فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی میزان اثربخشی رسانههای تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در محیط سازمانی (صابر جعفری ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی میزان اثربخشی رسانههای تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در محیط سازمانی (صابر جعفری ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی میزان اثربخشی رسانههای تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در محیط سازمانی (صابر جعفری ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری( ۱۳۹۳ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال بوده و توسط جعفری و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
| متغیر مستقل | رسانه های تبلیغاتی |
|
متغیرهای وابسته |
آگاهی |
| علاقه به محصول | |
| ایجاد تمایل به خرید | |
| اقدام به خرید | |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 