فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامههای سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامههای سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانهای صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان اثربخشی مدیریت برنامههای سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف رسانهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی اثربخشی مدیریت برنامه های صدا وسیما
۲-۲- مبانی نظری پژوهش.. ۱۴
۲-۲-۱- اثربخشی.. ۱۴
۲-۲-۱-۱- مفهوم اثربخشی.. ۱۵
۲-۲-۱-۲- تعاریف اثربخشی.. ۱۶
۲-۲-۱-۳- اثربخشی و اهداف سازمان.. ۱۸
۲-۲-۱-۳-۱- هدف سازمانی.. ۱۹
۲-۲-۱-۴- شایستگی مدیریت و اثربخشی.. ۲۰
۲-۲-۱-۵- الگویی برای اثر بخشی.. ۲۲
۲-۲-۱-۶- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان.. ۲۳
۲-۲-۱-۷- ویژگی نظام های اثر بخش.. ۲۴
۲-۲-۱-۸- مدل های اثربخشی سازمانی .. ۲۵
۲-۲-۱-۹- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت.. ۲۸
-۲-۲-۲- رسانه.. ۲۸
۲-۲-۲-۱- تعریف رسانه.. ۲۹
۲-۲-۲-۲- دیدگاه ها درباره نقش رسانه.. ۳۰
۲-۲-۲-۲-۱- دیدگاه افراطی .. ۳۰
۲-۲-۲-۲-۲- دیدگاه تفریطی.. ۳۰
۲-۲-۲-۲-۳- دیدگاه بینابینی یا معتدل.. ۳۱
۲-۲-۲-۳- کارکردهای رسانه.. ۳۱
۲-۲-۲-۳-۱-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه.. ۳۲
۲-۲-۲-۳-۲-کارکرد آموزشی رسانه.. ۳۳
۲-۲-۲-۳-۳-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه.. ۳۴
۲-۲-۲-۴- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه.. ۳۵
۲-۲-۲-۴-۱- ایده برنامه.. ۳۵
۲-۲-۲-۴-۲- نام برنامه.. ۳۶
۲-۲-۲-۴-۳- آرم برنامه.. ۳۷
۲-۲-۲-۴-۴- لزوم تناسب برنامه۳۷
۲-۲-۲-۵- تکنولوژی و مدیریت رسانه.. ۳۸
۲-۲-۲-۵-۱ انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی .. ۳۸
۲-۲-۲-۶- طبقه بندی برنامه های تلویزیون .. ۴۱
۲-۲-۲- ۷- کیفیت برنامه های رسانه ای .. ۴۲
۲-۲-۲-۸- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه۴۳
۲-۲-۲-۸-۱- نظریه استفاده و رضایتمندی.. ۴۵
۲-۲-۲-۸-۲- نظریه انتظارات اجتماعی.. ۴۷
۲-۲-۲-۸-۳- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای.. ۴۹
۲-۲-۳- مدیریت رسانه.. ۵۰
۲-۲-۳-۱- مفهوم مدیریت رسانه.. ۵۱
۲-۲-۳-۲- تعریف مدیریت رسانه.. ۵۲
۲-۲-۳-۳- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه.. ۵۳
۲-۲-۳-۴- مدیریت برنامه.. ۵۴
۲-۲-۳-۴-۱- تعریف مدیریت برنامه..۵۵
۲-۲-۳-۴-۲- روش کار در مدیریت برنامه.. ۵۵
۲-۲ -۳-۴-۳- مقوله های موضوعی و مواد برنامه.. ۵۶
۲-۲-۳-۴-۴ – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما.. ۵۸
۲-۲-۳-۴-۵- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما.. ۵۹
۲-۲-۳-۴-۶- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها.. ۶۰
۲-۲-۳-۴-۷- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما.. ۶۰
۲-۲-۳-۴-۸- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما).. ۶۱
۲-۲-۳-۴-۹- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما.. ۶۳
۲- ۴- پیشینه پژوهش .. ۶۵
۲- ۴- ۱- پیشینه داخلی .. ۶۵
۲-۴-۱-۱- پایان نامه های داخلی مرتبط.. ۶۵
۲-۴- ۱-۱-۱- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش .. ۶۵
۲-۴-۱-۱-۲- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت.. ۶۶
۲- ۴-۱-۱-۳- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی .. ۶۷
۲-۴-۱-۱-۴- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری .. ۶۷
۲-۴-۱- ۱-۵- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها.. ۶۸
۲-۴-۱- ۱-۶- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت.. ۷۰
۲-۴-۱-۱-۷- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان.. ۷۰
۲-۴-۱-۲- مقالات داخلی مرتبط.. ۷۰
۲-۴-۱-۲-۱- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی .. ۷۱
۲-۴-۱-۳- تحقیقات داخلی مرتبط .. ۷۱
۲-۴-۱-۳-۱- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی.. ۷۱
۲-۴-۱-۳-۲- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس .. ۷۲
۲-۴-۱-۳-۳- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه.. ۷۲
۲-۴-۱-۳-۴- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی .. ۷۳
۲-۴-۱-۳-۵- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی.. ۷۳
۲-۴-۲-پیشینه خارجی .. ۷۴
۲-۴-۲-۱- مقالات خارجی مرتبط.. ۷۴
۲-۴-۲-۱-۱- سبک رهبری مدیران و اثربخشی.. ۷۴
۲-۴-۲-۱-۲- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی.. ۷۴
۲-۴-۲-۱-۳- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی.. ۷۴
۲-۴-۲-۱-۴- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری.. ۷۴
۲-۴-۲-۱-۵- مدیریت اثر بخش.. ۷۴
۲- ۴-۲-۱-۶- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه.. ۷۶
۲-۴-۲-۱-۷- تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه.. ۷۸
۲-۴-۲-۱-۸- دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه.. ۷۹
۲-۵- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی.. ۸۴
..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 