فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در فرآیند تصمیمگیری خرید مشتریان (شیما سلطانی ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در فرآیند تصمیمگیری خرید مشتریان (شیما سلطانی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در فرآیند تصمیمگیری خرید مشتریان (شیما سلطانی ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان (شیما سلطانی( ۱۳۹۲ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
سؤالات تخصصی که به فرضیههای تحقیق اختصاص دارد، شامل ۳۸ سؤال است. در طراحی این قسمت سعی شده است که سئوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابلفهم باشند. ۱۸ سؤال در خصوص عناصر مسئولیت اجتماعی است که شامل مسئولیت تجاری (۶ سؤال)، مسئولیت اخلاقی (۶ سؤال) و مسئولیت در جامعه (۶ سؤال) میباشد. همچنین ۸ سؤال در خصوص ترفیع که شامل تبلیغات (کیفیت ادراکی، ۴ سؤال) و تبلیغات (کمیت ادراکی، ۴ سؤال) میباشد. همچنین این پرسشنامه شامل ۱۲ سؤال برای سنجش تصمیمگیری به قصد خرید میباشد که شامل ۳ سؤال برای سنجش اعتماد، شامل ۳ سؤال برای سنجش رضایت، شامل ۳ سؤال برای سنجش وفاداری و در نهایت شامل ۳ سؤال برای سنجش قصد خرید است. برای طراحی این سؤالات از طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده گردیده است.
جدول ۳-۳ نحوه توزیع سؤالات پرسشنامه
| متغیرهای مورد بررسی | تعداد سؤالات | سؤالات | استخراجشده از مقاله | |
| مسئولیت اجتماعی | مسئولیت تجاری | ۶ | ۶ – ۱ | (Singh et al, 2008) |
| مسئولیت اخلاقی | ۶ | ۱۲ – ۷ | (Singh et al, 2008) | |
| مسئولیت در جامعه | ۶ | ۱۸ – ۱۳ | (Singh et al, 2008) | |
| ترفیع | تبلیغات (کیفیت ادراکی) | ۴ | ۲۲- ۱۹ | (Hughes, 2013) |
| تبلیغات (کمیت ادراکی) | ۴ | ۲۶ – ۲۳ | (Hughes, 2013) | |
|
تصمیمگیری خرید |
اعتماد | ۳ | ۲۹ – ۲۷ | (De Cannière et al, 2009) |
| رضایت | ۳ | ۳۲- ۳۰ | (De Cannière et al, 2009) | |
| وفاداری | ۳ | ۳۵ – ۳۳ | (De Cannière et al, 2009) | |
| قصد خرید | ۳ | ۳۸ – ۳۶ | (Kim et al, 2007) | |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 