فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات و گسترش بازارهای بین‌المللی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات و گسترش بازارهای بین‌المللی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اثر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات و گسترش بازارهای بین‌المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی در توسعه صادرات

۴-۱-سابقه تحقیقات گذشته. ۶

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

۲-۲- تعاریف تجارت الکترونیک ۱۳

۲-۳- تاریخچه تجارت الکترونیک ۱۶

۲-۴- تجارت الکترونیک از آغاز تا امروز. ۱۷

۲-۵- مزایا و معایب تجارت الکترونیک ۲۰

۲-۶- بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک ۲۰

۲-۷- مبانی نظری و شواهد تجربی تأثیر کلان اقتصادی تجارت الکترونیکی.. ۲۱

۲-۸- تجارت الکترونیکی و بیکاری.. ۲۷

۲-۹- بخش پولی و اثرات تجارت الکترونیکی.. ۲۹

۲-۱۰- تجارت الکترونیکی و تجارت بین‌الملل. ۳۰

۲-۱۱- تجارت الکترونیکی در جهان. ۳۲

۲-۱۲- انواع مدل‌هاى تجارت الکترونیکى.. ۳۳

۲-۱۳- تجارت الکترونیکی و روند رشد آتی آن. ۳۵

۲-۱۴- جایگاه تجارت الکترونیک در ایران. ۳۷

۲-۱۵- کندی‌ تجارت الکترونیک در ایران. ۳۷

۲-۱۶- موانع به‌کارگیری تجارت الکترونیک در ایران. ۴۱

۲-۱۷- راهبردهای تجارت الکترونیکی در ایران. ۴۳

۲-۱۸- مراحل اجرای تجارت الکترونیکی.. ۴۴

۱۹-۲۰-مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادرات.. ۴۷

۲۰-۲-مطالعات صورت گرفته پیرامون زیر ساخت های مورد نیاز جهت گسترش تجارت الکترونیکی.. ۴۷

۱-۲۰-۲-زیرساختار اطلاعاتی.. ۴۸

۲-۲۰-۲-زیرساختار حقوقی و قانونی.. ۴۹

۳-۲۰-۲-زیرساختار مالی.. ۴۹

۴-۲۰-۲-زیرساختار گمرکی تعرفه و مالیاتی.. ۴۹

۵-۲۰-۲- زیرساختار انسانی.. ۵۰

۲۱-۲- مفهوم صادرات براساس مدلهای تجارت بین الملل. ۵۰

۲۲-۲- اهمیت صادرات.. ۵۳

۲۳-۲- نقش دولت.. ۵۴

۲۴-۲- مدل های ورود به بازارهای رقابت جهانی.. ۵۷

۲۵-۲- ابزارهای مورد استفاده دولت برای حمایت از صادرات.. ۵۸

۲۶-۲- نهادهای تسهیل کننده صادرات.. ۶۲

۲۷-۲- سازمان توسعه تجارت.. ۶۴

۳۳-۲-رایزن بازرگانی.. ۶۴

۳۴-۲-مدل مفهومی تحقیق. ۷۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.