فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایاننامه با موضوع آیندهنگاری تحولات رسانه دینی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ با مطالعه موردی رسانه منبر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایاننامه با موضوع آیندهنگاری تحولات رسانه دینی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ با مطالعه موردی رسانه منبر صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایاننامه با موضوع آیندهنگاری تحولات رسانه دینی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ با مطالعه موردی رسانه منبر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود نمونه پروپوزال موضوع: آیندهنگاری تحولات رسانه دینی در افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران؛
مطالعه موردی رسانه منبر
نمونه پروپوزال تکمیل شده و آماده رایگان مدیریت و روانشناسی و کامپیوتر و پزشکی و حسابداری و فرم نمونه پر شده پروپوزال دکتری و ارشد برای روش تحقیق رایگان. فرم خام پروپوزال علوم تربیتی و پروپوزال آماده و نمونه کشاورزی، حسابداری، پزشکی، عمران، فنی و مهندسی.
قسمت هایی از پروپوزال:
بیان مسأله
«تبلیغ» به مفهوم عام آن، عبارت است از: «روش یا روشهای بههمپیوسته (در قالب یک مجموعه) برای جهت دادن به نیروهای اجتماعی و فردی، از طریق نفوذ در شخصیت، افکار، عقاید و احساسات افراد، بهمنظور رسیدن به یک هدف مشخص که ممکن است سیاسی، نظامی، فرهنگی و باشد.»
در تعریف دیگر آوردهاند: «تبلیغ عبارت است از: انتقال فکر، به جهت تأثیرگذاری بر افکار و اعمال دیگران و نیل به مقاصد خاص، با استفاده از ابزار و شیوههای گوناگون در زمان و مکانی محدود.»
در این تعاریف، «تبلیغ» به معنای عام آن که در لغت عرب با واژههایی چون: «دعوت»، «اعلام»، «دِعایه» و در فرهنگ غربی با واژهی «Propagand » معادل است، شناسانده شده است؛ امّا «تبلیغ» در فرهنگ اسلامی از منظری خاص معرفی شده؛ ازجمله «هو اعلاء کلمه اللّه فی کل بکافه وسائل الاتصال المناسبه لکلّ عصر والّتی لا تناقض مقاصد الشریعه الاسلامیه؛ برافراشتن کلمهی توحید در هر زمان با هر وسیلهی ممکن و مناسب آن عصر که با مقاصد و اهداف شریعت اسلامی در تناقض و مخالفت نباشد.»
۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:
۳- پیشینه تحقیق:
۴- اهداف تحقیق:
..
۵- فرضیه های تحقیق:
..
۶- مدل تحقیق
..
۷- سوالات تحقیق:
..
۸- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
۱۰- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفکیک):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، کتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی، مدیریت، علوم تربیتی، حسابداری و حقوق و پروپوزال آماده دکتری حقوق، کامپیوتر و تربیت بدنی و پروپوزال تکمیل شده و پر شده مدیریت و حسابداری و روانشناسی. پرسشنامه آماده و مقاله بیس پایان نامه. انجام پروپوزال و پایان نامه دکتری و ارشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 