فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامه‌های سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانه‌ای


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامه‌های سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانه‌ای صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامه‌های سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانه‌ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی اثربخشی مدیریت برنامه های صدا وسیما

۲-۲- مبانی نظری پژوهش.. ۱۴

۲-۲-۱- اثربخشی.. ۱۴

۲-۲-۱-۱- مفهوم اثربخشی.. ۱۵

۲-۲-۱-۲- تعاریف اثربخشی.. ۱۶

۲-۲-۱-۳- اثربخشی و اهداف سازمان.. ۱۸

۲-۲-۱-۳-۱- هدف سازمانی.. ۱۹

۲-۲-۱-۴- شایستگی مدیریت و اثربخشی.. ۲۰

۲-۲-۱-۵- الگویی برای اثر بخشی.. ۲۲

۲-۲-۱-۶- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان.. ۲۳

۲-۲-۱-۷- ویژگی  نظام های اثر بخش.. ۲۴

۲-۲-۱-۸- مدل های اثربخشی سازمانی .. ۲۵

۲-۲-۱-۹- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت.. ۲۸

-۲-۲-۲- رسانه.. ۲۸

۲-۲-۲-۱- تعریف رسانه.. ۲۹

۲-۲-۲-۲- دیدگاه ها درباره نقش رسانه.. ۳۰

۲-۲-۲-۲-۱- دیدگاه افراطی .. ۳۰

۲-۲-۲-۲-۲- دیدگاه تفریطی.. ۳۰

۲-۲-۲-۲-۳- دیدگاه بینابینی یا معتدل.. ۳۱

۲-۲-۲-۳- کارکردهای رسانه.. ۳۱

۲-۲-۲-۳-۱-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه.. ۳۲

۲-۲-۲-۳-۲-کارکرد آموزشی رسانه.. ۳۳

۲-۲-۲-۳-۳-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه.. ۳۴

۲-۲-۲-۴- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه.. ۳۵

۲-۲-۲-۴-۱- ایده برنامه.. ۳۵

۲-۲-۲-۴-۲- نام برنامه.. ۳۶

۲-۲-۲-۴-۳- آرم برنامه.. ۳۷

۲-۲-۲-۴-۴- لزوم تناسب برنامه۳۷

۲-۲-۲-۵- تکنولوژی و مدیریت رسانه.. ۳۸

۲-۲-۲-۵-۱ انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی .. ۳۸

۲-۲-۲-۶- طبقه بندی برنامه های تلویزیون .. ۴۱

۲-۲-۲- ۷- کیفیت برنامه های رسانه ای .. ۴۲

۲-۲-۲-۸- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه۴۳

۲-۲-۲-۸-۱- نظریه استفاده و رضایتمندی.. ۴۵

۲-۲-۲-۸-۲- نظریه انتظارات اجتماعی.. ۴۷

۲-۲-۲-۸-۳- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای.. ۴۹

۲-۲-۳- مدیریت رسانه.. ۵۰

۲-۲-۳-۱- مفهوم مدیریت رسانه.. ۵۱

۲-۲-۳-۲- تعریف مدیریت رسانه.. ۵۲

۲-۲-۳-۳- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه.. ۵۳

۲-۲-۳-۴- مدیریت برنامه.. ۵۴

۲-۲-۳-۴-۱-  تعریف مدیریت برنامه..۵۵

۲-۲-۳-۴-۲- روش کار در مدیریت برنامه.. ۵۵

۲-۲ -۳-۴-۳-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه.. ۵۶

۲-۲-۳-۴-۴ – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما.. ۵۸

۲-۲-۳-۴-۵- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما.. ۵۹

۲-۲-۳-۴-۶- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها.. ۶۰

۲-۲-۳-۴-۷- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما.. ۶۰

۲-۲-۳-۴-۸- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما).. ۶۱

۲-۲-۳-۴-۹- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما.. ۶۳

۲- ۴- پیشینه پژوهش .. ۶۵

۲- ۴- ۱- پیشینه داخلی .. ۶۵

۲-۴-۱-۱- پایان نامه های داخلی مرتبط.. ۶۵

۲-۴- ۱-۱-۱- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش .. ۶۵

۲-۴-۱-۱-۲- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت.. ۶۶

۲- ۴-۱-۱-۳- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی .. ۶۷

۲-۴-۱-۱-۴- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری .. ۶۷

۲-۴-۱- ۱-۵- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها.. ۶۸

۲-۴-۱- ۱-۶- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت.. ۷۰

۲-۴-۱-۱-۷- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان.. ۷۰

۲-۴-۱-۲- مقالات داخلی مرتبط.. ۷۰

۲-۴-۱-۲-۱- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی .. ۷۱

۲-۴-۱-۳- تحقیقات داخلی مرتبط .. ۷۱

۲-۴-۱-۳-۱- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی.. ۷۱

۲-۴-۱-۳-۲- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس .. ۷۲

۲-۴-۱-۳-۳- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه.. ۷۲

۲-۴-۱-۳-۴- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی .. ۷۳

۲-۴-۱-۳-۵- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی.. ۷۳

۲-۴-۲-پیشینه خارجی .. ۷۴

۲-۴-۲-۱- مقالات خارجی مرتبط.. ۷۴

۲-۴-۲-۱-۱- سبک رهبری مدیران و اثربخشی.. ۷۴

۲-۴-۲-۱-۲- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی.. ۷۴

۲-۴-۲-۱-۳- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی.. ۷۴

۲-۴-۲-۱-۴- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری.. ۷۴

۲-۴-۲-۱-۵- مدیریت اثر بخش.. ۷۴

۲- ۴-۲-۱-۶- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه.. ۷۶

۲-۴-۲-۱-۷-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه.. ۷۸

۲-۴-۲-۱-۸-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه.. ۷۹

۲-۵- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی.. ۸۴

..

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.