فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیلگر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینههای تبلیغات و میزان فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیلگر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینههای تبلیغات و میزان فروش صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیلگر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینههای تبلیغات و میزان فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی اثر تعدیلی رقابت در بازار محصول بر رابطه بین هزینه تبلیغات و فروش
فصل دوم: ادبیات و پیشینه موضوع تحقیق ۹
۲-۲- مفاهیم مرتبط به بازار محصول. ۱۰
۲-۲-۱- ساختار بازار.. ۱۰
۲-۲-۲- انواع بازار از نظر درجه رقابت ۱۰
۲-۲-۲-۱- بازار رقابت کامل.. ۱۰
۲-۲-۲-۲- بازار انحصار کامل ۱۱
۲-۲-۲-۳- بازار انحصار چند جانبه. ۱۲
۲-۲-۲-۴- رقابت کورنو ۱۳
۲-۲-۲-۵- رقابت برتراند.. ۱۳
۲-۲-۲-۶- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی. ۱۴
۲-۲-۲-۷- وضعیت رهبر و پیرو. ۱۴
۲-۲-۲-۸- وضعیت جنگ قیمت. ۱۴
۲-۲-۳- بازار رقابت انحصاری. ۱۴
۲-۲-۴- تمرکز بازار ۱۵
۲-۲-۵- قدرت بازار. ۱۶
۲-۲-۶- شاخصهای قدرت بازار.. ۱۷
۲-۲-۶-۱- شاخص لرنر ۱۷
۲-۲-۶-۲-شاخص هر فیندال- هیرشمن ۱۷
۲-۲-۶-۳- کیو توبین ۱۸
۲-۲-۶-۴- شاخص بون. ۱۹
۲-۲-۷- جایگاه رقابتی محصول.. ۲۰
۲-۲-۷-۱- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه ۲۲
۲-۲-۷-۲- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول ۲۲
۲-۳- تبلیغات ۲۳
۲-۳-۱- مفاهیم و تعاریف تبلیغات.. ۲۴
۲-۳-۲- تبلیغات و بازاریابی.. ۲۶
۲-۳-۳- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات. ۲۷
۲-۳-۴- مخارج تبلیغات و ارزش بازار.. ۲۹
۲-۳-۵- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ۳۳
۲-۳-۶- تبلیغ اینترنتی ۳۷
۲-۳-۶-۱- روش های تبلیغ اینترنتی. ۳۸
۲-۳-۷- نگرش نسبت به تبلیغات.. ۳۹
۲-۳-۸- بازدهی بازاریابی و تبلیغات.. ۳۹
۲-۳-۹- شدت تبلیغات و سودآوری. ۴۰
۲-۳-۹-۱- شدت تبلیغات و فروش.. ۴۱
۲-۳-۱۰- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات.. ۴۱
۲-۳-۱۰-۱- سلسه مراتب تأثیرات ۴۲
۲-۳-۱۰-۲-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات ۴۲
۲-۴- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری ۴۳
۲-۵- مروری بر پژوهشهای پیشین.. ۴۸
۲-۵-۱- پژوهش های خارجی.. ۴۸
۲-۵-۲-پژوهشهای داخلی. ۵۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 