فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهانبهدهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهانبهدهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش عوامل محبوبیت برند در افزایش وفاداری مشتری و گسترش تبلیغات دهانبهدهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان (وحیده ارقشی ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه های این پژوهش شامل ۲۸ سوال با مقیاسهای اسمی و ترتیبی است . جدول ۳-۱ تعداد سوالات و مقیاس های پرسشنامه را نشان می دهد:
جدول ۳-۱ متغیرها،عوامل وارزش عوامل در پرسشنامه
| متغیر | نوع متغیر | تعداد سوالات | شماره سوالات | ارزش معیارها | مقیاس |
| سوالات جمعیت شناختی | جمعیت شناختی | ۷ | ۱-۷ | گزینه بندی | اسمی و ترتیبی |
| تنوع طلبی | کلیدی- مستقل | ۷ | ۸-۱۴ | لیکرت | ترتیبی |
| تصویر برند | کلیدی- مستقل | ۳ | ۱۵-۱۷ | لیکرت | ترتیبی |
| انعکاس خود اجتماعی توسط برند | کلیدی- مستقل | ۳ | ۱۸-۲۰ | لیکرت | ترتیبی |
| تبلیغات دهان به دهان | کلیدی- مستقل | ۳ | ۲۱-۲۳ | لیکرت | ترتیبی |
| محبوبیت برند | کلیدی- مستقل | ۵ | ۲۴-۲۸ | لیکرت | ترتیبی |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 