فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامههای تلویزیونی با گرایشهای زیستمحیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیلپور و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامههای تلویزیونی با گرایشهای زیستمحیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیلپور و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ارتباط استفاده از برنامههای تلویزیونی با گرایشهای زیستمحیطی و حفاظت از محیط زیست (وحید اسماعیلپور و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست (وحید اسماعیل پور و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته : علوم ارتباطات اجتماعی
این پرسشنامه دارای ۴۵ سوال بوده و توسط اسماعیل پور و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
جدول ۳-۳ : متغیرهای پژوهش و شاخص های آن در پرسشنامه
|
متغیرهای تحقیق |
پرسش های شناسایی شاخص ها
|
||||
|
زمینه ای
|
متغیرهای جمعیت شناختی |
جنسیت- سن- وضعیت تأهل – تحصیلات – شغل |
|||
|
مستقل
|
مصرف رسانه ای |
میزان مصرف تلویزیون
|
کم مصرف- پر مصرف – هرگز استفاده نمی کند |
||
|
محتوای مصرف تلویزیون |
جشنواره – فیلم و سریال زیست محیطی – اخبار– جُنگ تلویزیونی- مستند- هنری- میان برنامه- گفتگوی تلویزیونی- میزگرد – مناظره- مصاحبه- انیمیشن و تبلیغات– پیامک های زیست محیطی.
|
||||
|
وابسته |
محیط زیست
|
طبیعی |
طبیعت بی جان
(آب- خاک-هوا) |
طبیعت جاندار
(گیاهان – جانوران) |
|
|
اجتماعی |
خانواده
جداسازی زباله- کنترل مصرف انرژی و |
همسایه
رها نکردن زباله در معابرو |
همکار
آلوده نساختن محیط کار مانند دود سیگار و |
||
|
مصنوعی |
آلودگی شهری
مانند: کارخانجات-فرودگاه – مترو و |
||||
| آلودگی هوا، آب و خاک
مانند: زباله صنعتی و دود کارخانجات- سموم کشاورزی- خودروفرسوده و |
|||||
جدول ۳-۴ : گویه ها و مؤلفه های پرسشنامه
| متغیرها
|
مؤلفه های مورد بررسی
|
گویه های مرتبط با هر مؤلفه |
| زمینه ای
|
متغیرهای جمعیت شناختی | ۱ و ۲و ۳و ۴و ۵ |
|
مصرف رسانه ای
|
میزان مصرف
|
۶ و ۷ و ۲۷ و ۲۸ و ۳۰ و ۳۱ و ۳۴ و ۳۸ و |
| محتوای مصرف
|
۸ و۱۷ و۱۸و ۱۹و ۲۶و ۲۹ و ۳۲ و ۳۳ و ۳۶ و ۳۷ و ۳۹ و ۴۱ و ۴۳ و ۴۴
|
|
|
محیط زیست |
طبیعی
|
۲۰ و ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ و ۴۵ |
| اجتماعی
|
۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۵و ۱۶ و ۲۴ و ۲۵ و ۳۵ | |
| مصنوعی
|
۱۴ و ۴۰ و ۴۲ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 