فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و تقلیدی (بشری فقیه نصیری ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد( بشری فقیه نصیری۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنام طراحی شده برای این پژوهش از دو قسمت تشکیل شده است:

قسمت اول، شامل اطلاعات فرد پاسخ­دهنده از قبیل جنسیت، وضعیت تأهل، سن است.

قسمت دوم، به سنجش متغیرهای تحقیق که به ترتیب سؤالات پرسشنامه، شامل هویت برند، تصویر برند، ارزش درک­شده و قصد خرید است، می­پردازد که از طیف ۵ نقطه­ای لیکرت برای امتیازدهی پاسخ­ها استفاده شده است. در جدول شماره (۳-۱) ضمن اشاره به متغیرهای ساز مدل تحقیق، شمار سؤالاتی که برای سنجش هرکدام از متغیرها استفاده شده، آورده شده است.

جدول شماره ۳–۲: دسته­بندی سوالات
ردیف متغیرهای تحقیق ابعاد شماره گویه­ها منابع
 

 

۱

 

هویت برند

 

 

نام برند ۱ الی ۸ کلر (۱۳۸۹)
لوگو و نماد ۹ الی ۱۶
کاراکتر ۱۷ الی ۲۴
شعار و طنین ۲۵ الی۳۲
بسته­بندی ۳۳ الی۴۰
۲ تصویر برند ۴۱ الی ۴۳ مونتانر و پینا(۲۰۰۸)
۳ ارزش­درک شده ۴۴ الی ۴۶ یانگ و پترسون (۲۰۰۴)
۴ قصد خرید ۴۷ الی ۴۹ مرادی و زارعی(۲۰۱۱)

جلیل­وند و همکاران(۲۰۱۱)

۵ تعداد کل سوالات ۴۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.