فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهان‌به‌دهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه های این پژوهش شامل ۲۸ سوال با مقیاس‌های اسمی و ترتیبی است . جدول ۳-۱ تعداد سوالات و مقیاس های پرسشنامه را نشان می دهد:

جدول ۳-۱ متغیرها،عوامل وارزش عوامل در پرسشنامه

متغیر نوع متغیر تعداد سوالات شماره سوالات ارزش معیارها مقیاس
سوالات جمعیت شناختی جمعیت شناختی ۷ ۱-۷ گزینه بندی اسمی و ترتیبی
تنوع طلبی کلیدی- مستقل ۷ ۸-۱۴ لیکرت ترتیبی
تصویر برند کلیدی- مستقل ۳ ۱۵-۱۷ لیکرت ترتیبی
انعکاس خود اجتماعی توسط برند کلیدی- مستقل ۳ ۱۸-۲۰ لیکرت ترتیبی
تبلیغات دهان به دهان کلیدی- مستقل ۳ ۲۱-۲۳ لیکرت ترتیبی
محبوبیت برند کلیدی- مستقل ۵ ۲۴-۲۸ لیکرت ترتیبی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.