فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدویکیا ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدویکیا ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اثر کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه برند بر میزان تعلق خاطر به نام تجاری و رفتار خرید مشتریان (میثم مهدویکیا ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری (میثم مهدوی کیا( ۱۳۹۲ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۶۹ سوال بوده و توسط مهدوی کیا و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
| حوزه آزمون | تعداد سؤالات |
| کیفیت خدمات | ۱۰ |
| تجربه | ۱۱ |
| ارتباطات | ۶ |
| اعتماد | ۹ |
| رضایتمندی | ۱۰ |
| خود انگاره | ۱۲ |
| تعلق | ۱۰ |
| توجهات خرید | ۵ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 