فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل موفقیت بازاریابی با رویکرد قانون تبادل دانش ضمنی میان واحد فروش و بازاریابی در صنعت ساختمانسازی (دنیس آرنت و میشل ویتمن ۲۰۱۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل موفقیت بازاریابی با رویکرد قانون تبادل دانش ضمنی میان واحد فروش و بازاریابی در صنعت ساختمانسازی (دنیس آرنت و میشل ویتمن ۲۰۱۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل موفقیت بازاریابی با رویکرد قانون تبادل دانش ضمنی میان واحد فروش و بازاریابی در صنعت ساختمانسازی (دنیس آرنت و میشل ویتمن ۲۰۱۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بهبود موفقیت بازاریابی: قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی (دنیس آرنت و میشل ویتمن ( ۲۰۱۴ ))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه دنیس آرنت و میشل ویتمن ( ۲۰۱۴ ) مبانی این تحقیق بوده است.جدول زیر گویه های در نظر گرفته شده بر هر یک از متغیرها را در پرسشنامه برحسب شماره سوال نشان می دهد.
| متغیرها | سؤالات |
| دانش ضمنی | ۱ تا ۳ |
| نوآوری برنامه بازاریابی | ۴ تا ۶ |
| کارایی نسبی | ۷ تا ۹ |
| اثربخشی نسبی | ۱۰ تا ۱۲ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 