فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی شکافهای کیفیت خدمات در زنجیره تأمین از دیدگاه تأمینکنندگان (لیلا شیخپناهی ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی شکافهای کیفیت خدمات در زنجیره تأمین از دیدگاه تأمینکنندگان (لیلا شیخپناهی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی شکافهای کیفیت خدمات در زنجیره تأمین از دیدگاه تأمینکنندگان (لیلا شیخپناهی ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شکافهای کیفیت خدمات تأمینکنندگان(لیلاشیخ پناهی۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
اندازهگیری شکاف کیفیت خدمات تأمینکننده
این پرسشنامه براساس طیف پنجگانه لیکرت طراحی شده است و تمامی شکافها کیفیت خدمات تأمینکننده براساس متغیرهای نهایی شده مورد بررسی قرار گرفته است. پرسشنامه شامل دو بخش است که بخش اول به بررسی خدماتی که شرکت میبایست به تأمینکننده ارائه دهد، پرداخته است و در این بخش، ۲ سؤال (۱- مشخص کنید در هر یک از متغیرهای زیر چه انتظاراتی از تولیدکننده دارید؟ ۲- شما به عنوان تأمینکننده، موفقیت شرکت را در ارائه خدمات تا چه میزان میبینید؟) مطرح شده است که در هر سؤال،۹ متغیر مورد بررسی قرار گرفته است ودر بخش دوم به بررسی خدماتی که تأمینکننده میبایست به شرکت ارائه دهد، پرداخته است که در این بخش، ۴ سؤال مطرح شده است که استنباط مدیران تأمینکننده از انتظارات شرکت ، تدوین برنامه، عملکرد واقعی و وعدههای تأمینکننده به شرکت ، بر اساس طیف لیکرت پنج گزینهای از خیلی زیاد تا خیلی کم، پاسخ داده شده است در هر سؤال، ۱۳ متغیر مورد بررسی قرار گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 