فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روانشناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفنبانک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روانشناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفنبانک صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی عوامل روانشناختی و اجتماعی مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفنبانک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک
| ۲-۱-۲-تئوری عمل منطقی۱۳ | ||
| ۲-۱-۳-تئوری رفتار برنامه ریزی شده..۱۵ | ||
| ۲-۱-۴-مدل پذیرش تکنولوژی..۱۶ | ||
| ۲-۱-۵-توسعه تحقیقات TAMدر طول زمان..۱۹ | ||
| ۲-۱-۵-۱- دوره معرفی مدل.۱۹ | ||
| ۲-۱-۵-۲- دوره اعتبارسنجی مدل .۲۰ | ||
| ۲-۱-۵-۳- دوره توسعه مدل.۲۱ | ||
| ۲-۱-۵-۴- دوره تکامل مدل.۲۲ | ||
| ۲-۱-۶- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران.۲۴ | ||
| ۲-۱-۶-۱- عواطف و احساسات..۲۴ | ||
| ۲-۱-۶-۲- هنجارهای اجتماعی۲۴ | ||
| ۲-۱-۶-۳- بروندادهای اجتماعی.۲۵ | ||
| ۲-۱-۷- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران..۲۵ | ||
| ۲-۲-مشتریگرایی.۲۶ | ||
| ۲-۳-فرایند پذیرش۲۷ | ||
| ۲-۴-تئوری انتشار نوآوری.۲۸ | ||
| ۲-۴-۱-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوریها و محصولات جدید.۲۹ | ||
| ۲-۵- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری.۳۰ | ||
| ۲-۵-۱- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه .۳۱ | ||
| ۲-۵-۲- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه۳۱ | ||
| ۲-۵-۳- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حسابهایشان.۳۲ | ||
| ۲-۵-۴- دوره چهارم: یکپارچهسازی سامانهها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی.۳۲ | ||
| ۲-۶-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک۳۳ | ||
| ۲-۶-۱-دستورالعمل FDIC34 | ||
| ۲-۷- مزایای بانکداری.۳۵ | ||
| ۲-۸- زیر ساختهای بانکداری ..۳۷ | ||
| ۲-۸-۱- زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی مناسب۳۷ | ||
| ۲-۸-۲-امنیت تبادل اطلاعات۳۷ | ||
| ۲-۸-۳-زیرساختها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات).۳۸ | ||
| ۲-۸-۴-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاههای اقتصادی۳۸ | ||
| ۲-۹-انواع کانالهای ارائه خدمات الکترونیکی.۳۹ | ||
| ۲-۹-۱- بانکداری خانگی..۴۰ | ||
| ۲-۹-۲- صفحات وب..۴۰ | ||
| ۲-۹-۳-بانکداری تلفنی۴۰ | ||
| ۲-۹-۴- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون.۴۱ | ||
| ۲-۹-۵- بانکداری از طریق تلفن همراه.۴۱ | ||
| ۲-۹-۶-دستگاههای خودپرداز اتوماتیک.۴۲ | ||
| ۲-۱۰-پیشینه تحقیق۴۲ | ||
| ۲-۱۰-۱سوابق داخل کشور۴۲ | ||
۲-۱۰-۲-سوابق تحقیقاتی خارج از کشور۴۷
|
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 