فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط میان هوش اجتماعی و عملکرد تجاری در تعامل مدیران و مشتریان (رسولی ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط میان هوش اجتماعی و عملکرد تجاری در تعامل مدیران و مشتریان (رسولی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط میان هوش اجتماعی و عملکرد تجاری در تعامل مدیران و مشتریان (رسولی ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری(رسولی ۱۳۹۲  )پرسشنامه مدیران و مشتریان

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

با استفاده از پرسشنامه استاندارد بومی سازی شده که توسط محقق )رسولی ۱۳۹۲  ( مورد استفاده و تأیید قرار گرفته جهت سنجش متغیرها به صورت میدانی انجام گردید.

در این پژوهش با توجه به اهداف تحقیق و اطلاعات مورد نیاز برای آزمون فرضیات پژوهش از دو پرسشنامه به شرح زیر استفاده شد:

پرسشنامه اول مربوط به مدیران شعب جهت اندازه‌گیری متغیرهای عملکرد تجاری و ابعاد آن که دارای دو بخش به شرح ذیل می‌باشد:

۱: سئوال‌های جمعیت شناختی­کارکنان شامل: جنسیت، وضعیت تأهل، سن، میزان تحصیلات، عنوان شغلی، و سابقه‌کار.

۲: سئوال‌های مربوط به سنجش ابعاد هوش اجتماعی و عملکرد تجاری می‌باشد.

پرسشنامه دوم مربوط به مشتریان بانک و دارای دو بخش به شرح ذیل می‌باشد:

-۱  سوال‌های جمعیت شناختی مشتریان شعب شامل: جنسیت، وضعیت تأهل، سن، میزان تحصیلات، عنوان شغلی، و سابقه‌کار.

-۲ سوال‌های مربوط به سنجش ابعاد هوش اجتماعی و عملکرد تجاری می‌باشد.

جدول ۳-۱ – ترکیب سوالات پرسشنامه مدیران و مشتریان

متغیر پرسشنامه‌مدیران پرسشنامه‌مشتریان
عملکرد رفتاری ۵ ۹
عملکرد در نقش ۳ ۳
عملکرد فرانقش ۳ ۴
عملکرد مبتنی بر نتیجه ۳ ۱
عملکرد کلی ۱۴ ۱۷
مهارت‌های اجتماعی ۷ ۰
پردازش اطلاعات اجتماعی ۹ ۰
هوشیاری اجتماعی ۹ ۰
مطلوبیت اجتماعی ۴ ۰
هوش اجتماعی کلی ۴۳ ۰

در طراحی پرسشنامه از طیف ۵ گزینه‌ای لیکرت که یکی از مقیاس‌‌‌های اندازه‌‌‌گیری به شمار می‌‌‌رود، جهت اندازه‌‌‌گیری متغیرهای تحقیق استفاده شده است.

جدول ۳-۳- شکل کلی و امتیازبندی طیف ۵ موردی لیکرت

پاسخ کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم
امتیاز ۵ ۴ ۳ ۲ ۱

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.