فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روان‌شناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روان‌شناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایان‌نامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روان‌شناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک

 ۲-۱-۲-تئوری عمل منطقی۱۳
 ۲-۱-۳-تئوری رفتار برنامه ریزی شده..۱۵
۲-۱-۴-مدل  پذیرش تکنولوژی..۱۶
۲-۱-۵-توسعه تحقیقات TAMدر طول زمان..۱۹
۲-۱-۵-۱- دوره معرفی مدل.۱۹
۲-۱-۵-۲- دوره اعتبارسنجی مدل .۲۰
۲-۱-۵-۳- دوره توسعه مدل.۲۱
۲-۱-۵-۴- دوره تکامل مدل.۲۲
۲-۱-۶- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران.۲۴
۲-۱-۶-۱- عواطف و احساسات..۲۴
۲-۱-۶-۲- هنجارهای اجتماعی۲۴
۲-۱-۶-۳- بروندادهای اجتماعی.۲۵
۲-۱-۷- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران..۲۵
۲-۲-مشتری‌گرایی.۲۶
۲-۳-فرایند پذیرش۲۷
۲-۴-تئوری انتشار نوآوری.۲۸
۲-۴-۱-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوری‌ها و محصولات جدید.۲۹
۲-۵- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری.۳۰
۲-۵-۱- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه .۳۱
۲-۵-۲- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه۳۱
۲-۵-۳- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‌هایشان.۳۲
۲-۵-۴- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی.۳۲
۲-۶-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک۳۳
۲-۶-۱-دستورالعمل FDIC34
۲-۷- مزایای بانکداری.۳۵
۲-۸- زیر ساخت‌های‌ بانکداری ..۳۷
۲-۸-۱- زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب۳۷
۲-۸-۲-امنیت تبادل اطلاعات۳۷
۲-۸-۳-زیرساخت‌ها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات).۳۸
۲-۸-۴-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاه‌های اقتصادی۳۸
۲-۹-انواع کانال‌های ارائه خدمات الکترونیکی.۳۹
۲-۹-۱- بانکداری خانگی..۴۰
۲-۹-۲- صفحات وب..۴۰
۲-۹-۳-بانکداری تلفنی۴۰
۲-۹-۴- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون.۴۱
۲-۹-۵- بانکداری از طریق تلفن همراه.۴۱
۲-۹-۶-دستگاه‌های خودپرداز اتوماتیک.۴۲
۲-۱۰-پیشینه تحقیق۴۲
۲-۱۰-۱سوابق داخل کشور۴۲
۲-۱۰-۲-سوابق تحقیقاتی خارج از کشور۴۷

۲-۱۰-۳- نتایج آماری به دست آمده از سایر مطالعات .۵۱
۲-۱۲- تعاریف اصطلاحات بکار رفته در تحقیق..۵۲

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.