فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدوی‌کیا ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدوی‌کیا ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدوی‌کیا ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری (میثم مهدوی کیا( ۱۳۹۲ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۶۹ سوال بوده و توسط مهدوی کیا و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

حوزه آزمون تعداد سؤالات
کیفیت خدمات ۱۰
تجربه ۱۱
ارتباطات ۶
اعتماد ۹
رضایتمندی ۱۰
خود انگاره ۱۲
تعلق ۱۰
توجهات خرید ۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.