فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات بازرگانی در شکل‌دهی و مدیریت نگرش‌های مرتبط با بدن (یعقوب مرادیان ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات بازرگانی در شکل‌دهی و مدیریت نگرش‌های مرتبط با بدن (یعقوب مرادیان ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی نقش تبلیغات بازرگانی در شکل‌دهی و مدیریت نگرش‌های مرتبط با بدن (یعقوب مرادیان ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه نقش تبلیغات بازرگانی در مدیریت بدن (یعقوب مرادیان  ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته   علوم  ارتباطات

این پرسشنامه دارای ۱۲۸ سوال بوده و توسط مرادیان و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

شاخص تعداد گویه
تصور از بدن ۸
تبلیغات رسانه ای ۱۴
تبلیغات محیطی ۶
تبلغات چهره به چهره ۳
نگرش به تبلیغات بازرگانی ۱۱
کنترل وزن ۶
جراحی زیبایی ۱۱
سلامت رفتاری ۱۲
آرایش و بهداشت ۹
پوشش ظاهری ۶

تبلیغات بازرگانی

اشکال تبلیغات بازرگانی را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

الف- تبلیغات رسانه‌ای

ب- تبلیغات محیطی

ج- تبیلغات چهره به چهره

پاسخها به طور بسته در مقابل آنها قرار گرفت . این پاسخها بدین شرحند :

  • استفاده نمیکنم – استفاده می‌کنم   – خیلی کم  -کم   – متوسط   – زیاد   – خیلی زیاد

در این تحقیق تبلیغات رسانه ای در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۱۴ تا ۷۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۱ تا ۱۴ مربوط به بعد تبلیغات رسانه ای است

در این تحقیق تبلیغات محیطی در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۶ تا ۳۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۱۵ تا ۲۰ مربوط به بعد تبلیغات محیطی است

در این تحقیق تبلیغات چهره به چهره در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۳ تا ۱۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۲۱ تا ۲۳ مربوط به بعد تبلیغات چهره به چهره است

  مدیریت بدن

ما در این پژوهش مدیریت بدن را به دو بخش ۱- تمایل به مدیریت بدن ۲- مدیریت بدن رفتاری تقسیم کرده ایم

در تحقیق حاضر برای شاخص سازی مدیریت بدن از شاخص های، جراحی زیبایی، کنترل وزن،  رفتارهای بهداشتی و آرایشی،  رفتار های سلامت محور و رفتار های پوششی استفاده شده است.

همچنین برای عملیاتی سازی این شاخص ها از گویه های زیر استفاده شده است :

  • شاخص : کنترل وزن

در این تحقیق کتزل وزن در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۶ تا ۳۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است.

در این تحقیق کنترل وزن در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۵ تا ۲۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۳۵ تا ۳۹ مربوط به بعد کنترل وزن است

  • شاخص : جراحی زیبایی

در این تحقیق جراحی زیبایی در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۱۱ تا ۵۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است در پرسشنامه از سول ۴۵ تا ۵۵ مربوط به بعد جراحی زیبایی است

  • شاخص : رفتار های سلامت محور

در این تحقیق سلامت رفتاری در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۱۲ تا ۶۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۶۷ تا ۷۸ مربوط به بعد سلامت رفتاری است

  • شاخص : رفتار های بهداشتی و آرایشی

در این تحقیق رفتارهای بهداشتی و آرایشی در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۹ تا ۴۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۹۱ تا ۹۹ مربوط به بعد رفتارهای بهداشتی و آرایشی است

  • شاخص : رفتار های پوششی

این گویه ها در قالب طیف پنج قسمتی لیکرت پرسیده می شود و از پاسخگویان پرسیده می شود که هر یک از اعمال و کردارهای مذکور را چقدر انجام می دهند :

– خیلی کم         -کم           – متوسط          – زیاد          – خیلی زیاد

در این تحقیق پوشش ظاهری در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۶ تا ۳۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۱۰۹ تا ۱۱۴ مربوط به بعد پوشش ظاهری است

تمایل نسبت به مدیریت بدن

این گویه ها در قالب طیف پنج قسمتی لیکرت پرسیده می شود و از پاسخگویان پرسیده می شود که چقدر تمایل دارید کار‌های زیر (مدیریت بدن) را انجام دهید:

– خیلی کم         -کم           – متوسط          – زیاد          – خیلی زیاد

در این تحقیق  تمایل به مدیریت بدن در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۴۳ تا ۲۱۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است

نگرش نسبت به تبلیغات بازرگانی

در این تحقیق نگرش به  تبلیغات در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۱۱ تا ۵۵ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است. در پرسشنامه از سول ۲۴ تا ۳۴ مربوط به بعد کنترل وزن است

تصور از بدن

در این تحقیق تصور از بدن در قالب طیف لیکرت و با نمرات ۸ تا ۴۰ به وسیله گویه های مذکور اندازه گیری شده است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.