فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد( بشری فقیه نصیری۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنام طراحی شده برای این پژوهش از دو قسمت تشکیل شده است:
قسمت اول، شامل اطلاعات فرد پاسخدهنده از قبیل جنسیت، وضعیت تأهل، سن است.
قسمت دوم، به سنجش متغیرهای تحقیق که به ترتیب سؤالات پرسشنامه، شامل هویت برند، تصویر برند، ارزش درکشده و قصد خرید است، میپردازد که از طیف ۵ نقطهای لیکرت برای امتیازدهی پاسخها استفاده شده است. در جدول شماره (۳-۱) ضمن اشاره به متغیرهای ساز مدل تحقیق، شمار سؤالاتی که برای سنجش هرکدام از متغیرها استفاده شده، آورده شده است.
| جدول شماره ۳–۲: دستهبندی سوالات | ||||
| ردیف | متغیرهای تحقیق | ابعاد | شماره گویهها | منابع |
|
۱ |
هویت برند
|
نام برند | ۱ الی ۸ | کلر (۱۳۸۹) |
| لوگو و نماد | ۹ الی ۱۶ | |||
| کاراکتر | ۱۷ الی ۲۴ | |||
| شعار و طنین | ۲۵ الی۳۲ | |||
| بستهبندی | ۳۳ الی۴۰ | |||
| ۲ | تصویر برند | ۴۱ الی ۴۳ | مونتانر و پینا(۲۰۰۸) | |
| ۳ | ارزشدرک شده | ۴۴ الی ۴۶ | یانگ و پترسون (۲۰۰۴) | |
| ۴ | قصد خرید | ۴۷ الی ۴۹ | مرادی و زارعی(۲۰۱۱)
جلیلوند و همکاران(۲۰۱۱) |
|
| ۵ | تعداد کل سوالات | ۴۹ | ||
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 