فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اهداف پیشرفت تحصیلی و انگیزش یادگیری (میدلتن و میگلی ۱۹۹۷)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اهداف پیشرفت تحصیلی و انگیزش یادگیری (میدلتن و میگلی ۱۹۹۷) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی اهداف پیشرفت تحصیلی و انگیزش یادگیری (میدلتن و میگلی ۱۹۹۷)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه اهداف پیشرفت(میدلتن و میگلی،۱۹۹۷،)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

گرایش: مدیریت ورزشی

برای سنجش اهداف پیشرفت، از پرسشنامه استاندارد، (میدلتن و میگلی،۱۹۹۷،) استفاده شده است. این پرسشنامه در سال ۱۳۸۴توسط محسن‌پور در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته و همچنین درسال ۱۳۸۵ نیزتوسط رستگار مورد استفاده قرار گرفته است.

-مقیاس اهداف پیشرفت: اهداف پیشرفت دانش‌آموزان بیانگر دلایلی است که دانش‌آموزان برای انجام تکالیف درسی خود دارند.. این مقیاس، از سه خرده مقیاس اهداف تبحری، اهداف رویکرد ـ عملکرد و اهداف اجتناب ـ عملکرد تشکیل شده است. تعداد سئوالات اهداف پیشرفت ۱۲ سئوال می‌باشد. در این پرسشنامه دانش‌آموزان با پاسخ سئوالات در مقیاس پنج درجه‌ای لیکرت نظر خود را در مورد هر کدام از گویه‌ها مشخص می‌کنند.

الف ـ اهداف تبحری معرف دغدغه دانش‌آموزان نسبت به کسب مهارت‌های جدید، فهم دقیق مطالب و توجه به فرایند یادگیری است. به عنوان مثال عبارت(تمرینات ورزشی در (رشته ورزشی) را دوست دارم که واقعا مرا به فکر کردن در مورد فعالیت وا می دارد) یکی از گویه‌های این خرده مقیاس است.تعداد سئوالات این خرده مقیاس ۵ سئوال می باشد.

ب ـ اهداف رویکرد ـ عملکرد «حاکی از دغدغه دانش‌آموزان نسبت به بهتر از دیگران عمل کردن، زرنگ‌تر از دیگران به نظر رسیدن و کسب نمرات بالا است. به عنوان مثال عبارت (دوست دارم به مربی خود نشان دهم که از سایر دانش‌آموزان کلاس فعالترم) یکی از گویه‌های این خرده مقیاس است. تعداد سئوالات این خرده مقیاس۴ سئوال می‌باشد.

ج ـ اهداف اجتناب ـ عملکرد: بیانگر دغدغه دانش‌آموزان برای بدست آوردن قضاوتهای مثبت از طرف دیگران و باهوش جلوه نمودن خود برای اجتناب از تنبیه است. عبارت (یک دلیل مهم من برای انجام تکالیف و تمرینات ورزشی این است که همکلاسی‌هایم فکر نکنند که در ورزش ضعیف هستم) یکی از گویه‌های این خرده مقیاس است. این سه خرده مقیاس با هم اهداف پیشرفت را تشکیل می‌دهند. تعداد سئوالات این خرده مقیاس ۳ سئوال می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.