فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش روابط عمومی در گسترش و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک (سمانه مومنی و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش روابط عمومی در گسترش و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک (سمانه مومنی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش روابط عمومی در گسترش و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک (سمانه مومنی و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه نقش روابط عمومی در توسعه بانکداری الکترونیک (سمانه مومنی و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته علوم ارتباطات اجتماعی
این پرسشنامه دارای ۴۹ سوال بوده و توسط مومنی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. متغیرها:
۱- نقش روابط عمومی ها در توسعه بانکداری الکترونیک
۲-شناخت وضعیت موجود روابط عمومی الکترونیک
۳-شناخت تکنولوژیهای جدید ارتباطی-اطلاعاتی در واحدهای روابط عمومی
۴-شناخت نقش درون سازمانی روابط عمومی ها
۵-شناخت نقش برون سازمانی روابط عمومی ها
۶-شناخت نقش اطلاع رسانی روابط عمومی:
۷-شناخت نقش تبلیغاتی روابط عمومی:
۸-شناخت نقش حمایتی روابط عمومی:
۹-شناخت نقش رضایت بخشی روابط عمومی:
۱۰-شناخت گونه شناسی خدمات بانکداری الکترونیک و اهمیت آن در بانکها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 