فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکل‌گیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهره‌گیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکل‌گیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهره‌گیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکل‌گیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهره‌گیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه مقایسه عوامل موثر بر ایجاد تقاضای بازار از دیدگاه علاقمندان به لیگ با روش AHP ( حسین شریفی و همکاران۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه استفاده شده پرسشنامه استاندارد کوین کی بیون و همکاران می­باشد. در این پژوهش محقق  برای بررسی همبستگی و همچنین مقایسه عوامل در دو گروه پرسشنامه را به صورت مقیاس پنج ارزشی لیکرت طراحی کردیم سوالات این پرسشنامه در دو بخش قرار دارند سئوالات مربوط به موارد جمعیت شناختی۵سوال ابتدایی پرسشنامه (۱ تا ۵ ) را شامل می­شود این سوالات مواردی مانند (سن- تحصیلات – وضعیت اشتغال – وضعیت تاهل و درآمد ماهانه) در برمی گیرد. سئوالات مربوط به متغییر­ها، شامل ۱۷سؤال بود که از سئوال ۶ تا سئوال ۲۲ پرسشنامه را شامل می­شد. این پرسشنامه دارای ۵ بعد اصلی شامل الف: تیم خانگی ب: تیم مقابل ج: ملاحضات اقتصادی د: ترویج بازی ه: برنامه ریزی مناسب می­باشد. سوالات ۶ – 12 و ۱۵ در طبقه تیم خانگی قرار می­گیرند که شامل رتبه تیم مورد علاقه شما در جدول، شهرت تیم مورد علاقه شما و رکورد­های برد و باخت تیم مورد علاقه شما می­شود سوالات ۹ – 14 – 17 – 21 و ۲۲ در طبقه تیم مقابل قرار می­گیرند و شامل شهرت تیم مقابل، عملکرد کلی تیم مقابل، کیفیت کلی بازیکنان تیم مقابل، کیفیت فنی تیم مقابل و بازی هیجان انگیز و هجومی تیم مقابل می­شود. سوالات ۱۲ – 20 و ۱۹ که شامل سوالات توانایی شما د خرید بلیط، تخفیف در قیمت بلیط و قیمت بلیط شخصی می­شود در طبقه ملاحضات اقتصادی قرار می­گیرد. سوالات ۹ – 14 و ۱۵ که در طبقه ترویج بازی قرار می­گیرد شامل ترویج فروش (مثل وجود جوایز و فرعه کشی در محل برگزاری رویداد)، اطلاع رسانی مستقیم در مورد برگزاری بازی (ایمیل و sms زدن ) و وجود تبلیغات کافی در مورد بازی می­شود و در نهایت سوالات ۱۰ – 18 و ۲۲ که در طبقه برنامه ریزی مناسب قرار می­گیرد شامل زمان بازی در روز­های مناسب هفته، اعلام برنامه کل فصل قبل از شروع لیگ و زمان برگزاری بازی در ساعات مناسب روز می­شود.

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.