فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشآموزان (صاریه فتاحی ۱۳۸۷)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشآموزان (صاریه فتاحی ۱۳۸۷) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مقایسه اثر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشآموزان (صاریه فتاحی ۱۳۸۷) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مقایسه اثر آموزش راهبردهای شناختی و فرا شناختی بر یادگیری مبانی ICTدر بین دانش آموزان(صاریه فتاحی۱۳۸۷)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته تکنولوژی آموزشی
آزمون هوشی ( آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون ) فرم میانی برای سنین ۹تا۱۸ سال جهت کنترل متغیر هوش.
– آزمون درک مطلب: پس از اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پژوهش به منظور انتخاب آزمودنی ها به هنرستان انتخاب شده مراجعه شد و۶۰ نفر از دانش آموزان سال دوم کامپیوتر به صورت تصادفی انتخاب شدند. بعد از اجرای آزمون هوشی و مشخص شدن اینکه از لحاظ هوشی در سطح هم سان قرار دارند گروهها تشکیل شد در دو گروه ۳۰نفری در گروه های آزمایشی دو گانه (گروه شناختی، گروه فراشناختی( جایگزین شدند. بعد از مشخص شدن گروه ها از تمام گروه ها پیش آزمون کامپیوتر به صورت مشابه و در شرایط یکسان به عمل آمد. با مقایسه نتایج آزمون مشخص شد که در ابتدا گروه ها از لحاظ عملکرد در آزمون ها تقریباً به صورت یکسان عمل کرده اند. برای اجرای آزمون ها ابتدا آزمودنی ها یک متن کامپیوتر را مطالعه می کردند و سپس به سوالا تی که ازهمان متن تهیه شده بود پاسخ می دادند. لازم به ذکر است که هم مرحله خواندن متن وهم مرحله پاسخگو یی به سؤالات بدون محدودیت زمانی بود. پس از اجرای پیش آزمون ها، هر دوگروه در معرض یک برنامه آموزشی متفاوت ازهم قرار می گرفتند. برنامه آموزشی در طول ۶ جلسه ۶ ساعت گنجانده شده بود و در طول این جلسات اطلاعات و مهارت مای مربوط به این راهبردها به آزمودنی هاآموزش داده می شد در هر جلسه سه محور اصلی در نظر گرفته می شد ۱) ارائه توضیحات کامل در مورد موضوعات و مهارت ها یی که برای آن جلسه در نظر گرفته شده بود.۲) کاربرد های کلاسی توسط آزمودنی هادرکلاس بررویموضوعات درسی.۳ ) ارائه تمرینات و تکالیف لازم که آزمودنی ها بایستی در منزل وکلاس آنرا انجام می دادند این تمرینات درجلسه بعدی قبل ازشروع درس جدید توسط پژوهشگر بررسی می شد واشکالات آنها رفع می گردید .جلسات آموزشی بر اساس برنامه آموزشی بالادر ۶ گام تدوین و اجرا شد. در هرگام پژوهشگر با کسب اطمینان از تسلط آزمودنی ها در گام قبلی به آموزش گام بعدی پرداخت. در ادامه به صورت خلاصه برنامه آموزشی گروه های شناختی، فراشناختی ارائه می شود
. سؤالات WENDOWSسوال۱تا۱۹ و INTERNE سوال۲۰تا۳۰
آزمون ویندوز و اینترنت(۱) ده سوال و آزمون ویندوز و اینترنت(۲) ده سوال و ویندوز واینترنت(۳) ده سوال دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 