فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش با استفاده از مدل TOPSIS


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش با استفاده از مدل TOPSIS صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش با استفاده از مدل TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه اولویت بندی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش بر اساس مدل TOPSIS

۲-۲تعریف بازاریابی..  ۱۴

۲-۳سیستم نوین بازاریابی..   ۱۵

۲-۴مدیریت بازاریابی..   ۱۷

۲-۵آمیخته بازاریابی..  ۲۰

۲-۶محیط بازاریابی..   ۴۴

۲-۷انواع بازاریابی..  ۴۴

۲-۸بازاریابی خدمات  ۴۵

۲-۹خدمات ۴۶

۲-۱۰انواع خدمات.   ۴۷

۲-۱۱سازمان های خدماتی  ۴۸

۲-۱۲ویژگی های امورخدماتی  ۴۹

۲-۱۳کیفیت خدمات.   ۵۰

۲-۱۴فرهنگ بازاریابی کالاوخدمات.  ۵۳

۲-۱۵مقایسه بازاریابی کالاوخدمات..  ۵۳

۲-۱۶استراتژی خدمات.  ۵۴

۲-۱۷مدیریت بازاریابی خدمات.  ۵۵

۲-۱۸آمیخته بازاریابی خدمات.. ۵۶

۲-۱۹معرفی سازمان موردمطالعه:شرکت پست..  ۶۳

۲-۲۰پیشینه تحقیق..  ۷۲

..

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.