فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تعیین اولویت عناصر آمیخته بازاریابی در فرآیند فروش محصولات و خدمات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تعیین اولویت عناصر آمیخته بازاریابی در فرآیند فروش محصولات و خدمات صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تعیین اولویت عناصر آمیخته بازاریابی در فرآیند فروش محصولات و خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تعیین الویت عناصر آمیزه بازاریابی در فروش محصولات

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پس از مشخص نمودن عناصر آمیخته بازاریابی، پرسشنامه ای در قالب سوالات مقایسه ای برای نمایندگی های شرکت و مشتریان (مصرف کنندگان)  طراحی گردید.

با استفاده از جدول راهنما که در ادامه آمده است نمایندگی ها و مشتریان  باید میزان اهمیت این معیار ها را نسبت به یکدیگر مشخص کنند.در این پرسشنامه پاسخگو ابتدا گزینه خود را انتخاب کرده و سپس بر اساس آن الویت گزینه انتخابی خود را نسبت به دیگری تعیین خواهد کرد.

نمونه پرسشنامه ارائه شده به پاسخگویان در ذیل آورده شده است که در این مثال پرسش شونده گزینه ای که ارجحیت بالاتری را دارد انتخاب نموده و میزان اهمیت آن را نیز درج می کند. لذا احتمال بروز خطا به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از سهولت بالایی در فهم و پر کردن آن برخوردار است. جدول راهنما جهت تعیین میزان اهمیت هر کدام از گزینه ها بر اساس “طیف لیکرت” تهیه شده که برای افزایش در دقت پاسخگویان با استفاده از الگوی ارائه شده در نرم افزار، ترجیحات مابین گزینه ها نیز ارائه شده است.

جدول راهنمای میزان اهمیت:

اهمیت یکسان یکسان تا نسبتا مهمتر نسبتا مهمتر نسبتا مهمتر تا اهمیت زیاد اهمیت زیاد اهمیت زیاد تا بسیار زیاد اهمیت بسیار زیاد اهمیت بسیار زیاد تا کاملا مهمتر کاملا مهمتر
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹

نمونه سوالات:

به نظر شما در انتخاب محصولات چوبی شرکت پویا کدام گزینه مهمتر است و میزان اهمیت آن چقدر است؟

میزان اهمیت

کیفیتمحصولات                                                                    شکل ظاهری محصول

۷ برابر

جدول۳-۳)) دسته بندی سوالات پرسشنامه بر اساس مقایسه عناصر

عناصر شماره سوالات
محصول ۱- ۲ – ۸
قیمت ۳-۴- ۹
مکان ۵ – ۱۰
ترفیع ۶ – ۷ – ۱۱
۴ عنصر آمیخته ۱۲

آزمون مورد استفاده در این تحقیق با توجه به تناسبی که بین مدل AHP و نیازهای پژوهش وجود دارد از این مدل جهت رتبه بندی استفاده شده است. که پس از جمع آوری داده های مورد نیاز جهت بدست آوردن درجه اهمیت هریک از دسته عوامل،  نرم افزار Expert Choice  مورد استفاده قرار گرفت.

اساس AHP ماتریس مقایسات زوجی است که مدیران به صورت زوجی معیارها را با هم مقایسه و قضاوت خود را در ارتباط با میزان ارجحیت یکی بر دیگری با در اختیار داشتن اعداد ۱ تا ۹ ابراز می‌دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.