس تداعی برند ۳۰

۲-۳ تداعی های برند مبتنی بر شرکت.. ۳۳

۲-۴ تداعی برند مبتنی بر تجربه. ۳۳

۲-۵ وفاداری مشتری به برند ۳۴

۲-۵-۱ تعریف مشتری.. ۳۴

۲-۵-۲ اهمیت مشتری.. ۳۴

۲-۵-۳ تعریف وفاداری مشتری.. ۳۵

۲-۵-۴ مشتری وفادار. ۳۶

۲-۵-۵ عوامل موثر بر وفاداری مشتری.. ۳۷

۲-۵-۶ هرم سازگاری مشتری با برند ۳۸

۲-۵-۷ وفاداری به برند ۳۹

۲-۵-۸ دوره های وفاداری به برند ۴۱

۲-۵-۹ شخصیت برند ۴۵

۲-۵-۱۰ رضایت مشتری.. ۴۵

۲-۵-۱۱ دیدگاه تاکر. ۴۶

۲-۵-۱۲ شاخص های وفاداری به برند ۴۶

۲-۵-۱۳ سطوح وفاداری به برند ۴۶

۲-۵-۱۴ ابعاد وفاداری به برند ۴۸

۲-۵-۱۵ انواع وفاداری به برند ۵۰

۲-۶ اعتماد به برند ۵۱

۲-۶-۱ اعتماد ۵۱

۲-۶-۲ ابعاد اعتماد ۵۴

۲-۶-۳ اعتماد مبتنی بر شناخت و مبتنی بر احساس.. ۵۴

۲-۶-۴ اعتماد به برند در مفهوم وفاداری مشتری.. ۵۵

۲-۷ برند های نساجی در ایران. ۵۵

۲-۸ پیشینه تحقیق. ۵۶

۲-۸-۱ تحقیقات داخلی. ۵۶

۲-۸-۲ تحقیقات خارجی. ۵۸

۲-۹ مدل مفهومی تحقیق. ۶۱

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.