فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکلگیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهرهگیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکلگیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهرهگیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل و مقایسه عوامل مؤثر بر شکلگیری تقاضای بازار ورزشی از دیدگاه هواداران لیگ با بهرهگیری از روش AHP (حسین شریفی و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مقایسه عوامل موثر بر ایجاد تقاضای بازار از دیدگاه علاقمندان به لیگ با روش AHP ( حسین شریفی و همکاران۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه استفاده شده پرسشنامه استاندارد کوین کی بیون و همکاران میباشد. در این پژوهش محقق برای بررسی همبستگی و همچنین مقایسه عوامل در دو گروه پرسشنامه را به صورت مقیاس پنج ارزشی لیکرت طراحی کردیم سوالات این پرسشنامه در دو بخش قرار دارند سئوالات مربوط به موارد جمعیت شناختی۵سوال ابتدایی پرسشنامه (۱ تا ۵ ) را شامل میشود این سوالات مواردی مانند (سن- تحصیلات – وضعیت اشتغال – وضعیت تاهل و درآمد ماهانه) در برمی گیرد. سئوالات مربوط به متغییرها، شامل ۱۷سؤال بود که از سئوال ۶ تا سئوال ۲۲ پرسشنامه را شامل میشد. این پرسشنامه دارای ۵ بعد اصلی شامل الف: تیم خانگی ب: تیم مقابل ج: ملاحضات اقتصادی د: ترویج بازی ه: برنامه ریزی مناسب میباشد. سوالات ۶ – 12 و ۱۵ در طبقه تیم خانگی قرار میگیرند که شامل رتبه تیم مورد علاقه شما در جدول، شهرت تیم مورد علاقه شما و رکوردهای برد و باخت تیم مورد علاقه شما میشود سوالات ۹ – 14 – 17 – 21 و ۲۲ در طبقه تیم مقابل قرار میگیرند و شامل شهرت تیم مقابل، عملکرد کلی تیم مقابل، کیفیت کلی بازیکنان تیم مقابل، کیفیت فنی تیم مقابل و بازی هیجان انگیز و هجومی تیم مقابل میشود. سوالات ۱۲ – 20 و ۱۹ که شامل سوالات توانایی شما د خرید بلیط، تخفیف در قیمت بلیط و قیمت بلیط شخصی میشود در طبقه ملاحضات اقتصادی قرار میگیرد. سوالات ۹ – 14 و ۱۵ که در طبقه ترویج بازی قرار میگیرد شامل ترویج فروش (مثل وجود جوایز و فرعه کشی در محل برگزاری رویداد)، اطلاع رسانی مستقیم در مورد برگزاری بازی (ایمیل و sms زدن ) و وجود تبلیغات کافی در مورد بازی میشود و در نهایت سوالات ۱۰ – 18 و ۲۲ که در طبقه برنامه ریزی مناسب قرار میگیرد شامل زمان بازی در روزهای مناسب هفته، اعلام برنامه کل فصل قبل از شروع لیگ و زمان برگزاری بازی در ساعات مناسب روز میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 