فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایان‌نامه با موضوع اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش خدمات پستی استان لرستان با استفاده از مدل TOPSIS


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایان‌نامه با موضوع اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش خدمات پستی استان لرستان با استفاده از مدل TOPSIS صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل نمونه پروپوزال فصل دوم پایان‌نامه با موضوع اولویت‌بندی اثر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش خدمات پستی استان لرستان با استفاده از مدل TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

دانلود نمونه پروپوزال موضوع: اولویت بندی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر میزان فروش خدمات پستی استان لرستان بر اساس TOPSISمدل 

نمونه پروپوزال تکمیل شده و آماده رایگان مدیریت و روانشناسی و کامپیوتر و پزشکی و حسابداری و فرم نمونه پر شده پروپوزال دکتری و ارشد برای روش تحقیق رایگان. فرم خام پروپوزال علوم تربیتی و پروپوزال آماده و نمونه کشاورزی، حسابداری، پزشکی، عمران، فنی و مهندسی.

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله

در دوران انقلاب و سازندگی فعالیتهای بیشماری درشبکه پستی کشورصورت گرفت.تغییرساختارپست و فعالیت آن به عنوان یک شرکت مستقل دولتی درسال ۱۳۶۷ را می توان به عنوان مهمترین رویداد این دوره برشمرد.حذف ساختار سنتی پست واجرای مکانیزاسیون واتوماسیون شبکه پستی ایجاد سرویسهای نوین ومتنوع نظیرپست پیشتاز، پست مستقیم، سلف سرویس پستی، تحویل هوشمندمرسولات به گیرندگان، پست تصویری، پست جواب قبول، پست یافته، صندوق شخصی، پست تلفنی ۱۹۳، پست اکسپرس، پست خرید، پست رستانت، خریداینترنتی، پست ویژه ،پیک ویژه ودهها خدمت دیگر را موجب گردید. رفته رفته پست با یافتن جایگاه واقعی خود به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی توانست همکاری سایرنهادهای دولتی راجلب نموده و ارایه خدمات دولتی را ازطریق پیشخوان خود سامان بخشد.باتوسعه روزافزون فناوریهای نوین ارتباطی، دفاترخدمات ارتباطی(ICT)در روستاهاو دورافتاده ترین نقاط کشورایجادشد و ارایه خدمات پستی ونیابتی سایر سازمانها به روستاییان روزبه روزگسترش یافت. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظورتوسعه هرچه بیشتر رقابت پذیری، پویایی درعرضه خدمات پستی و پاسخگویی مناسب به نیازهای متنوع و جدید مشتریان ، بسترمناسب جهت حضور و مشارکت فعال بخش غیردولتی را به موازات اپراتور دولتی ایجاد نموده و خصوصی سازی آن در دست انجام است(اداره پست تهران، ۱۳۹۲).

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

۳- پیشینه تحقیق:

۴- اهداف تحقیق:

..

۵- فرضیه ‏های تحقیق:

..

۶- مدل تحقیق

..

۷- سوالات تحقیق:

..

۸- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفکیک):

ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

..

ج – شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه‏ای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیش‏برداری و غیره) گردآوری داده‏ها :

..

د – جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

..

ز- ابزار تحقیق:

..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها:

..

منابع :

..

آسان داک: www.Asandoc.com

نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی، مدیریت، علوم تربیتی، حسابداری و حقوق و پروپوزال آماده دکتری حقوق، کامپیوتر و تربیت بدنی و پروپوزال تکمیل شده و پر شده مدیریت و حسابداری و روانشناسی. پرسشنامه آماده و مقاله بیس پایان نامه. انجام پروپوزال و پایان نامه دکتری و ارشد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.