فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هوش اخلاقی مدیران در افزایش وفاداری مشتریان با تبیین جایگاه هوشمندی رقابتی (شیما جعفرزاده ۱۳۹۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هوش اخلاقی مدیران در افزایش وفاداری مشتریان با تبیین جایگاه هوشمندی رقابتی (شیما جعفرزاده ۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هوش اخلاقی مدیران در افزایش وفاداری مشتریان با تبیین جایگاه هوشمندی رقابتی (شیما جعفرزاده ۱۳۹۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (شیما جعفرزاده۱۳۹۴)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه پژوهش حاضر با استفاده از پرسشنامههای استانداردی که برای ارزیابی متغیرهای مورد بررسی تدوین شده، تهیه گردیده است.
ابعاد هوش اخلاقی شامل ۱۶ سوال عبارتند از درستکاری، مسئولیت پذیری، دلسوزی و بخشش. ابعاد وفاداری نیز شامل رفتاری و نگرشی تعریف شده اند.
| مولفه ها | شاخص | سوال |
| هوش اخلاقی | درستکاری | ۱ تا ۴ |
| مسئولیتپذیری | ۵ تا ۸ | |
| دلسوزی | ۹ تا ۱۲ | |
| بخشش | ۱۳ تا ۱۶ | |
| هوشمندی رقابتی | ۱۷ تا ۳۶ | |
| وفاداری | ۳۷تا۴۸ | |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 