فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی کارایی آموزش حین کار (OJT) در ارتقای کیفیت عملکرد کارکنان با استفاده از مدل ACHIEVE
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی کارایی آموزش حین کار (OJT) در ارتقای کیفیت عملکرد کارکنان با استفاده از مدل ACHIEVE صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی فصل دوم پایاننامه درباره مبانی نظری و پیشینه بررسی کارایی آموزش حین کار (OJT) در ارتقای کیفیت عملکرد کارکنان با استفاده از مدل ACHIEVE کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت براساس مدل اچیو(achieve)
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۲ بخش اول: ادبیات نظری پژوهش- ۱۴
۲-۲-۱ مفهوم آموزش- ۱۴
۲-۲-۲ تعریف آموزش- ۱۵
۲-۲-۳ مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش- ۱۵
۲-۲-۳-۱ مدل های ساده و خطی- ۱۵
۲-۲-۳-۲ مدل (training and development lead body) T.D.L.B- 16
۲-۲-۳-۳ مدل رویکرد سیستمی به آموزش- ۱۷
۲-۲-۴ آموزش حین کار- ۱۸
۲-۲-۴-۱ تعاریف آموزش حین کار در ایران- ۱۸
۲-۲-۵ تفاوت آموزش حین کار و ضمن خدمت- ۲۲
۲-۲-۶ آموزش ضمن خدمت- ۲۲
۲-۲-۶-۱ مفهوم آموزش ضمن خدمت- ۲۲
۲-۲-۶-۲ تعاریف آموزش ضمن خدمت- ۲۳
۲-۲-۶-۳ تاریخچه آموزش ضمن خدمت- ۲۴
۲-۲-۶-۴ ماهیت آموزش ضمن خدمت- ۲۵
۲-۲-۶-۵ اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان- ۲۶
۲-۲-۶-۶ ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت- ۲۷
۲-۲-۶- ۷ ویژگی ها و اصول اساسی آموزش ضمن خدمت در سازمان- ۲۸
۲-۲-۶-۸ مزایای آموزش ضمن خدمت کارکنان- ۳۱
۲-۲-۶-۹ اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان- ۳۳
۲-۲-۷ عملکرد سازمانی- ۳۴
۲-۲-۷-۱ تعریف عملکرد و عملکرد سازمانی- ۳۴
۲-۲-۸ عوامل مؤثر بر عملکرد فردی- ۳۵
۲-۲-۹ معیارهای ارزشیابی عملکرد- ۳۵
۲-۲-۹ نظریه های ارزشیابی عملکرد- ۳۶
۲-۲-۹-۱ نظریه اول- ۳۶
۲-۲-۹-۲ نظریه دوم- ۳۷
۲-۳ بخش دوم: تجارب ایران و کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار- ۳۹
۲-۳-۱ تجارب ایران در برگزاری دوره های آموزش حین کار- ۳۹
۲-۳-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار در ایران- ۳۹
۲-۳-۱-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار غیر خاص (عام)- ۳۹
۲-۳-۱-۱-۲ دلایل برگزاری آموزش های حین کار خاص (تخصصی و موردی)- ۴۰
۲-۳-۱-۲ نتایج اولیه پیرامون چگونگی برگزاری آموزش حین کار (توسط وزارت صنایع و معادن)- ۴۱
۲-۳-۲ تجارب کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار- ۴۳
۲-۳-۲-۱آموزش حین کار در مالزی- ۴۳
۲-۳-۲-۲آموزش حین کار در سنگاپور- ۴۴
۲-۳-۲-۳ آموزش حین کار در هنگ کنگ- ۴۶
۲-۳-۲-۴آموزش حین کار در ژاپن- ۴۶
۲-۳-۳ انجمن آموزش شغلی (VTC)- 47
۲-۳-۴پیش بینی نیازهای آینده نیروی انسانی- ۴۷
۲-۳-۵ نقش دولت در آموزش های شغلی- ۴۸
۲-۳-۶ مدل اچیو- ۴۸
۲-۳-۶-۱ مراحل تدوین مدل اچیو- ۴۸
۲-۳-۷ مدل های بیانگر عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی- ۵۵
۲-۳-۷-۱ مدل هرسی و گلد اسمیت- ۵۵
۲-۳-۷-۲ مدل اینسورث و اسمیت- ۵۶
۲-۴ بخش سوم: معرفی شرکت پارس خودرو- ۵۶
۲-۴-۱تولیدات شرکت پارس خودرو از بدو تأسیس- ۵۷
۲-۴-۲ اهداف استراتژیک شرکت پارس خودرو- ۵۷
۲-۴-۳ تولیدات و تحولات شرکت در سالهای مختلف- ۵۸
۲-۴-۴ محصولات فعلی شرکت- ۶۰
۲-۴-۵ مشخصات سالن رنگ متمرکز- ۶۱
۲-۵ جمع بندی مبانی نظری- ۶۱
۲-۶ بخش چهارم: پژوهشها و بررسی های پیشین- ۶۲
۲-۶-۱ پیشینه پژوهش در ایران- ۶۲
۲-۶-۲ پیشینه پژوهش در خارج- ۶۷
۲-۶-۳ جمع بندی پیشینه پژوهش- ۷۵
..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 