فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصد‌شده، اجرا‌شده و آموخته‌شده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصد‌شده، اجرا‌شده و آموخته‌شده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصد‌شده، اجرا‌شده و آموخته‌شده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
  ۲-۱- مقدمه. ۳۰
  ۲-۲- مبانی نظری ۳۲
  ۲-۳- فلسفه‌اموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده. ۳۵
  ۲-۴ –منابع برنامه‌اموزش علوم در کشور ایران.. ۳۷
  ۲-۵- اهداف کلی در برنامه قصد شده. ۳۸
    ۲-۵-۱- دانسته های ضروری در برنامه قصد شده.. ۳۸
    ۲-۵-۲- مهارتهای ضروری. ۳۹
    ۲-۵-۲-۱- مشاهده. ۳۹
    ۲-۵-۲-۲-جمع آوری اطلاعات. ۴۰
    ۲-۵-۲-۳-برقراری ارتباط. ۴۱
    ۲-۵-۲-۴-اندازه گیری. ۴۲
    ۲-۵-۲-۵-کاربرد ابزار.. ۴۳
    ۲-۵-۲-۶-پیش بینی و فرضیه سازی ۴۴
    ۲-۵-۲-۷- مفهوم تفسیر یافته ها و نتیجه گیری . ۴۵
    ۲-۵-۲-۸- طراحی تحقیق ۴۶
    ۲-۵-۲-۹ مهارت های ذهنی برنامه قصد شده . ۴۷
    ۲-۵-۳- هدف های دانشی برنامه قصد شده ۴۷
    ۲-۵-۴- نگرش های ضروری ۴۸
    ۲-۵-۴-۱- هدف های نگرشی در برنامه قصد شده ۴۹
  ۲-۶- اهداف کلی و اهداف جزیی  به تفکیک دروس.. ۵۰
    ۲-۶-۱- چک لیست جمع بندی اهداف کلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده . ۶۲
  ۲-۷ – ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده.. ۶۳
  ۲-۸ – فعالیتهای یاددهی -یادگیری از دیدگاه برنامه قصد شده.. ۶۷
  ۲-۹- معلم از دیدگاه برنامه قصد شده. ۷۰
  ۲-۱۰-مبانی نظری مرتبط با برنامه درسی اجرا شده ۷۲
  ۲-۱۱- از تمرکز تا عدم تمرکز در اجرای  برنامه درسی. ۸۰
  ۲-۱۲-هدف های‌اموزشی در برنامه درسی اجرایی.. ۸۳
    ۲-۱۲-۱-ریشه های تعیین هدف های‌اموزشی. ۸۳
    ۲-۱۲-۲- شناخت و تدوین هدف های‌اموزشی.. ۸۳
    ۲-۱۲-۳- طبقه بندی و تحلیل هدف های‌اموزشی در حیطه های یادگیری.. ۸۶
     ۲-۱۲-۳-۱-سطوح یادگیری در حیطه شناختی ۸۷
     ۲-۱۲-۳-۲-سطوح یادگیری در حیطه عاطفی.. ۸۷
     ۲-۱۲-۳-۳-سطوح یادگیری در حیطه روان حرکتی. ۸۸
  ۲-۱۳- محتوای‌اموزشی در برنامه درسی اجرایی.. ۹۰
  ۲ -۱۴- روشهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی اجرایی. ۹۱
  ۲-۱۵-  ارزشیابی در برنامه درسی اجراشده.. ۹۳
    ۲-۱۵-۱-ارزشیابی برنامه درسی تابع چه عواملی است؟.. ۹۹
    ۲-۱۵-۲- جنبه های اساسی در ارزشیابی برنامه درسی اجراشده.. ۱۰۰
    ۲-۱۵-۳- مشارکت افراد در ارزشیابی از برنامه درسی.. ۱۰۱
    ۲-۱۵-۴-انواع الگوهای ارزشیابی ۱۰۲
  ۲-۱۶- پ‍ژوهش های مرتبط با متغیرها و عناصر برنامه درسی.. ۱۰۳
    ۲-۱۶-۱- پ‍ژوهش های مرتبط فعالیتهای یاددهی یادگیری.. ۱۰۵
  ۲-۱۷- آزمون تیمز ملاک بین المللی در ارزیابی برنامه درسی ۱۲۶
  ۲-۱۸-پژوهش های مرتبط با اهداف برنامه قصد شده علوم تجربی. ۱۳۶
  ۲-۱۹-پژوهش های مرتبط با روشهای یاددهی- یادگیری برنامه‌درسی ۱۴۲
  ۲-۲۰- پژوهش های مرتبط با ارزشیابی اجرای برنامه‌درسی . ۱۵۲
  ۲-۲۱- جمع بندی ۱۵۵

..

..

..

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.