فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامه‌های تلویزیونی با گرایش‌های زیست‌محیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیل‌پور و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامه‌های تلویزیونی با گرایش‌های زیست‌محیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیل‌پور و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامه‌های تلویزیونی با گرایش‌های زیست‌محیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیل‌پور و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست (وحید اسماعیل پور و همکاران ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته : علوم ارتباطات اجتماعی

این پرسشنامه دارای ۴۵ سوال بوده و توسط اسماعیل پور و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

جدول ۳-۳ : متغیرهای پژوهش و شاخص های آن در پرسشنامه

 

متغیرهای تحقیق

 

پرسش های شناسایی شاخص ها

 

 

زمینه ای

 

متغیرهای جمعیت شناختی

جنسیت- سن- وضعیت تأهل – تحصیلات – شغل

 

 

 

 

مستقل

 

 

 

 

مصرف رسانه ای

 

میزان

مصرف تلویزیون

 

کم مصرف-  پر مصرف –  هرگز استفاده نمی کند

 

محتوای

مصرف تلویزیون

جشنواره – فیلم و سریال زیست محیطی –  اخبار– جُنگ تلویزیونی- مستند- هنری- میان برنامه-  گفتگوی تلویزیونی-  میزگرد – مناظره- مصاحبه- انیمیشن و تبلیغات– پیامک های زیست محیطی.

 

 

 

 

 

وابسته

 

محیط زیست

 

 

طبیعی

طبیعت بی جان

(آب- خاک-هوا)

طبیعت جاندار

(گیاهان – جانوران)

 

 

اجتماعی

خانواده

جداسازی زباله- کنترل مصرف انرژی و

همسایه

رها نکردن زباله در معابرو

همکار

آلوده نساختن محیط کار مانند دود سیگار و

 

 

مصنوعی

آلودگی شهری

مانند: کارخانجات-فرودگاه – مترو و

آلودگی هوا، آب و خاک

مانند:

زباله صنعتی و دود کارخانجات- سموم کشاورزی- خودروفرسوده و

جدول ۳-۴ :  گویه ها و مؤلفه های  پرسشنامه 

متغیرها

 

مؤلفه های مورد بررسی

 

گویه های مرتبط با هر مؤلفه
زمینه ای

 

متغیرهای جمعیت شناختی ۱ و ۲و ۳و ۴و ۵
 

 

مصرف رسانه ای

 

میزان مصرف

 

۶ و ۷ و ۲۷ و ۲۸ و ۳۰ و ۳۱ و ۳۴ و ۳۸ و
محتوای مصرف

 

۸ و۱۷  و۱۸و ۱۹و ۲۶و ۲۹ و ۳۲ و ۳۳ و ۳۶ و ۳۷ و ۳۹ و ۴۱ و ۴۳ و ۴۴

 

 

 

محیط زیست

طبیعی

 

۲۰ و ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ و ۴۵
اجتماعی

 

۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۵و ۱۶ و ۲۴ و ۲۵ و ۳۵
مصنوعی

 

۱۴ و ۴۰ و ۴۲

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.