فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیتهای رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و دادههای شبنم لطیفی (۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیتهای رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و دادههای شبنم لطیفی (۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت رابطه برند و تأثیر آن بر نیتهای رفتاری مشتری پس از قصور خدمات بر اساس مدل ژی و هیونگ (۲۰۱۲) و دادههای شبنم لطیفی (۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتاری مشتری پس از قصور از خدمت( شبنم لطیفی ۱۳۹۲) بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ ۲۰۱۲
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه این تحقیق شامل ۳۷ سوال میباشد که سوالات در بخش اول سوالات اطلاعات اصلی جهت اثبات فرضیه ها مطرح شده اند و در بخش دوم سوالات جمعیت شناختی مطرح شده اند . پرسشنامه این پژوهش بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ ۲۰۱۲ طراحی گردیده و تمامی سوالات آن مبتنی بر ادبیات تحقیق و مرتبط با فرضیه های مطرح شده میباشد. که ارتباط این عوامل در جدول شماره ۳-۱ نشان داده شده است.
جدول شماره ۳-۱ : دسته بندی سوالات پرسشنامه
| متغیرها | شاخص ها | شماره سوالات |
|
کیفیت رابطه برند |
عشق / علاقه
ارتباط باخود وابستگی صمیمت کیفیت همکاری تعهد شخصی |
۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴
۵ ، ۶ ، ۷ ۸ ، ۹ ، ۱۰ ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ ، ۱۵ ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ ، ۱۹ ۲۰ ، ۲۱ ، ۲۲ ، ۲۳ |
|
اسناد |
اسنادهای پایداری اسنادهای کنترل پذیری |
۲۴ ، ۲۵ ، ۲۶ ۲۷ ، ۲۸ ، ۲۹ |
|
نیات رفتاری |
پاسخ عاطفی منفی قصد خرید مجدد/ تبلیغات دهان به دهان |
۳۰ ، ۳۱ ، ۳۲ ۳۳ ، ۳۴ ، ۳۵ ، ۳۶ ، ۳۷ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 