فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر شخصیت خردهفروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراکشده بر وفاداری مشتریان (داس ۲۰۱۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر شخصیت خردهفروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراکشده بر وفاداری مشتریان (داس ۲۰۱۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر شخصیت خردهفروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراکشده بر وفاداری مشتریان (داس ۲۰۱۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (داس (۲۰۱۳))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
از پرسشنامه داس (۲۰۱۳) استفاده شد. توزیع سوالات پرسشنامه و طیف پاسخگویی در جدول ۳-۱ نشان داده شده است.
جدول ۳-۱) توزیع سوالات پرسشنامه
| متغیر | سوالات | طیف پاسخگویی | |
| وفاداری | ۱ الی ۳ | از ۱) کاملا مخالفم الی ۵) کاملا موافقم | |
| کیفیت ادراک شده | ۴ الی ۷ | از ۱) کاملا مخالفم الی ۵) کاملا موافقم | |
| تمایل به خرید | ۸ و ۹ | از ۱) کاملا مخالفم الی ۵) کاملا موافقم | |
| شخصیت خرده فروش | کمال | ۱۰ الی ۱۷ | از ۱) کاملا نامشخص الی
۵) کاملا مشخص |
| یکدلی | ۱۸ الی ۲۰ | ||
| قابلیت اطمینان | ۲۱ الی ۲۵ | ||
| اعتبار | ۲۶ الی ۲۸ | ||
| طراوت | ۲۹ الی ۳۳ | ||
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 