فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیت‌های رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و داده‌های شبنم لطیفی (۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیت‌های رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و داده‌های شبنم لطیفی (۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیت‌های رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و داده‌های شبنم لطیفی (۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتاری مشتری پس از قصور از خدمت( شبنم لطیفی  ۱۳۹۲)  بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ ۲۰۱۲

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه این تحقیق شامل ۳۷ سوال میباشد که سوالات در بخش اول سوالات اطلاعات اصلی جهت اثبات فرضیه ها مطرح شده اند و در بخش دوم سوالات جمعیت شناختی مطرح شده اند  . پرسشنامه این پژوهش بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ ۲۰۱۲ طراحی گردیده و تمامی سوالات آن مبتنی بر ادبیات تحقیق و مرتبط با فرضیه های مطرح شده میباشد. که ارتباط این عوامل در جدول شماره ۳-۱ نشان داده شده است.

جدول شماره ۳-۱ : دسته بندی سوالات پرسشنامه

متغیرها شاخص ها شماره سوالات

کیفیت رابطه برند

عشق / علاقه

ارتباط باخود

وابستگی

صمیمت

کیفیت همکاری

تعهد شخصی

۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴

۵ ، ۶ ، ۷

۸ ، ۹ ، ۱۰

۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ ، ۱۵

۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ ، ۱۹

۲۰ ، ۲۱ ، ۲۲ ، ۲۳

اسناد

اسنادهای پایداری

اسنادهای کنترل پذیری

۲۴ ، ۲۵ ، ۲۶

۲۷ ، ۲۸ ، ۲۹

نیات رفتاری

پاسخ عاطفی منفی

قصد خرید مجدد/ تبلیغات دهان به دهان

۳۰ ، ۳۱ ، ۳۲

۳۳ ، ۳۴ ، ۳۵ ، ۳۶ ، ۳۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.