فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش استراتژی‌های مدیریت دانش در ارتقای کیفیت و بهبود استانداردهای محصولات سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش استراتژی‌های مدیریت دانش در ارتقای کیفیت و بهبود استانداردهای محصولات سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه تحلیل نقش استراتژی‌های مدیریت دانش در ارتقای کیفیت و بهبود استانداردهای محصولات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر کیفیت محصولات

فصل دوم:. ۸

بخش اول: دانش و مدیریت دانش. ۱۰

۲-۱-۱- مفهوم دانش.. ۱۰

۲-۱-۲- دانش سازمانی و انواع آن.. ۱۰

۲-۱-۳- ویژگیهای دانش سازمانی.. ۱۲

۲-۱-۴- مدیریت دانش.. ۱۳

۲-۱-۵-تعاریف مدیریت دانش.. ۱۴

۲-۱-۶-اهمیت مدیریت دانش.. ۱۴

۲-۱-۷- ابزارهای مدیریت دانش. ۱۵

۲-۱-۸-عوامل اساسی موفقیت در مدیریت دانش.. ۱۶

بخش دوم: استراتژیهای مدیریت دانش. ۱۷

۲-۲-۱- استراتژی های مدیریت دانش.. ۱۷

۲-۲-۲- الگوهای استراتژی مدیریت دانش.. ۱۸

۲-۲-۲-۱-استراتژی های مدیریت دانش نوناکا و تاکاشی (۱۹۹۵ میلادی).. ۱۹

۲-۲-۲-۲-مطالعات هانسن و همکاران   (۱۹۹۹ میلادی).. ۲۱

۲-۲-۲-۳- مطالعات بات  (۲۰۰۲ میلادی).. ۲۱

۲-۲-۳- استراتژی های مدیریت دانش و سازمان.. ۲۴

۲-۲-۴- عوامل تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی مدیریت دانش.. ۲۶

۲-۴-۲-۱استراتژی های انسان محور.. ۲۸

۲-۴-۲-۲- استراتژی های سیستم محور.. ۲۸

۲-۴-۲-۳-استراتژی های پویا.. ۲۸

۲-۲-۵- مدیریت دانش و سازمان های دانایی محور.. ۲۹

بخش سوم: کیفیت محصولات. ۳۱

-۱-۳-۲کیفیت.. ۳۱

۳-۲-۲ –کیفیت ادراک شده.. ۳۱

۳-۲–۳ –مفهوم جدید کیفیت.. ۳۲

۳-۲–۵ اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان.. ۳۲

۲-۴ پیشینه پژوهش. ۳۴

۲-۴-۱ پیشینه خارجی.. ۳۴

۲-۴-۲ پیشینه داخلی.. ۳۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.