فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصدشده، اجراشده و آموختهشده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصدشده، اجراشده و آموختهشده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی میزان همخوانی میان برنامه درسی قصدشده، اجراشده و آموختهشده در درس علوم تجربی پایه سوم راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
| فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش | |||
| ۲-۱- مقدمه. | ۳۰ | ||
| ۲-۲- مبانی نظری | ۳۲ | ||
| ۲-۳- فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده. | ۳۵ | ||
| ۲-۴ –منابع برنامهاموزش علوم در کشور ایران.. | ۳۷ | ||
| ۲-۵- اهداف کلی در برنامه قصد شده. | ۳۸ | ||
| ۲-۵-۱- دانسته های ضروری در برنامه قصد شده.. | ۳۸ | ||
| ۲-۵-۲- مهارتهای ضروری. | ۳۹ | ||
| ۲-۵-۲-۱- مشاهده. | ۳۹ | ||
| ۲-۵-۲-۲-جمع آوری اطلاعات. | ۴۰ | ||
| ۲-۵-۲-۳-برقراری ارتباط. | ۴۱ | ||
| ۲-۵-۲-۴-اندازه گیری. | ۴۲ | ||
| ۲-۵-۲-۵-کاربرد ابزار.. | ۴۳ | ||
| ۲-۵-۲-۶-پیش بینی و فرضیه سازی | ۴۴ | ||
| ۲-۵-۲-۷- مفهوم تفسیر یافته ها و نتیجه گیری . | ۴۵ | ||
| ۲-۵-۲-۸- طراحی تحقیق | ۴۶ | ||
| ۲-۵-۲-۹ مهارت های ذهنی برنامه قصد شده . | ۴۷ | ||
| ۲-۵-۳- هدف های دانشی برنامه قصد شده | ۴۷ | ||
| ۲-۵-۴- نگرش های ضروری | ۴۸ | ||
| ۲-۵-۴-۱- هدف های نگرشی در برنامه قصد شده | ۴۹ | ||
| ۲-۶- اهداف کلی و اهداف جزیی به تفکیک دروس.. | ۵۰ | ||
| ۲-۶-۱- چک لیست جمع بندی اهداف کلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده . | ۶۲ | ||
| ۲-۷ – ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده.. | ۶۳ | ||
| ۲-۸ – فعالیتهای یاددهی -یادگیری از دیدگاه برنامه قصد شده.. | ۶۷ | ||
| ۲-۹- معلم از دیدگاه برنامه قصد شده. | ۷۰ | ||
| ۲-۱۰-مبانی نظری مرتبط با برنامه درسی اجرا شده | ۷۲ | ||
| ۲-۱۱- از تمرکز تا عدم تمرکز در اجرای برنامه درسی. | ۸۰ | ||
| ۲-۱۲-هدف هایاموزشی در برنامه درسی اجرایی.. | ۸۳ | ||
| ۲-۱۲-۱-ریشه های تعیین هدف هایاموزشی. | ۸۳ | ||
| ۲-۱۲-۲- شناخت و تدوین هدف هایاموزشی.. | ۸۳ | ||
| ۲-۱۲-۳- طبقه بندی و تحلیل هدف هایاموزشی در حیطه های یادگیری.. | ۸۶ | ||
| ۲-۱۲-۳-۱-سطوح یادگیری در حیطه شناختی | ۸۷ | ||
| ۲-۱۲-۳-۲-سطوح یادگیری در حیطه عاطفی.. | ۸۷ | ||
| ۲-۱۲-۳-۳-سطوح یادگیری در حیطه روان حرکتی. | ۸۸ | ||
| ۲-۱۳- محتوایاموزشی در برنامه درسی اجرایی.. | ۹۰ | ||
| ۲ -۱۴- روشهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی اجرایی. | ۹۱ | ||
| ۲-۱۵- ارزشیابی در برنامه درسی اجراشده.. | ۹۳ | ||
| ۲-۱۵-۱-ارزشیابی برنامه درسی تابع چه عواملی است؟.. | ۹۹ | ||
| ۲-۱۵-۲- جنبه های اساسی در ارزشیابی برنامه درسی اجراشده.. | ۱۰۰ | ||
| ۲-۱۵-۳- مشارکت افراد در ارزشیابی از برنامه درسی.. | ۱۰۱ | ||
| ۲-۱۵-۴-انواع الگوهای ارزشیابی | ۱۰۲ | ||
| ۲-۱۶- پژوهش های مرتبط با متغیرها و عناصر برنامه درسی.. | ۱۰۳ | ||
| ۲-۱۶-۱- پژوهش های مرتبط فعالیتهای یاددهی یادگیری.. | ۱۰۵ | ||
| ۲-۱۷- آزمون تیمز ملاک بین المللی در ارزیابی برنامه درسی | ۱۲۶ | ||
| ۲-۱۸-پژوهش های مرتبط با اهداف برنامه قصد شده علوم تجربی. | ۱۳۶ | ||
| ۲-۱۹-پژوهش های مرتبط با روشهای یاددهی- یادگیری برنامهدرسی | ۱۴۲ | ||
| ۲-۲۰- پژوهش های مرتبط با ارزشیابی اجرای برنامهدرسی . | ۱۵۲ | ||
| ۲-۲۱- جمع بندی | ۱۵۵ | ||
..
..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 