فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیل‌گر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینه‌های تبلیغات و میزان فروش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیل‌گر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینه‌های تبلیغات و میزان فروش صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی نقش تعدیل‌گر رقابت در بازار محصول بر رابطه میان هزینه‌های تبلیغات و میزان فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی اثر تعدیلی رقابت در بازار محصول بر رابطه بین هزینه تبلیغات و فروش

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه موضوع تحقیق ۹

۲-۲- مفاهیم مرتبط به بازار محصول. ۱۰

۲-۲-۱- ساختار بازار.. ۱۰

۲-۲-۲- انواع بازار از نظر درجه رقابت ۱۰

۲-۲-۲-۱- بازار رقابت کامل.. ۱۰

۲-۲-۲-۲-  بازار انحصار کامل ۱۱

۲-۲-۲-۳-  بازار انحصار چند جانبه. ۱۲

۲-۲-۲-۴-  رقابت کورنو ۱۳

۲-۲-۲-۵- رقابت برتراند.. ۱۳

۲-۲-۲-۶- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی. ۱۴

۲-۲-۲-۷- وضعیت رهبر و پیرو. ۱۴

۲-۲-۲-۸- وضعیت جنگ قیمت. ۱۴

۲-۲-۳- بازار رقابت انحصاری. ۱۴

۲-۲-۴- تمرکز بازار ۱۵

۲-۲-۵- قدرت بازار. ۱۶

۲-۲-۶- شاخص‌های قدرت بازار.. ۱۷

۲-۲-۶-۱- شاخص لرنر ۱۷

۲-۲-۶-۲-شاخص هر فیندال- هیرشمن ۱۷

۲-۲-۶-۳- کیو توبین ۱۸

۲-۲-۶-۴- شاخص بون. ۱۹

۲-۲-۷- جایگاه رقابتی محصول.. ۲۰

۲-۲-۷-۱- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه ۲۲

۲-۲-۷-۲- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول ۲۲

۲-۳- تبلیغات ۲۳

۲-۳-۱- مفاهیم و تعاریف تبلیغات.. ۲۴

۲-۳-۲- تبلیغات و بازاریابی.. ۲۶

۲-۳-۳- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات. ۲۷

۲-۳-۴- مخارج تبلیغات و ارزش بازار.. ۲۹

۲-۳-۵- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ۳۳

۲-۳-۶- تبلیغ اینترنتی ۳۷

۲-۳-۶-۱- روش های تبلیغ اینترنتی. ۳۸

۲-۳-۷- نگرش نسبت به تبلیغات.. ۳۹

۲-۳-۸- بازدهی بازاریابی و تبلیغات.. ۳۹

۲-۳-۹- شدت تبلیغات و سودآوری. ۴۰

۲-۳-۹-۱- شدت تبلیغات و فروش.. ۴۱

۲-۳-۱۰- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات.. ۴۱

۲-۳-۱۰-۱- سلسه مراتب تأثیرات ۴۲

۲-۳-۱۰-۲-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات ۴۲

۲-۴- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری ۴۳

۲-۵- مروری بر پژوهش­های پیشین.. ۴۸

۲-۵-۱- پژوهش های خارجی.. ۴۸

۲-۵-۲-پژوهشهای داخلی. ۵۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.